هما چقدر ارز دولتی گرفت؟

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از فروردین سال ۹۷ تا اوایل اردیبهشت امسال در چهار مرحله ارز دولتی دریافت کرده است.

تسنیم: بر اساس آمار فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی و دولتی بانک مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی فروردین سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه امسال در چهار مرحله ارز دولتی دریافت کرده است. ایرلاین ملی در یک مرحله ۱٫۵ میلیون درهم امارات ارز دولتی دریافت کرده، به عبارت دیگر حدود ۶ میلیارد تومان.

ایران ایر در دو مرحله دیگر نیز به ترتیب ۲۷۸ هزار و ۵۱۲ یورو و ۴۹۹ هزار و ۹۹۸ یورو ارز دولتی دریافت کرده که جمع این دو عدد ۷۷۸ هزار و ۵۱۰ یورو معادل حدود ۱۳ میلیارد تومان است. این شرکت همچنین ۵ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۸۲۷ روبل جدید روسیه به نرخ ارز دولتی دریافت کرده است.

مطابق لیست بانک مرکزی هواپیمایی زاگرس نیز در بازه زمانی فروردین ۹۷ تا ۱۱ اریبهشت ماه امسال در ۱۲ مرحله بالغ ۶ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۲۲ یورو ارز دولتی دریافت کرده است.

بر این اساس هواپیمایی زاگرس در مرحله اول ۹۵۰ هزار یورو، مرحله دوم ۹۵۵ هزار یورو، در مرحله سوم ۱۵۰ هزار یورو، مرحله چهارم ۵۰ هزار یورو، مرحله پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم به ترتیب ۳۰۰ هزار، ۳۰۰ هزار،۸۰ هزار، یک میلیون، ۶۸۵ هزار یورو و ۹۸۰ هزار یورور ارز با نرخ دلوتی دریافت کرده است.

این ایرلاین در مراحل یازدهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۵۴۶ هزار و ۲۲ یورو و یک میلیون یورور ارز دولتی و در مجموع حدود ۱۱۶ میلیارد تومان ارز دولتی دریافت کرده است.

The post هما چقدر ارز دولتی گرفت؟ appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *