هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

شاهچراغ، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی شیراز است و خیلی‌ها دل‌شان می‌خواهد در سفر به این شهر هتل‌شان نزدیک این زیارتگاه باشد. هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ جزو هتل‌های خوب این شهر هم محسوب می‌شوند و ما تعدادی از آنها را معرفی کرده‌ایم.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

یکی از هتل‌های خوب شیراز، هتل ۵ ستاره زندیه است. زندیه، هتل شیکی‌ست که سبک معماری دلنشینی دارد و اتاق‌هایش هم دلبازند.

هتل زندیه، هم رستوران سنتی دارد و هم روباز و اگر بخواهید غذای‌تان را در جایی خصوصی بخورید، بخش وی آی پی رستوران هم هست. اگرچه باوجود قیمت بالای منو، بعضی از مسافران، از غذاهای هتل چندان راضی نبوده‌اند.  می‌توانید بعد از گشت و گذار در شیراز برای رفع خستگی به هتل برگردید و سری به سونا و جکوزی آن بزنید. اگر برای گذراندن ماه عسل هم به شیراز سفر می‌کنید، باید بدانید این هتل اتاق ویژه عروس و داماد دارد.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، لاندری، چای‌ساز، خانه‌داری ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، آسانسور، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، فست‌فود، غذاهای دریایی، گیاهی و رژیمی، صندوق امانات، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن بدن‌سازی، سالن آمفی‌تاتر، اتاق چمدان، تالار پذیرایی، خودپرداز، امکانات برای معلولان و فضای سبز.

جاذبه‌های نزدیک: ۵ دقیقه با ماشین تا چاهچراغ، ۲ دقیقه با ماشین تا ارگ کریمخانی، ۹ دقیقه پیاده‌ تا موزه پارس، ۳ دقیقه با ماشین تا حمام وکیل،‌ ۸ دقیقه تا مسجد نصیرالملک،‌ ۱۵ دقیقه تا آرامگاه سعدی و ۲۱ دقیقه با ماشین تا فرودگاه.

قیمت: هزینه رزرو اتاق یک تخته ۲۸۰ هزار و سوییت دو تخته ۸۰۶ هزار تومان است.

هتل پارسه

هتل پارسه شیراز

هتل پارسه، یکی از هتل‌های قدیمی شیراز است که سال ۱۳۴۸ ساخته شده و در  سال ۱۳۹۶ بازسازی‌اش کرده‌اند. شاید چیدمان اتاق‌ها در این هتل مدرن به‌نظر نرسد، ولی خیال‌تان می‌تواند از تمیزی آنها راحت باشد.

هتل‌های مرکز شهر شیراز به جاذبه‌های تاریخی دسترسی خوبی دارند و هتل پارسه هم از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر مسافران از تمیزی اتاق‌ها، برخورد کارکنان و کیفیت صبحانه راضی بوده‌اند. هرچند به نظر برخی دیگر بعضی از اتاق‌ها کم‌نورند و اینترنت هم تنها در ۲ ساعت اول رایگان است.

امکانات هتل: روم سرویس، صبحانه، لاندری، خدمات خانه‌داری، سیستم سرمایش و گرمایش، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، ترانسفر رفت و برگشت غیررایگان، سالن بیلیارد غیررایگان، اینترنت رایگان و محدود در لابی، تاکسی سرویس، پله اضطراری،‌گشت غیررایگان و سالن همایش.

جاذبه‌های نزدیک: ۶ دقیقه با ماشین تا شاهچراغ، ۶ دقیقه پیاده‌ تا ارگ کریمخانی، ۷ دقیقه پیاده تا مسجد وکیل، ۱۲ دقیقه تا باغ جهان‌نما، ۱۵ دقیقه تا آرامگاه سعدی و نیم ساعت با ماشین تا فرودگاه،

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته ۱۱۶ هزار تومان و برای رزرو سوییت یک خوابه دو تخته ۳۴۹ هزار تومان باید بپردازید.

هتل سنتی پنج دری

اقامتگاه سنتی پنج دری

این روزها که بیشتر آدم‌ها در آپارتمان زندگی می‌کنند، اقامت در خانه‌ای قدیمی که از دوره قاجار به‌جا مانده، حس خوبی دارد. اقامتگاه سنتی پنج دری عمری ۱۲۰ ساله دارد و بعد از مرمت، از سال ۱۳۹۶ فعالیتش را شروع کرده.

اقامتگاه سنتی پنج‌دری مثل همه خانه‌های تاریخی حوض پرآبی دارد که دورش را چند نیمکت چیده‌اند. می‌توانید از فضای حیاط استفاده کنید و زیر درختان بهارنارنج بنشینید. این را هم بگوییم که صدای مهمانانی که در حیاط هستند، به اتاق‌ها منتقل می‌شود.

اتاق‌ها چندان بزرگ نیستند، اما تمیزند و برخورد کارکنان هم دوستانه است. مسافرانی که با ماشین به شیراز سفر کرده‌اند، باید ماشین را بیرون هتل و در جایی مثل پارکینگ شاهچراغ پارک کنند. هتل سنتی پنج‌دری، یکی از هتل‌ های نزدیک شاهچراغ است که فقط ۳ دقیقه با حرم فاصله دارد.

امکانات هتل: اینترنت در لابی با حجم محدود، لاندری، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، صندوق امانات، فضای سبز

جاذبه‌های نزدیک: ۳ دقیقه پیاده تا شاهچراغ، ۲۰ دقیقه پیاده یا ۶ دقیقه با ماشین تا مسجد نصیرالملک، یک ربع پیاده‌ یا ۴ دقیقه با ماشین تا ارگ کریمخانی، ۷ دقیقه با ماشین تا بازار وکیل، ۲۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه شیراز.

قیمت: برای اقامت در اتاق دو تخته تویین یا دابل ۱۳۸ هزار تومان و برای رزرو اتاق پنج تخته ۲۴۸ هزار تومان باید بپردازید.

هتل ارم

هتل ارم شیراز

یکی دیگر از هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ، هتل ۳ ستاره ارم است. این هتل گذشته از این‌که به شاهچراغ دسترسی راحتی دارد، به بازار وکیل و ارگ کریمخانی هم خیلی نزدیک است. هتل ارم، جزو هتل‌های میان رده شیراز است و نباید انتظار امکانات زیادی را در آن داشت.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، لاندری، پارکینگ، تاکسی سرویس، رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، امکانات برای معلولان، سالن بیلیارد، اتاق جلسه، سالن اجتماعات و اینترنت در لابی با حجم محدود.

جاذبه‌های نزدیک:‌ ۸ دقیقه تا شاهچراغ، ۵ دقیقه پیاده‌ تا بازار وکیل و ارگ کریمخانی، ۱۰ دقیقه با ماشین تا نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک، ۱۰ دقیقه با ماشین تا آرامگاه حافظ، ۱۳ دقیقه تا آرامگاه سعدی و ۲۰ دقیقه فاصله تا فرودگاه.

قیمت: هزینه یک شب اقامت در اتاق یک تخته هتل ۹۸ هزار تومان و در اتاق کانکت پنج تخته ۵۸۰ هزار تومان است.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز

یکی دیگر از هتل‌های شیراز که نزدیک شاهچراغ قرار گرفته، هتل حافظ است. اگر توقع زیادی از یک هتل ۲ ستاره نداشته باشید،‌ اینجا باتوجه به قیمتش، گزینه‌ خوبی‌ست.

هتل حافظ حدود ۱ و نیم کیلومتر با حرم فاصله دارد و ۵ دقیقه بعد به شاهچراغ می‌رسید. البته از هتل به جاذبه‌های دیگر شیراز مثل ارگ کریم‌خانی و مراکز خرید شیراز هم دسترسی راحتی دارید.

اینجا هتل چندان دنجی نیست، اما پارکینگ دارد و خیال‌تان از بابت ماشین راحت است. بیشتر مسافران از نظافت اتاق‌ها ناراضی بوده‌اند و برخورد کارکنان را خیلی کمک‌کننده ارزیابی نکرده‌اند.

امکانات هتل: روم‌ سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم سرمایش سراسری، اینترنت در لابی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تاکسی‌ سرویس و پارکینگ.

جاذبه‌های نزدیک: ۲۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه شیراز و ارگ کریمخانی، ۴ دقیقه تا بازار وکیل و ۷ دقیقه تا آرامگاه حافظ.

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته ۸۶ هزار و برای سوییت یک خوابه پنج تخته ۳۳۷ هزار تومان باید بپردازید.

این قیمت‌ها مربوط به آبان سال ۱۳۹۷ هستند.

نوشته هتل های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *