هتل های دو ستاره اصفهان کدامند؟

هتل های دو ستاره اصفهان برای آنهایی که می‌خواهند سفرشان به نصف جهان ارزان تمام شود یا بیشتر ساعت‌های روزشان به گشت و گذار می‌گذرد و زیاد در هتل نیستند مناسب است. با ما همراه شوید تا نگاهی به این هتل‌های دو ستاره بیاندازیم.  

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید اصفهان

یکی از هتل‌ های ۲ ستاره اصفهان، هتل جمشید است. این هتل در خیابان چهار باغ پایین، نزدیک بازارچه حاج محمدعلی قررا گرفته و خیابان چهارباغ را که بگیرید و مستقیم بروید، به زاینده‌رود و پل‌های معروفش می‌رسید. هتل جمشید، ۳ طبقه است و در سال ۱۳۹۰ کارش را شروع کرده. حوالی هتل رستوران خوب و گز فروشی هم پیدا می‌کنید.

پارکینگ هتل خیلی کوچک است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر درباره پارکینگ و امکان گذاشتن ماشین‌تان پرس‌وجو کنید.

امکانات هتل: آسانسور، لاندری، آرایشگاه، پارکینگ، رستوران و اینترنت رایگان در لابی.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۰ دقیقه پیاده‌ تا کاخ چهلستون، ۱۰ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان، ۱۰ دقیقه تا پل خواجو و ۱۶ دقیقه با ماشین تا آکواریوم اصفهان.

قیمت: هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل یا تویین ۱۴۸ هزار و قیمت اتاق چهار تخته ۲۲۸ هزار تومان است.

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان

برگ برنده هتل جلفا نزدیکی‌اش به یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی اصفهان یعنی کلیسای وانک است. هتل جلفا یکی از هتل‌های قدیمی و دو ستاره اصفهان است که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده.

اطراف هتل، فروشگاه، کافه و رستوران فراوان است و هروقت بخواهید می‌توانید از هتل بیرون بزنید و در محله جلفا و خیابان‌های اطرافش قدم بزنید.

اتاق‌های هتل تمیزی قابل‌قبولی دارند و از نظر آنهایی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، برخورد کارکنان خوب و دوستانه‌ است. سیستم سرمایش اتاق‌ها یکسان است و خودتان نمی‌توانید دمای اتاق را تغییر بدهید.

این را هم بگوییم که صبحانه‌های هتل جلفا، خیلی ساده است و هر روز همان تکرار می‌شود. اگرچه برای خوردن صبحانه می‌توانید به یکی از کافه‌های همان حوالی مثلا کافه هرمس یا شربتخانه فیروز بروید. البته برای وعده‌های دیگر جای نگرانی نیست، چون رستوران هتل غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند. اگر با ماشین شخصی سفر کنید، باید ماشین را در پارکینگ عمومی نزدیک هتل پارک کنید که تا نیمه شب باز است. اینترنت هتل هم غیررایگان است. کاربران سایت اسنپ‌تریپ، امتیاز ۴ از ۵ را به این هتل داده‌اند.

امکانات هتل: آسانسور، لاندری، رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، تاکسی سرویس.

جاذبه‌های نزدیک: ۱دقیقه پیاده تا کلیسای وانک، ۱۰ دقیقه با ماشین تا سی و سه پل و پل خواجو، ۱۵ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان، ۱۶ دقیقه با ماشین تا ترمینال اتوبوسرانی کاوه.

قیمت: برای هر شب ماندن در اتاق یک تخته ۱۱۹ هزار تومان و برای سوییت چهار تخته رویال ۳۷۵ هزار تومان باید بپردازید.

هتل صبا

هتل صبا اصفهان

یکی از هتل های ۲ ستاره اصفهان، هتل صباست، هتلی که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده. صبا، هتلی ۶ طبقه است و ۲۲ اتاق دارد. هتل صبا در خیابان چهارباغ پایین و در مرکز شهر قرار گرفته. به همین دلیل هم دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد.

سیستم سرمایش اتاق‌ها اسپیلت است و در فصل سرما هم شوفاژها روشن می‌شود. اتاق‌ها در این هتل به‌حد کافی تمیزند و در لابی و اتاق‌ها هم به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. از موارد منفی این هتل پارکینگ کوچک و صبحانه‌های غیرمتنوع آن است.

امکانات هتل: روم سرویس، کولر اسپیلت، شوفاژ، میز بیلیارد.

جاذبه‌های نزدیک: یک ربع پیاده یا ۳ دقیقه با ماشین تا کاخ چهلستون،‌ ۸ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان، ۱۷ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان و ۵ دقیقه با ماشین تا مدرسه چهارباغ.

قیمت: برای رزرو اتاق دو تخته ۸۷ هزار و برای اتاق پنج تخته ۱۶۲ هزار تومان باید بپردازید.

هتل سرای اردیبهشت 

هتل سرای اردیبهشت

بودن در یک خانه‌ قدیمی مرمت شده با چیدمان سنتی، حال و هوای قدیم‌ها را زنده می‌کند و هتل سرای اردیبهشت چنین جایی‌ست. امکانات هتل در حد ستاره‌هایش است و می‌توانید غذایتان را در رستوران روی بام هتل بخورید.

این هتل ۲ ستاره که به‌تازگی و در سال ۱۳۹۶ کارش را شروع کرده، ۲ شاه نشین و ۱۴ اتاق دو تخته دارد و یکی از نکات جالب این شاه‌نشین‌ها داشتن کرسی در آنهاست. نظافت اتاق‌ها در حد متوسط است و بعضی از آنها هم سرویس بهداشتی ندارند و باید از سرویس مشترک استفاده کنید.

امکانات هتل: روم سرویس، لاندری، اتاق ویژه معلولان، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، امکانات کاری مثل فکس و پرینتر.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۵ دقیقه تا میدان نقش جهان، ۱۶ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان، ۹ دقیقه با ماشین تا کلیسای وانک و ۶ دقیقه تا سی و سه پل.

قیمت: رزرو  اتاق دو تخته بدون سرویس بهداشتی ۸۴ هزار تومان و رزرو کانکت پنج تخته ۲۲۷ هزار تومان است.

دیگر هتل های ۲ ستاره اصفهان:

هتل جهانگری ماهان

هتل آپارتمان طوبی

هتل ابن سینا

هتل همام

این قیمت‌ها مربوط به آذر ماه ۱۳۹۷ هستند.

نوشته هتل های دو ستاره اصفهان کدامند؟ اولین بار در وبلاگ اسنپ تریپ. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *