همه چیزهایی که باید در سفر به سنگاپور بدانید

تور سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از کشورهایی است که در سال‎های اخیر به لطف هزینه‎های زیادی که در زمینه گردشگردی کرده توانسته رتبه خود را در این راستا در جهان و آسیا بالا ببرد. این کشور در حال حاضر در بسیاری از زمینه‎ها مانند داشتن شرکت هواپیمایی موفق یکی از کشورهای برتر جهان به حساب می‎آید. تیم پارس توریسم  در این مطلب سعی دارد راهنمای سفر به سنگاپور را به‎طور مختصر در اختیار خوانندگانی که قصد سفر به این کشور آسیایی را دارند؛ قرار دهد. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره سنگاپور

تور سنگاپور

درمیان کشورهای جنوب شرق آسیا؛ کشور سنگاپور از آن دسته است که به‎دلیل قرار گرفتن در کنار دریا، آب‎هوای یکنواختی در طول سال دارد. اولین مزیت این امر این است که در هر زمانی که بخواهید برای تور سنگاپور برنامه‎ریزی کنید به خاطر مساله آب‎وهوا دچار نواسان قیمت نخواهید شد. در سنگاپور بارندگی زیاد و رطوبت بالاست. دمای هوا معمولا بین۲۵ تا ۳۱ درجه سانتیگراد می‎باشد. در پاسخ به سوال چرا سنگاپور باید گفت زیرا این کشور جدا از طبیعت زیبایی که دارد می‎تواند با وجود تفریحات متنوع‎اش سفر شما را مهیج‎تر کند اما باید توجه داشت قیمت تفریحات سنگاپور بالاست و طبیعی است تجربه همه آنها هزینه سفر شما را بالا خواهد برد. بهترین زمان سفر به سنگاپور از نظر آب‎هوایی همه ایام سال است اما اگر می‎خواهید در رویداد خاصی شرکت کنید باید زمان دقیق آن رویداد و فستیوال را بدانید تا بتوانید برای تور سنگاپور در آن زمان خاص برنامه‎ریزی کنید. معمولا رویدادهای مهم کشور سنگاپور در شهر سنگاپور اتفاق می‎افتد.

هزینه‎های سفر به سنگاپور

اگر چهار فاکتور اصلی اقامت، قیمت پوشاک و خوراک، حمل‎و نقل وهزینه بازدید از جاذبه‎های گردشگری و قیمت تفریحات سنگاپور را در نظر بگیرید هزینه‎های سفر به سنگاپور حدودا به قرار زیر است.

برای اقامت در مرکز شهر سنگاپور در واقع باید هزینه قابل توجهی بپردازید. برای یک شب اقامت در هاستل مبلغی بین ۱۵ تا ۲۰ دلار و برای یک شب اقامت در یک هتل ۲ ستاره باید حدود ۵۰ دلار هزینه کنید. برای اقامت در یک هتل بزرگ‎تر نیز باید بین ۸۰ تا ۱۲۰ دلار برای هر شب هزینه شود.

در مورد خوراک در سنگاپور باید گفت اگرچه انواع  غذاها در این کشور یافت می‎شود اما غذاهای هندی و چینی هم فراوان‎تر هستند و هم طرفداران بیشتری در این کشور دارند. برای هر وعده غذای چینی باید حدود ۱۰دلار هزینه کنید. اما اگر دوست دارید در طول سفر خود غذای مخصوص سنگاپوری را نیز امتحان کنید باید دنبال غذاهای دریایی بروید. اگر این غذا را دکه‎های غذای خیابانی تهیه کنید حدود ۶ دلار و اگر از رستوران تهیه کنید حدود ۲۰ دلار می‎باشد. کسانی هم که بخواهند خودشان آشپزی کنند باید برای تهیه مواد اولیه برای یک هفته حدود ۸۰ دلار هزینه دارد.

تور سنگاپور

در مورد هزینههای حمل و نقل شما می‎توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید و هزینه‎های خود را کاهش دهید. همچنین می‎توانید از تاکسی استفاده کنید. قیمت بلیط مترو در گران‎ترین حالت ۴ دلار برای یک روز است.

در مورد هزینه بازدید و استفاده از اماکن تفریحی نباید نگران بود زیرا؛ این بازدید از این اماکن یا رایگان است یا یک ورودی بیشتر ندارد.

مهم‎ترین جاذبه‎های گردشگری سنگاپور

تور سنگاپور

سنگاپور در واقع ویژگی‎های زیادی دارد تا بتوان آن را یک مقصد محبوب برای یک سفر لاکچری دانست. در راهنمای سفر به شهر سنگاپور در بخش دیدنی‎ها باید در درجه اول به مارینا بی سندز اشاره کرد. این مجموعه یک مجموعه تفریحی کامل است که در آن مرکز خرید، یک هتل، و تفریحات آبی و … وجود دارد. از دیگر جاذبه‎های سنگاپور باید به پرنده سنگاپوری، باغ‎های خلیج، باغ‎های گیاه‎شناسی، محله چینی‎ها، باغ وحش سنگاپور، جزیره سنتوزا، اسکله کلارک و… اشاره کرد.

نکات مهم در سفر به سنگاپور

از آنجایی که رطوبت در سنگاپور زیاد است حتما لباس‎های نخی و خنک با خود بردارید.

قبل از اینکه غذا سفارش دهید حتما قیمت غذا رو بپرسید.

برای خرید لباس یا سوغات حتما از مغازه دار تخفیف بگیرید.

مردم سنگاپور دوست ندارند انعام بگیرند بنابراین مراقب باشید در تور سنگاپور انعام ندهید.

در اماکن عمومی سیگار نکشید. این کار در سنگاپور یک امر ناپسند است.

نوشته همه چیزهایی که باید در سفر به سنگاپور بدانید اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *