کدام هتل های ۴ ستاره تهران برای اقامت مناسب‌ترند؟

تهران نزدیک به بیست هتل چهارستاره را در خود جای داده؛ هتل‌هایی که امکاناتی شبیه به هتل‌های پنج ستاره دارند و از نظر قیمت هم تفاوت چندانی بین آنها احساس نمی‌شود. در اینجا تعدادی از  بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران را معرفی کرده‌ایم.

هتل بزرگ تهران ۱

هتل بزرگ تهران

در جایی که خیابان مطهری و خیابان ولی‌عصر به هم می‌رسند، ساختمان سفید هتل بزرگ تهران را می‌بینیم. هتل بزرگ تهران به اتوبوس، تاکسی و مترو دسترسی خوبی دارد و اطرافش مغازه و رستوران زیاد است.

اتاق‌های هتل در حد ستاره‌هایش طراحی شده‌اند و تمیزند. کارکنان پذیرش و خانه‌داری برخورد محترمانه و دوستانه‌ای دارند و نمای خوبی از پنجره‌ اتاق می‌بینیم.

کیفیت اینترنت هتل بزرگ خوب است و برای سفرهای کاری اتاق جلسه، سالن همایش و سالن کنفرانس درنظر گرفته شده. کیفیت صبحانه، حمام و دنجی اتاق‌ها هم از دیگران مواردی‌ست که نظر مسافران را جلب کرده.

هتل بزرگ تهران ۲ شعبه‌ دیگر اینجاست که در خیابان ویلا، خیابان سپند قرار گرفته و نوساز است. این هتل هم یکی از هتل‌های ۴ ستاره‌ تهران است که دسترسی راحتی به مرکز شهر دارد.

امکانات: روم‌‌سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت پرسرعت در لابی،‌ سیستم تهویه مطبوع، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، رستوران با سرو غذاهای رژیمی و گیاهی،‌ صندوق امانات، خودپرداز، استخر، سونا و جکوزی، اتاق مهمانی و جلسه، سالن همایش و سالن کنفرانس، خدمات معلولان و…

جاذبه‌های نزدیک: موزه هنرهای معاصر،‌ موزه فرش و پارک لاله در فاصله‌ ۱۵ دقیقه‌‌ای، پیاده‌راه بلوار کشاورز در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای و سینما آزادی در فاصله ۶ دقیقه‌ای هتل قرار دارند. تا فرودگاه مهر‌آباد ۳۵ دقیقه و تا فرودگاه امام خمینی ۱ ساعت راه است. ۱۵ دقیقه‌ای به موزه رضا عباسی و نیم ساعته به موزه سینما می‌رسیم. از هتل بزرگ تهران تا بازار تهران و کاخ گلستان حدود ۳۰ دقیقه راه است.

قیمت: برای اتاق یک تخته ۳۳۴ هزار تومان و برای سوئیت دو تخته ۷۱۹ هزار تومان باید بپردازیم.

هتل رامتین تهران

هتل رامتین تهران

اگر به‌دنبال هتل ۴ ستاره راحتی باشیم که ما را معطل نظافت نکند، هتل رامتین گزینه‌ خوبی به‌نظر می‌رسد. این هتل را در خیابان ولی‌عصر و بالاتر از پارک ساعی پیدا می‌کنیم. از نشانی‌اش معلوم است که می‌توانیم به راحتی به اتوبوس بی‌آرتی یا تاکسی دسترسی داشته باشیم.

بیشتر مسافران هتل رامتین از برخورد خوش و مسوولیت‌پذیر بودن کارکنان راضی بوده‌اند. تمیزی و چیدمان اتاق‌ها، کیفیت و تنوع صبحانه، کافه و امکانات ورزشی هتل هم نظر مسافران را به‌خود جلب کرده.

امکانات: روم‌سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت در لابی، ‌لاندری،‌ تاکسی‌ سرویس، اتاق چمدان و صندوق امانات از امکانات هتل است. سالن کنفرانس به‌درد سفرهای کاری می‌خورد. ‌این هتل سالن ورزشی، سونا و ماساژ، رستوران فرنگی و کافه هم دارد.

جاذبه‌های نزدیک: از هتل رامتین قدم‌زنان ۱۵ دقیقه‌ای به پارک ساعی می‌رسیم. با۳۰ دقیقه رانندگی به بازار تجریش و ۳۵ دقیقه‌ای هم در دربند تهران هستیم. نیم ساعت تا موزه موسیقی و کاخ سعد‌آباد و ۳۵ دقیقه تا برج میلاد فاصله داریم. با ۱۰ دقیقه ماشین‌سواری به پل طبیعت می‌رسیم و یک ربع تا میدان ونک و مرکزخریدهایش فاصله داریم.

قیمت: برای رزرو اتاق دو تخته با تخفیف اسنپ تریپ ۶۶۴ هزار تومان و برای سوئیت آپارتمان یک خوابه دو تخته ۸۶۵ هزار تومان باید بپردازیم.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره تهران هتل اوین است که عضو خانواده هتل‌های پارسیان به‌حساب می‌آید. هتل اوین از مرکز شهر و مغازه‌ها دور است، اما با قرار گرفتن در بزرگراه چمران، دسترسی خوبی به اتوبان‌ها دارد. به‌خصوص اگر بخواهیم به نمایشگاه بین‌المللی تهران برویم، این‌ هتل انتخاب درستی‌ست.

از آنجا که سفر بدون تفریح و خوش‌گذرانی نمی‌شود، باید بدانیم که این هتل به درکه و ولنجک هم نزدیک است. هتل اوین امکانات خوبی برای سفرهای کاری دارد، مثل اتاق جلسه و سالن کنفرانس. خسته که شدیم، می‌توانیم به استخر هتل سر بزنیم. برای آنها که ورزش را در سفر هم ترک نمی‌کنند، سالن بدنسازی مناسب است.

اتاق عروس و داماد برای ماه عسل و امکانات پزشکی برای مسافرانی که نیاز به مراقبت دارند، از مزایای هتل اوین است. اتاق‌ها جادار و تمیزند و کیفیت و تنوع صبحانه قابل‌قبول به‌نظر می‌رسد.

این هتل رستوران غذای دریایی، رستوران چینی و رستوران بین‌المللی دارد. اگر آدم مزه‌های تازه نباشیم، غذای ایرانی هم انتخاب خوبی‌ست. کافه هتل هم ۲۴ساعته باز است. بعضی از مسافران برخورد کارکنان رستوران‌ها را خیلی دوستانه و مودبانه ارزیابی نکرده‌اند. بهتر است خیلی هم روی کیفیت و حجم اینترنت حساب باز نکنیم.

امکانات: روم ‌سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، پارکینگ، اتاق ویژه معلولان، کتاب‌فروشی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، استخر، سالن بدنسازی، اتاق چمدان، فضای سبز، سالن همایش، اتاق مهمانی و جلسه، تالار پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته و ماهواره.

جاذبه‌های نزدیک: تا درکه کمتر از ۱۵ دقیقه، تا بام تهران ۲۰ دقیقه، تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۷ دقیقه،‌ با پل طبیعت ۱۰ دقیقه، با مجموعه ورزشی انقلاب ۱۲ دقیقه و تا موزه سینما ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله داریم. با ۲۵ دقیقه رانندگی هم به فرودگاه مهر‌آباد می‌رسیم.

قیمت: ارزان‌ترین اتاق هتل اوین برای یک نفر ۴۰۵ هزار تومان است. این هزینه برای سوئیت یک خوابه دو تخته با تخفیف به ۹۰۲ هزار تومان می‌رسد.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران

خوبی هتل انقلاب این است که هم به‌درد مسافرت کاری می‌خورد و هم مسافرت تفریحی. این هتل در خیابان طالقانی قرار گرفته و به میدان ولی‌عصر خیلی نزدیک است. به همین دلیل دسترسی خوبی به بیشتر مراکز کاری و دولتی دارد. اگر راه‌مان دور بود هم خیلی راحت می‌توانیم مترو، اتوبوس یا تاکسی سوار شویم.

نزدیک هتل، فروشگاه‌های سوغات و صنایع‌دستی زیاد است، البته بعد از اینکه در استخر هتل وقت‌گذرانی کردیم. این هتل هم استخر سرپوشیده دارد و هم استخر روباز.

از رستوران گردان هتل انقلاب هم بگوییم که در زمان خودش اولین بوده. اگرچه منوی رستوران کمی گران است و کیفیتش از ستاره‌های هتل پایین‌تر به‌نظر می‌رسد.

برخورد پذیرش یکی دیگر از نکته‌هایی‌ست که به مذاق بعضی از مسافران خوش نیامده. اما تمیزی اتاق‌ها از نظر آنها راضی‌کننده‌ است و خدمات خانه‌داری خوبی دارد. اتاق‌ها جادارند و کیفیت تخت‌خواب خوب است.

امکانات: روم سرویس، تهویه مطبوع، رستوران گردان و رستوران معمولی، کافی‌شاپ، خودپرداز، استخر، جکوزی و سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، اتاق جلسه و سالن نمایش برای مسافرت کاری، اتاق چمدان و پارکینگ.

جاذبه‌های نزدیک: ۵ دقیقه تا تئاتر شهر، ۱۰ دقیقه تا موزه فرش و موزه هنرهای معاصر تهران و ۱۵ دقیقه تا کتاب‌فروشی‌های میدان انقلاب فاصله داریم. از هتل تا فرودگاه مهر‌آباد ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه امام خمینی حدود یک ساعت راه است.

قیمت: هزینه رزرو اتاق دو تخته ۳۹۵ هزار تومان و قیمت سوئیت دو تخته رویال VIP ۶۱۰ هزار تومان است.

دیگر بهترین هتل‌ های ۴ ستاره تهران

هتل نیلو. قیمت‌های این هتل از ۶۱۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل آرامیس. قیمت‌های این هتل از ۴۷۸ هزار تومان است.

هتل جهانگردی میگون. قیمت‌ها از ۴۱۰ شروع می‌شود.

قیمت‌ها مربوط به خرداد ۱۳۹۸ هستند.

نوشته کدام هتل های ۴ ستاره تهران برای اقامت مناسب‌ترند؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *