همسر خانم بازیگر مشهور به زندان محکوم شد/عکس

نوشت: یک فرد از نزدیکان یاسین رامین ضمن تایید محکومیت ۱۷ سال حبس وی در دادگاه، گفت: محکومیت وی به هیچ عنوان به دلیل واردات شیرخشک های آلوده نیست.

فارس : صبح دیروز خبری مبنی بر محکومیت ۱۷ ساله یاسین رامین منتشر شد. برخی رسانه ها این محکومیت را مرتبط با واردات شیر خشک آلوده دانستند که پیگیری های خبرگزاری فارس حاکی از آن است که این اتهام صحت ندارد.

در همین راستا، یک فرد از نزدیکان یاسین رامین ضمن تایید محکومیت ۱۷ سال حبس وی در دادگاه، به خبرنگار فارس گفت: محکومیت وی به هیچ عنوان به دلیل واردات شیرخشک های آلوده نیست.

این فرد افزود: واردات شیرخشک های آلوده که ‌اولین بار توسط رسانه های ضد انقلاب مطرح شد از اساس کذب است.

مهناز افشار

وی با انتقاد از سیاسی جلوه دادن این پرونده، طرح انتساب اتهامات یاسین رامین را به پدر و همسرش سیاسی و ناصواب ارزیابی کرد و افزود: اتهامات یاسین ربطی به خانواده وی ندارد.

درستی،‌ وکیل یاسین رامین صبح دیروز به خبرنگار فارس گفته بود که موکلش با شکایت هلال احمر به دلایل مالی به زندان محکوم شده است.;

‌دادگاه بدوی، یاسین رامین را به ۱۷ سال زندان محکوم کرده است که آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت ۷ سال است.بر اساس قانون زمانی که متهم از سوی دادگاه به چند جرم محکوم شده و مجازات برایش تعیین شود، تنها مجازات اشد (بالاترین محکومیت) اعمال می شود.

همچنین دادگاه وی را به رد مال یک تا ۲ میلیون یورو نیز محکوم کرده است.

The post همسر خانم بازیگر مشهور به زندان محکوم شد/عکس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *