ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور و افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف برای شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی از روز شنبه خبر داد.

ایسنا: احد وظیفه با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف برای شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود، افزود: از بعد از ظهر نیز با شمالی شدن جریان‌ها در غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین با گسترش جریان‌های جنوبی به جنوب و جنوب شرق کشور برای استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. از یکشنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره فعالیت آن تمام کشور به جز جنوب غرب را در بر می‌گیرد.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوای پایتخت نیز توضیح داد: هوای تهران امروز پنج‌شنبه کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و پیشینه دمای ۱۳ و کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین هوای تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۱۳ و حداقل دمای سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

The post ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *