وقوع تند باد موقتی در ۴ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه‌های جنوبی البرز وقوع تند باد موقتی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

طی این مدت بیشترین مقدار بارش روز سه شنبه در شرق مازندران، شرق استان تهران، غرب خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های گلستان و سمنان و روز چهارشنبه در شرق مازندران، گلستان، شرق استان تهران و ارتفاعات استان‌های سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و کرمان و روز پنج شنبه در شرق استان تهران، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال اصفهان و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و سمنان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بارش باران همراه با وزش باد در برخی نقاط کشور/آسمان تهران در برخی ساعات ابری است

امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان وقوع تند باد موقتی دور از انتظار نیست که در برخی از این مناطق احتمالا با گرد و خاک همراه خواهد بود.

طی روز سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. همچنین روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

The post وقوع تند باد موقتی در ۴ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *