چرا تور مسافرتی اسپانیا را باید از آیشم بخریم؟

چرا تور مسافرتی اسپانیا را باید از آیشم بخریم؟

یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی برای مقاصد توریستی کشور اسپانیا بوده که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است. تور مسافرتی اسپانیا در فصول مختلف گردشگران خاص خود دارد و آیشم که یک آژانس خدماتی مسافرتی معتبر است که انواع تور بارسلونا اسپانیا، تور مادرید اسپانیا و تور جزایر قناری را به بهترین شکل ممکن برگزار می کند. خدمات متنوع و امکانات رفاهی با کیفیت آیشم توانسته درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند.

با اسپانیا آشنا شوید

 اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی است که با داشتن ویزای شینگن می توان از آن بازدید کرد و با فرهنگ مردمان آن اشنا شد. آب و هوای این کشور بسیار مطبوع و مدیترانه ای بوده و هر گردشگری را به سمت خود می کشاند. اسپانیا یک کشور پیشرفته و دموکراتیک است که مهم ترین شهرهای آن مادريد ، بارسلون ، مالاگا ، گرانادا و سويل هستند که سالانه تعداد زیادی توریست را جذب می کنند.

خدمات تور مسافرتی اسپانیا آیشم

آیشم مجری انواع تورهای اسپانیا را در مسیرهای مختلف است که از پرطرفدارترین آن ها می توان به تور جزایر قناری نام برد. ایبیزا یک جزیره با دیدنی های بسیار شگفت انگیز است برای مشاهده تور ایبیزا از طریق لینک زیر اقدام کنید. ارائه خدمات توریستی همچون راهنمای فارسی زبان در تمام لحظات سفر، هتل ها و محل های اقامت با کیفیت، گشت های کامل شهری، بیمه مسافرتی، برنامه ریزی دقیق سفر و سرعت و راحتی اخذ ویزای شینگن در آیشم توانسته مورد توجه بسیاری از متقاضیان تورهای اروپایی قرار گیرد. پیشنهاد می کنید برای مشاهده تور اروپا از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://www.aysham.com/europe-tour

تورهای ترکیبی کشور اسپانیا

وجود شهرهای زیبا و دیدنی در اروپا سبب شده در کنار اجرای تورهای تک اسپانیا، تورهای ترکیبی اسپانیا مثل تور مادرید اسپانیا در برنامه سفر آیشم نیز قرار داده شود. در هر یک از تورهای ترکیبی بازدید از شهرهای جذاب این کشور شامل تور بارسلونا اسپانیا، کوردوبا، مادرید، مالاگا، زاراگوزا و سویل همچنین دیدن از کشورهای پرتغال، سوئیس، فرانسه، هلند و ایتالیا گنجانده شده است. بهترین زمان سفر و اجرای تورهای ترکیبی، فصل بهار و تابستان است ولی در فصل های زمستان و پاییز سفر به کشور اسپانیا با تور مسافرتی اسپانیا تک صورت می گیرد چون در این فصل ها استقبال و سفر به این کشور کاهش می یابد. 

قیمت تور مسافرتی اسپانیا

زمانی که در اینترنت تورهای اسپانیا را جستجومی کنید برای آن ها در شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی را می بینید. معمولا تبلیغاتی که با عنوان تور مسافرتی اسپانیا ارزان صورت می گیرد با خدمات سطح پایین مثل پرواز در ساعت نامناسب، هتل های بی کیفیت و بدون گشت شهری مواجه خواهید شد. برای دستیابی به خدمات و امکانات با کیفیت و کامل و تجربه سفری دلنشین باید توری را انتخاب کنید که قیمت آن با کیفیت خدمات متناسب باشد و بتواند انتظار شما را از یک تور خارجی برآورده کند. هیچ ارزانی و تخفیفی ارزش این را ندارد که خاطره ای بد و سفری ناخوشایند را در ذهن شما ثبت کند. کادر شرکت مسافرتی خدماتی آیشم تمام تلاش خود را می کنند که بین خدمات ارائه شده و قیمت تور تناسبی ایجاد شود که شما مشتریان عزیر سفر خوشی را داشته باشید.

هزینه تور جزایر قناری اسپانیا چقدر است؟

هزینه تور جزایر قناری اسپانیا

به طور معمول تور مسافرتی اسپانیا به صورت انفرادی در مقایسه با تور ترکیبی به شکل تور مادرید اسپانیا و تور بارسلونا اسپانیا پر هزینه تر است. هزینه های پرواز، هزینه محل اقامت و خوراک در فصل هایی که تعداد توریست ها زیاد بوده بسیار بالا است. همچنین هزینه های مربوط برای بازدید از مکان های دیدنی و هزینه حمل و نقل به این هزینه ها اضافه می شود. در تور گروهی یا ترکیبی هزینه های مربوط به بیمه مسافرتی، راهنمای محلی و راهنمای همراه فارسی زبان و سایر هزینه هایی از این قبیل برای مسافران کاهش می یابد.

جزایر قناری شامل هفت جزیره است که در اقیانوس اطلس و نزدیک کشور اسپانیا واقع شده اند. این جزیره ها جزء خاک اسپانیا به شمار می روند و ساکنان آن به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. اگر مشتاق رفتن به اسپانیا برای گذراندن تعطیلات تابستانی هستید پیشنهاد می کنیم به سایت آیشم سری بزنید و برای مشاهده تور اروپا از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

اسپانیا در چنوب اروپا قرار دارد و از این رو در تمام طول سال دارای آب و هوایی گرم و مطبوع است.  برای علاقه مندان به تور جزایر قناری اسپانیا و مناطق ساحلی مثل جزیره ایبیزا بهترین فصل سفر به این کشور اواسط اردیبهشت تا اواسط آذر ماه است. برای مشاهده تور ایبیزا از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از یک سفر شاد لذت ببرید. همچنین مسافرانی که خرید در سفر را دوست دارند می توانند با تور مسافرتی اسپانیا از نیمه دسامبر و ژانویه به این کشور مسافرت کنند و خریدهای خود را با قیمتی مناسب انجام دهند.

https://www.aysham.com/ibiza-spain-tour

 نکات مهم تور مسافرتی اسپانیا

معمولا در هر سفری باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتواند سفری شاد و لذت بخشی را داشت. در طی سفر با تور جزایر قناری اسپانیا باید تمام مدارک هویتی از جمله پاسپورت را همه جا با خود نبرید، سعی کنید تمام پول خود را هنگام گردش در شهرهای مختلف اسپانیا با خود بر ندارید و آن ها در محل اقامت خود در مکانی امن قرار دهید. پیش می آید که در طی سفر با تور مادرید اسپانیا برای خوردن غذاهای مخصوص این کشور به رستوران ها بروید دقت کنید که هنگام انتخاب غذا، به قیمت آن توجه کنید که با مالیات محاسبه شده یا بدون مالیات قیمت درج شده است. نکات دیگر در تور بارسلونا اسپانیا این است که هرگز حتی به کسانی که با لباس پلیس از شما می خواهند که کیفتان را بازرسی کنند اجازه این کار را ندهید. اگر با خانواده به اسپانیا مسافرت می کنید بهتر است هر یک از آن ها کارت هتل را به همراه داشته باشند. برای اینکه لذت سفر با تور مسافرتی اسپانیا را دو چندان کنید می توانید با کلمات و عبارات اصلی و پرکاربرد زبان اسپانیایی آشنا شوید.

تور بارسلونا اسپانیا در سال ۱۴۰۱

تور بارسلونا اسپانیا

در حال حاضر اخذ ویزای توریستی کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا امکان پذیر است ولی متقاضیان باید دو دوز واکسن بیماری کرونا شامل یکی از واکسن های فایزر، مدرنا، استرازنکا، جانسون، سینوفارم یا سینوواک دریافت کرده باشند. با داشتن مدارک و شراط لازم برای دریافت ویزا و همراه داشتن کارت واکسن کرونا امکان استفاده از تور مسافرتی اسپانیا شامل تور مادرید اسپانیا و تور بارسلونا اسپانیا برای همه توریست ها در سال ۱۴۰۱ فراهم است. آیشم با دارا بودن کادری مجرب و خدمات با کیفیت و قیمتی مناسب می تواند بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به کشورهای اروپایی باشد؛ جهت مشاهده تور اروپا از طریق لینک زیر اقدام نمایید و لذت یک سفر خارجی را با آیشم تجربه کنید.

تفریحات رایگان در اسپانیا

استفاده از تفریحات رایگان در تور مادرید اسپانیا می تواند سفری مقرون به صرفه از نظر اقتصادی را برای گردشگران رقم بزند. جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی شهرهای اسپانیا بسیار زیاد است و می تواند در هر فصل سال برای مسافران لذت بخش باشد. در شهر مادرید موزه ها در بعضی ساعات هفته رایگان است به عنوان مثال از موزه پرادو (سه شنبه تا شنبه از ۶ تا ۸ عصر و یکشنبه ۵ تا ۸ عصر)، موزه رینا سوفیا (دوشنبه تا جمعه ۷ تا ۹ شب) و تیسن بورنه میسا (دوشنبه ۱۲ تا ۴ بعد از ظهر) می توان به صورت رایگان بازدید کرد. همچنین در تور بارسلونا اسپانیا بعضی موزه ها در روزهای یکشنبه بعد از ساعت ۱۵ رایگان هستند. از دیگر جاذبه های گردشگری رایگان بارسلونا می توان به پارک گوئل، نمای بیرونی ساگرادا فامیلیا، کلیسای جامع بارسلون، منطقه گوتیک، خیابان رامبلا و بازار بوکریا اشاره کرد.

 جمع بندی

با استفاده از تور مسافرتی اسپانیا می توانید به بهترین و مهم ترین مناطق گردشگری اروپا سفر کنید و از سواحل و جزایز زیبای آن بهره مند شوید. اسپانیا علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی دارای فستیوال ها و مراکز خرید و جشن های مختلف و متنوعی است که توانسته توجه بسیاری از توریست های جهان را به خود جذب کند.

نوشته چرا تور مسافرتی اسپانیا را باید از آیشم بخریم؟ اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *