معروف ترین رستوران های حلال سنگاپور

رستوران حلال سنگاپور

یکی از اصلی ترین دغدغه های گرشگران مسلمان در سفر به کشورهای دیگر، یافتن غذا و خوراکی های حلال است. از آنجایی که گردشگری به عنوان یک صنعت پر درآمد در حوزه مالی مطرح است، در همین راستا اغلب کشورهای پر گردشگر سعی در ارائه خدماتی دارند تا همه نوع مشتری را راضی نگه دارند.

احترام به مذاهب و ادیان گوناگون نیز از دیگر دلایل وجود رستوران هایی با غذای حلال هست. کشور سنگاپور با داشتن جمعیت بالای مسلمان، محل مناسبی برای مسلمین به عنوان مقصد گردشگری به حساب می آید. سنگاپور دارای رستوران های فراوانی بوده که خوراک حلال ارائه می دهند و از این بابت، یافتن معروف ترین رستوران های حلال سنگاپور کار مشکلی نیس.

رستوران Le Steak by Chef Amri

رستوران لی استیک

یکی از معروف ترین رستوران های حلال سنگاپور، بی تردید رستوران Le Steak by Chef Amri است. البته دیگر غذاهای موجود در منوی این رستوران هم همگی حلال هستند و می توانید بدون هیچ دغدغه ای از آن ها لذت ببرید. نکته مهم این است که تمام خوردنی های حلال موجود در منوی رستوران Le Steak by Chef Amri زیر بیست دلار قیمت دارند.

رستوران Alaturka

رستوران آلاتورکا

برای میل بهترین گوشت های گریل شده در کشور سنگاپور باید سری به خیابان Bussorah بزنید و وارد یکی از معدود رستوران های ترکی این کشور شوید. غذاخوری Alaturka از آن دست رستوران های شیک و مجللی نیست که دکوراسیون آن شما را شگفت زده کند، اما کیفیت خوب غذا در کنار کارکنان صمیمی و خونگرم، تجربه دلچسبی است که از یاد نخواهید برد.

رستوران J’s

رستوران جی اس

خاطره میل یک وعده غذایی در رستوران حلال J’s کشور سنگاپور را از یاد نخواهید برد و از منوی متنوع آن لذتی دو چندان کسب خواهید کرد. قیمت های مناسب، غذاهای با کیفیت و حلال، کارکنان مودب و تعلیم دیده در محیطی صمیمی، از خصوصیات این مجموعه ارائه دهنده غذای حلال در کشور سنگاپور است. در منوی رستوران J’s غذاهای مانند مرغ، کاسادیا و دیگر غذاهای لاتین را خواهید یافت که با سس هایی چون سس سالسا، کرم ترش و گواکامولی سرو می شوند.

اغذیه فروشی و کافه سوئدی Fika

کافه رستوران فیکا

جالب است بدانید که Fika یکی از اولین مراکز ارائه دهنده غذای حلال بوده و در این زمینه پیش رو است. در این رستوران علاوه بر کیک های خوشمزه می توانید انواع غذاهای دلخواه خود را بیابید. هنگام سفر به کشور سنگاپور و با مراجعه به محیط آرام و دلپذیر Fika، انواع ساندویچ های باز و کوفته را می توانید مزه کنید و لذت ببرید.

Vintage Deli

وینتج دلی

برای خوردن بهترین مدل های پاستا و سیب زمینی سرخ کرده در کنار گوشت های گریل شده حلال، باید سری به مکان توریستی خوش نام و پرطرفدار Kampong Glam در کشور سنگاپور بزنید و در Vintage Deli که یکی از بهترین رستوران های حلال سنگاپور هست، غذای حلال مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران Carousel

رستوران کاروسل

اگر تاکنون نام تیپان یاکی به گوشتان نخورده و آن را مزه نکرده اید، باید به رستوران Carousel در کشور سنگاپور بروید. تیپان یاکی نوعی غذای ژاپنی بوده که در ماهی تابه تخت و بدون لبه درست می شود. البته کافه رستوران Carousel به عنوان یکی از بهترین غذا فروشی های حلال در سنگاپور، محلی است برای خوردن انواع غذاهای مدیترانه ای و آسیایی.

رستوران Bumbu

رستوران بومبو

رستوران Bumbu جایی است دوست داشتنی برای علاقمندان به غذاهای هندی و تایلندی. این مکان دنج و کوچک با ارائه غذاهای حلال در سنگاپور شما را دعوت می کند به امتحان کردن طعم هایی بی نظیر و بسیار به صرفه از لحاظ اقتصادی. در منوی بلند و محبوب این رستوران دوست داشنی و حلال می توانید علاوه بر مرغ و پوسته نرم خرچنگ و دیگر غذاهای عجیب، طعم خوش Pandan که مرغی سرخ شده و پیچیده شده در میان برگ درخت کدر یا کادی است را هم به تجربه غذایی خود بیفزایید.

رستوران The Rice Table

رایس تیبل

رستوران غذای حلال The Rice Table جایی است که در آن می توانید انواع غذاهای اندونزیایی را سفارش دهید و با خیال راحت میل کنید. قیمت های عالی این غذاخوری زبانزد اکثر گردشگرانی است که پا به The Rice Table گذاشته اند. یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران Dutch Rijsttafe بوده که در حقیقت نوعی غذای سنتی اندونزی محسوب می شود. وقتی یک وعده Dutch Rijsttafe سفارش می دهید، مجموعه ای ظرف های کوچک برای شما می آورند که غذاهای مختلفی به همراه برنج در آن ها سرو شده اند.

کافه رستوران Badoque

رستوران بادوگو

حتی اگر لازم باشد کمی به دنبال کافه رستوران Badoque بگردید و با سختی این مورد که یکی از معروف ترین رستوران های حلال سنگاپور هست را پیدا کنید، باز هم ارزش آن را دارد که حداقل یک وعده را در این مکان خنک و دارای سرویس دهی عالی میل کنید. گوشت بره و گوشت دنده از محبوب ترین غداهایی است که می توانید در منوی کافه رستوران Badoque پیدا کنید. اگر کمی اهل ریسک هستید، پاستای جوهر ماهی مرکب را به لیست سفارش خود اضافه کنید. این پاستا با جوهر ماهی مرکب به رنگ تیره در می آید و طعمی نو را به خاطرات غذایی شما اضافه می نماید.

نوشته معروف ترین رستوران های حلال سنگاپور اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *