ویژگی‌های مشترک مردانی که به همسرانشان خیانت می کنند

خیانت از آسیب‌های زندگی زناشویی است که اگرچه آمار آن چندان بالا نیست اما به هر حال واقعیتی غیرقابل انکار است. همین هم باعث می‌شود گاه امنیت روانی زوجین به‌ویژه زنان به هم بریزد.

نمناک:خیانت از آسیب‌های زندگی زناشویی است که اگرچه آمار آن چندان بالا نیست اما به هر حال واقعیتی غیرقابل انکار است. همین هم باعث می‌شود گاه امنیت روانی زوجین به‌ویژه زنان به هم بریزد و آنها همیشه از این ترس داشته باشند که مورد خیانت واقع شوند اما نباید بی‌دلیل به همسرتان شک کنید. به هر حال مردان خیانتکار ویژگی‌های مشترکی دارند که برخی از آنها در زیر آمده است:

1-تماس های تلفنی خصوصی ومشکوک

این یک امر مسلم است که هر کسی گاهی مکالمات تلفنی شخصی و خصوصی داشته باشد و علاقه ای به انجام این مکالمات در حضور دیگران نداشته باشد اما اگر این مکالمات ادامه دار و زیاد شوند هشدار بزرگی به شما می دهند.

2-پاک کردن حافظه پیام ها و تماس های شخصی و گذاشتن قفل

بیشتر افراد به فکر پاک کردن پیام ها و تماس های قدیمی نمی افتند تا زمانی که حافظه گوشی موبایلشان نیاز به فضای خالی داشته باشد. اگر همسرتان به محض خواندن پیامی آن را پاک می کند و حافظه تماس هایش را مرتبا خالی می کند نکته شک برانگیزی وجود دارد.

3- از حضور در مهمانی ها و یا جمع ها دوری می کند

به خانه دوستان و اقوامتان دعوت می شوید و او با بهانه ای از آمدن سر باز می زند و یا مرتبا شما باید با او تماس بگیرید و در جواب او نیم ساعت دیگر را زمان رسیدنش اعلام می کند اما باز هم بعد از نیم ساعت نمی رسد. در آخر هم یا اصلا نمی آید و یا اینکه زمانی می رسد که همه در حال ترک مهمانی هستند این اتفاق اگر به دفعات اتفاق بیافتد نمی توان از آن به سادگی چشم پوشی کرد.

4-زمان زیادی را با کسی سپری می کند

اگر مدتی است هر زمان که با او تماس می گیرید که چرا تاخیر کرده است او در جواب یا با همکارش قرار دارد و یا او با کسی جلسه دارد و یا ماموریت های پی در پی و بی هدف به او داده می شود پس احتمالا ریگی به کفش دارد.

5-برای انجام کارها پیش قدم می شود

مثلا در جایی هستید و لازم است کسی برای خرید و یا تهیه چیزی به بیرون برود در این زمان همسر شما داوطلب می شود و به گونه ای غیر طبیعی علاقه به کمک به دیگران در کارهای بیرون از خانه دارد.

6-بو و رفتار متفاوت گرفته

اگر همسرتان با بوی عطر خاص و متفاوتی به خانه آمد و کاملا از این بوی جدید اظهار بی اطلاعی کرد و دفعاتی این اتفاق رخ داد و یا اینکه همسرتان عادت دارد بعد از یک روز کاری دوش بگیرد اما مدتی است عادت او ترک شده باید نگران شوید.

7- زیاد به شما نزدیک نمی شود

احساسات و عواطف کم رنگ، زنان را رنج می دهد که اگر زود گذر و به دلیل فشار کاری نباشد نگران کننده است.

8-زبان باز شده است

گاهی مردان خائن به دلیل مراتب صحبت شان با خانم ها با خانم های فامیل و یا حتی خود شما جوری دیگر با حالات متفاوت صحبت می کند یک جور صحبت محبت آمیز ناخوشایند.

9-سبک لباس پوشیدنش عوض شده

قبلا برای لباس پوشیدن از شما نظر می خواست اما الان مدتی است بدون اینکه رابطه تان خراب باشد خودش با سبک خواصی لباس می پوشد.

10-یک دفعه غیب می شود

اگر همسرتان یک دفعه با یک تماس تلفنی و یا پیامک می گوید که باید چند دقیقه برود و برگردد باید پیگیر شوید.

The post ویژگی‌های مشترک مردانی که به همسرانشان خیانت می کنند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *