وعده بهره‌برداری از ترمینال سلام تا پایان سال/ انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام

سرپرست شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از تلاش برای بهره‌برداری از ترمینال سلام تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: هیچ نگرانی‌ای بابت خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه نداریم، بخشی از تجهیزات از گمرک ترخیص شده و طی هفته‌های آینده وارد پروژه و نصب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: علی رستمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به تسنیم در خصوص زمان بهره‌برداری از ترمینال سلام،اظهار کرد: جلسات برای آماده‌سازی بهره‌برداری این پروژه شنبه‌ها ساعت 14 برگزاری می‌شود و در این راستا نیز اولین جلسه پس از انتصاب بنده برگزار شد.

وی با تاکید بر این‌که تمام تلاش اکیپ فرودگاه این است که ترمینال سلام تا پایان سال جاری به بهر‌ه‌برداری برسد، تصریح کرد:‌ تیم‌های مدیریتی از جمله اطلاعات پروازی،‌خدماتی و… از 20 تا 30 ماه جاری در ترمینال مستقر می‌شوند.

وی با بیان این‌که در ماه‌های آینده این ترمینال پس از رفع نواقص به بهره‌برداری می‌رسد،‌ افزود: با توجه به این‌که سازه‌ای این ترمینال برای اولین‌بار به بهره‌برداری می‌رسد، حتما تست گرم آن را برای شناسایی نواقص احتمالی انجام می‌دهیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام با بیان این‌که پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد به تدریج به ترمینال سلام منتقل می‌شود، اظهار کرد: انتقال پروازها طی یکسال انجام می‌شود؛ ترمینال سلام ظرفیت 5 میلیون نفر در سال را دارد که درگام اول یک میلیون نفر را از پروازهای داخلی را به این ترمینال منتقل خواهیم کرد.

رستمی همچنین بابیان این‌که تاکنون حدود 500میلیارد تومان برای ترمینال سلام هزینه شده است، گفت: هیچ نگرانی بابت خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه را نداریم، بخشی از تجهیزات از گمرک ترخیص شده و طی هفته‌های آینده وارد پروژه شده و نصب می‌شود.

The post وعده بهره‌برداری از ترمینال سلام تا پایان سال/ انتقال پروازهای داخلی به فرودگاه امام appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *