ویزای استرالیا/ تضمینی، ۱۰۰ درصد فوری و تمامی دروغ‌هایی که می‌شنوید!

ویزای استرالیا تضمینی، شیرین ترین عبارتی است که یک متقاضی ویزا به گوشش می‌خورد؛ اما زمانی که بدانید ویزای تضمینی به هیچ عنوان وجود ندارد، دیگر برای‌تان شیرین نخواهد بود! در تبلیغات ویزای تضمینی استرالیا جملاتی می‌شنوید که واکنشی به جز خنده در پی نخواهند داشت. در ادامه به چند نمونه از انواع آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. چسباندن لیبل تقلبی ویزای شینگن به پاسپورت متقاضیان

بارها و بارها از متقاضیان ویزای استرالیا شنیده‌ایم که کارگزاران اصرار به الصاق لیبل جعلی ویزای شینگن برای تقویت تاریخچه سفری متقاضیان خود کرده‌اند. این کار هیچ تاثیری در اخذ ویزای استرالیا نخواهد داشت. چرا که تمامی ویزاهای قبلی متقاضیان توسط سفارت استرالیا استعلام می‌شوند و در صورتی که ویزای تقلبی ارائه کرده باشید، عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که ویزای شینگن تاثیر مثبتی در اخذ ویزای استرالیا دارد اما بسیاری از مسافران بدون ویزای شینگن نیز موفق به اخذ ویزای استرالیا شده‌اند!

۲. ویزای استرالیای شما را ۱۰۰% تضمین می‌کنیم!

بدون هیچ توضیح اضافه‌ای باید بگوئیم که هیچکس نمی‌تواند هیچ تضمینی برای اخذ ویزای استرالیا به شما بدهد. چرا که تصمیم گیرنده اصلی اعطا و یا عدم اعطای ویزای استرالیا افسران ویزای این کشور هستند و هیچکس نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که شما ویزا می‌شوید و یا خیر.

۳. اضافه کردن یک سری مدارک به پرونده شما!

برخی از کارگزاران ویزای تضمینی استرالیا، به مسافران خود پیشنهاد می‌دهند که مدارک مالی جعلی برای بالا بردن شانس اخذ ویزای استرالیا تضمینی به سفارت این کشور ارائه دهند. کلیه مدارکی که به افسران ویزا تحویل می‌دهید، از طرف سفارت استرالیا و افسران ویزا این کشور، استعلام می‌شود. ارائه مدارک جعلی نه تنها شانس اخذ ویزای تضمینی استرالیا افزایش نمی‌دهد، بلکه امکان دارد شما برای مدت طولانی از طرف سفارت استرالیا برای اخذ ویزای این کشور محروم شوید. بهتر است به صادقانه‌ترین روش ممکن مدارک خود را برای سفارت استرالیا ارسال کنید.

۴. در سفارت استرالیا آشنا داریم!

همان طور که می‌دانید، ویزای توریستی استرالیا به صورت الکترونیکی اقدام می‌شود. برای درخواست ویزای استرالیا شما باید مدارک را از طریق یک پرتال مشخص برای افسران ویزا ارسال کنید که حتی هیچگونه مصاحبه‌ای نیز با افسران ویزا نخواهید داشت. زمانی که مدارک ویزای توریستی استرالیا در سایت سفارت این کشور آپلود می‌شود، مشخص نیست که توسط کدام یک از افسران ویزا بررسی می‌شود.

۵. ویزای استرالیا فوری و در کمترین زمان ممکن!

برخی از کارگزاران ویزای استرالیا، ادعا می‌کنند که ویزای استرالیا را به صورت فوری برای شما انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که ویزای استرالیا به صورت فوری وجود نخواهد داشت و در اصل ویزای فوری برای هیچ کشوری وجود ندارد و فقط زمان وقت‌سفارت و یا مصاحبه به صورت فوری و عادی وجود دارد که ویزای استرالیا وقت سفارت نیز ندارد.

۶. ارائه دعوت‌نامه برای بالا بردن شانس اخذ ویزای استرالیا

ارائه دعوتنامه برای ویزای استرالیا یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود و شانس شما را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. اما دعوت‌نامه ویزای استرالیا حتما باید از سوی اعضای خانواده و یا یک دوست ارسال شود! ارائه دعوتنامه جعلی و یا دروغین، نه تنها شانس شما را برای اخذ ویزای استرالیا افزایش نمی‌دهد بلکه در مواردی فقط ارائه این دعوتنامه‌ها دلیل ریجکتی شما خواهد بود!

اما ویزای استرالیا فقط به یک شکل تضمین می‌شود:
برخی از همکاران ما در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف، با وعده تضمینی بودن ویزا اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی از متقاضیان می‌کنند و در عمل هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهند! تنها روش تضمینی ویزای استرالیا این است که شما درصدی از هزینه ویزا (که معمولا شامل پرداخت هزینه‌ها به سفارت می‌باشد) را در زمان درخواست ویزا به کارگزار پرداخت کنید و باقیمانده مبلغ را زمانی که ویزا برای شما صادر شد به آن‌ها پرداخت کنید. در غیر این صورت، هیچکس هیچ تضمینی نمی‌تواند برای اخذ ویزای استرالیا به شما بدهد!

The post ویزای استرالیا/ تضمینی، ۱۰۰ درصد فوری و تمامی دروغ‌هایی که می‌شنوید! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *