هدایای عجیب و غریب سلبریتی مشهور/تصاویر

ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید ۴۴ ساله شده است و تولدش را به صورت ساده ای در کنار خانواده اش گذراند.

تابناک با تو: همسر مشهور این فوتبالیست عکس های از هدایای ساده تولد دیوید بکام را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. گفتنی است اعضای این خانواده به دور از تجملات و در جمعی صیمیمی تولد آقای اسطوره را جشن گرفتند. دیویدبکهام و همسرش ویکتوریا ۴ فرزند دارند و بی توجه به حاشیه ها زندگی خود را می گذرانند.

دیوید بکام

هدایای عجیب و غریب اعضای خانواده برای تولد دیوید بکام

دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس اخیرا ۴۴ ساله شد و تولدش را در جمع خانواده اش و با حضور همسرش ویکتوریا و ۴ فرزندش جشن گرفت. این جشن تولد در رستوران زیبایی برگزار شد و اعضای خانواده بکام هدایایشان را برای تولد پدرشان به او دادند، هرچند که تعدادی از این هدایا حسابی عجیب و غریب بودند.

ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام که مدتی است به عنوان طراح لباس مشغول به کار شده است، در صفحه رسمی اش در اینستاگرام تصاویری را از هدایایی که برای بکام خریداری کردند منتشر کرده؛ ویکتوریا به همسرش ۲دئودورانت کادو داده.

اینطور به نظر می رسد که خانواده بکام قصد داشتند تا تولد دیوید بکام را به دور از تجمل برگزار کنند و به همین خاطر هم یک جشن کوچک برگزار کرده و هدایایی معمولی برای پدر خانواده تهیه کردند.

دیوید بکام

ویکتوریا بکام دو دئودورانت از برندRoche Posay برای بکام خریداری کرد که قیمت هرکدام ۱۰ دلار است. به علاوه یک کیف پول شیک و زیبا هم به همسرش هدیه داد.

کروز بکام، پسر بکام هم پیغام زیبا و متفاوتی برای پدرش نوشت:« بابا، پیری اجتناب ناپذیر است ولی رشد کردن، اختیاری است.»

دیوید بکام

کادو تولد دیوید بکام

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در حال حاضر همچنان یکی از شخصیت های محبوب برای برندهای تبلیغاتی است. این بازیکن با وجود آن که سالهاست از فوتبال بازنشسته شده، از تبلیغات روزی چهل هزار یورو درآمد دارد. حضور در تیم هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد، لس آنجلس گالکسی، میلان و پاریسن ژرمن باعث شده است تا بکام بتواند در شهرهای مختلف جهان به محبوبیت و شهرت برسد و همچنان یکی از برندهای تبلیغاتی باشد.

اما در موفقیت های تبلیغاتی بکام نباید نقش همسرش ویکتوریا را فراموش کرد. این خواننده که قبلا در گروه اسپایس گرل حضور داشته در سالهای اخیر به عنوان طراح مد فعالیت کرده و در موفقیت شوهرش در حوزه تبلیغات نقش مهمی ایفا کرده است. در حال حاضر سرمایه خانوادگی بکام به بیش از ۹۰۰ میلیون یورو می رسد.

دیوید بکام سه شرکت برای مدیریت تجارت های خود دارد: فووتورک برای امور مربوط به فوتبال، دی بی فونتورز برای تبلیغات و “هولدینگ برند بکام” برای اداره کل امور مربوط به ستاره سابق فوتبال انگلیس.

از سویی ویکتوریا بکام نیز در سال ۲۰۰۸ برند تولیدی لباس اختصاصی خود را تشکیل داده است هر چند که این سرمایه گذاری چندان سودآور نبوده است.

The post هدایای عجیب و غریب سلبریتی مشهور/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *