هتل ‌های ۲ ستاره قشم کدامند؟

پاییز و و زمستان فصل‌های مناسبی برای سفر به قشم هستند؛ از آفتاب داغ خبری نیست و هوای ملایم و خنک، لذت سفر را بیشتر می‌کند. اگر نمی‌خواهید برای اقامتتان در قشم هزینه زیادی خرج کنید، اما نزدیکی به ساحل و مراکز خرید قشم برایتان مهم است، هتل های ۲ ستاره قشم را بهتان پیشنهاد می‌کنیم که به نسبت امکاناتشان ارزان هستند.

هتل پارک قشم

هتل پارک قشم

هتل پارک قشم در بلندترین جای جزیره ساخته شده. ۳۴ اتاق این هتل نسبت به ۲ ستاره بودنش از امکانات نسبتا خوبی برخوردارند. اتاق‌ها سقف شیروانی دارند و در حیاط کنار هم قرار گرفته‌‌اند. البته بعضی از مسافران از روم سرویس و پاکیزگی اتاق‌ها چندان راضی نبوده‌اند.

هتل پارک قشم به دریا، جاهای دیدنی قشم و مراکز خرید جزیره نزدیک است؛ بنابراین با اقامت در این هتل، می‌توانید از بابت گشت‌وگذار هم نگران نباشید.

امکانات هتل: روم‌ سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، فضای سبز، کافی‌شاپ، نمازخانه، خودپرداز، اعلام حریق، سیستم سرمایش و گرمایش.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله هتل  با ماشین تا بازار قدیم قشم ۱۱ دقیقه، تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۰ دقیقه، تا مرکز خرید ستاره قشم ۱۲ دقیقه، تا فرودگاه ۵۰ دقیقه و تا درگهان ۲۵ دقیقه است.

قیمت: هزینه رزرو اتاق ۲ تخته ۶۳ هزار تومان و برای اتاق چهار تخته ۸۹ هزار تومان است.

هتل دیپلمات قشم

دیپلمات قشم

 

هتل دیپلمات توانسته بیشترین امتیاز را بین هتل های ۲ ستاره قشم از کاربران بگیرد. اینجا از قدیمی‌ترین هتل‌های قشم است که سال ۱۳۵۲ فعالیتش را شروع کرده. البته در ۱۳۹۳ بازسازی شده و شبیه هتل‌های نوساز است.

هتل دیپلمات ۲۵ اتاق دارد و به ساحل دریا خیلی نزدیک است. اتاق‌های هتل دو، سه و چهار تخته هستند و بعضی از آنها رو به دریا قرار گرفته‌اند. در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه از هتل دیپلمات، گشت رایگان به مقصد درگهان برقرار است و فرصت خوبی برای دیدن از درگهان و خرید است.

بیشتر بخوانید: تفریحات دریایی قشم

زمین والیبال و سالن بیلیار هتل هم برای ساعت‌هایی که دوست دارید در هتل باشید و بازی‌های گروهی انجام دهید، مناسب است. این را هم بگوییم که بیشتر مسافران از تمیزی اتاق‌های هتل ناراضی بوده‌اند.

امکانات هتل: روم سرویس، خدمات خانه‌داری، پارکینگ روباز، کافی‌شاپ، صبحانه، اعلام حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، خدمات تور، اتاق چمدان،‌ اینترنت رایگان و محدود در لابی، کپی، فکس و پرینت.

جاذبه‌های نزدیک: ۴۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه، ۷ دقیقه با ماشین تا بازار قدیم قشم،‌ ۷ دقیقه با ماشین تا قلعه پرتغالی‌ها، ۵ دقیقه با ماشین تا بازار ستاره و ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه تا جنگل حرا فاصله دارید.

قیمت: هزینه رزرو اتاق دو تخته ۸۴ هزار تومان و اتاق چهارتخته ۱۰۳ هزار تومان است.

هتل آپارتمان قباد قشم

هتل قباد قشم

هتل قباد یکی از هتل‌های خوب ۲ ستاره در قشم است که سال ۱۳۹۰ ساخته شده و ۵ سال بعد هم آن را بازسازی کرده‌اند.

بنای هتل ۴ طبقه است و ۱۶ اتاق دارد. اتاق‌های تمیز و راحت هتل امکانات خوبی دارند و می‌توانید از بین آنها اتاق‌های دو و سه تخته یا سوییت یک و دو خوابه را انتخاب و رزرو کنید.

هتل آپارتمان قباد هم به ساحل دسترسی سریع دارد و هم به بازارهای جزیره؛ بنابراین خیالتان از بابت گشت‌وگذار راحت است.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور،‌ خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی،‌ خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، خودپرداز، اتاق چمدان، اعلام حریق، فکس، پرینت و کپی.

جاذبه‌های نزدیک: تا فرودگاه ۴۸ دقیقه با ماشین، تا بازار قدیم یک ربع پیاده‌، تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۴ دقیقه پیاده‌ یا ۴ دقیقه با ماشین، تا اسکله ذاکری ۱۲ دقیقه با ماشین و تا بازار ستاره ۶ دقیقه با پای پیاده‌ راه است.

قیمت: هزینه ارزان‌ترین واحدهای اقامتی هتل که اتاق‌های دوتخته دابل یا تویین هستند، ۱۳۰ هزار تومان و بزرگترین سوییت دو خوابه شش تخته، ۲۱۰ هزار تومان است.

هتل آپارتمان شادناز ۱ قشم

هتل شادناز

یکی دیگر از گزینه‌های خوب بین هتل ‌های ۲ ستاره قشم، هتل آپارتمان شادناز ۱ است که در دل جزیره قرار گرفته. این هتل در سال ۱۳۸۶ کارش را شروع کرده و در ۱۳۹۵ بازسازی شده. این هتل آپارتمان ۴ طبقه، ۱۶ سوییت دارد که چشم‌اندازشان خیابان است.

هتل شادناز ۱،رستوران ندارد، ولی صبحانه سرو می‌کند. شما در این هتل آپارتمان به بیشتر مراکز خرید قشم نزدیک هستید؛ پس با خیال راحت می‌توانید سوغات قشم را از نزدیکی محل اقامتتان بخرید.

امکانات هتل: روم سرویس، آسانسور، اینترنت رایگان در اتاق، اطفای حریق،‌ اتاق چمدان،‌ فکس،‌ کپی و پرینت،‌ نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و خدمات بیدارباش.

جاذبه‌های نزدیک: ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌ تا بازارهای بین‌المللی ستاره قشم، بزرگ فردوسی،‌ مرجان،خلیج فارس و پردیس، کمتر از ۱۰ دقیقه با ماشین تا قلعه پرتغالی‌ها.

قیمت: برای رزرو سوییت یک خوابه دو تخته ۱۴۰ هزار تومان می‌پردازید و برای گران‌ترین سوییت، یک خوابه پنج تخته، ۲۰۶ هزار تومان.

هتل آپارتمان شادناز ۲ قشم

هتل شادناز 2

هتل آپارتمان شادناز ۲ ، از سال ۱۳۹۳ فعالیت‌اش را شروع کرده و ۹ اتاق و سوییت تمیز و راحت دارد. بیشتر مسافران هم از برخورد کارکنان راضی بوده‌اند. از مزیت‌های هتل آپارتمان شادناز ۲ دسترسی خوب به دیدنی‌های قشم است.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، اینترنت در اتاق،‌خشک‌شویی، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، اطفای حریق،‌ اتاق چمدان،‌گشت تفریحی غیررایگان،‌ تاکسی‌ سرویس شبانه‌روزی، فکس، کپی و خدمات اینترنتی.

جاذبه‌های نزدیک: ۵۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی قشم، یک ربع پیاده‌ تا بازار قدیم قشم،‌ ۸ دقیقه پیاده‌ تا مرکزخرید ستاره، ۱۲ دقیقه تا قلعه پرتغالی‌ها و ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه با ماشین تا جنگل حرا.

قیمت: هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل یا تویین ۸۲ هزار و قیمت سوییت دو خوابه شش تخته ۲۲۰ هزار تومان است.

اگر می‌خواهید هتل‌های ارزان بیشتری در قشم بشناسید، مطلب ۸ هتل ارزان قشم را بخوانید.

از دیگر  هتل های ۲ ستاره قشم:

هتل آپارتمان آنا قشم 

هتل دیانا قشم

هتل المپیک قشم

قیمت ها مربوط به آبان سال ۱۳۹۷ است. 

نوشته هتل ‌های ۲ ستاره قشم کدامند؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *