مطمئن ترین تورهای داخلی با معتبرترین آژانس مسافرتی

وقتی تصمیم میگیریم بریم سفر ، بغیر از انتخاب یک شهر جذاب ، انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر یکی از دغدغه های مسافرت شده است ، اینکه کدام آژانس حرفه ای تر هست و یا کدام آژانس با سابقه تره و از همه اینها مهمتر کدام آژانس مطمئن تر هست از سوالهایی میشه که همیشه از خودمان میپرسیم ، حق داریم خوب…

این مقاله به شما در حل این مشکل کمک خواهد کرد ، از انتخاب یک مقصد جذاب گرفته تا شناختن یک آژانس مسافرتی معتبر.

قشم

تور قشم

جزیره قشم یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مناطق گردشگری و تفریحی در کشورمان می باشد این جزیره با داشتن قدمت تاریخی آثار باستانی بسیاری را در دل خود جای داده است و امروزه شاهد ورود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی بی شماری به این منطقه می باشیم. جاذبه های گردشگری و تفریحی این جزیره نظر و توجه اغلب مسافران را به خود جلب کرده است به گونه ای که می توان گفت هر ساله بیش از دو میلیون گردشگر برای تفریح و بازدید از زیبایی های این منطقه به جنوب کشورمان سفر می کنند. با توجه به محبوب بودن جزیره قشم در میان مناطق گردشگری دیگر کشورمان شاهد برگزاری تورهای متعددی به این جزیره می باشیم.

وب سایت ما یکی از بهترین و معتبرترین مجریان برگزاری تور قشم می باشد که علاقه مندان سفر به این جزیره و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این منطقه می توانند با انتخاب وب سایت ما در جهت تهیه و خرید تور قشم اقدامات لازم را بعمل آورند. بدون شک می توان گفت انتخاب تور قشم با برگزاری مجریان ما می تواند بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای داخلی شما به شمار آید. مجریان برگزار کننده تور قشم تمام سعی خود را در جهت ارائه خدمات و امکانات مدرن و درجه یک به کار میبرند در حالت کلی می توان گفت شما با رزرو تور قشم تجربه یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی را خواهید داشت. سواحل زیبای قشم و پارک های آبی و طبیعت بکر و دست نخورده این جزیره از جمله تفریحاتی می باشد که با حضور در این منطقه می توانید از آنها برخوردار شوید. اگر تا به امروز فرصت سفر به این جزیره زیبا و تاریخی را نداشته اید پیشنهاد می کنیم همین الان اقدام به خرید و رزرو تور قشم نموده و تعطیلات تابستانی خود را در این جزیره بی نظیر و رویایی سپری کنید بدون شک انتخاب جزیره قشم برای تفریحات و گردش بهترین گزینه برای شما و خانواده تان خواهد بود.

مشهد

تور مشهد

زمانی اجداد ما به مشهد سفر میکردند و به خاطر رنج سفر بسیاری توان آن را نداشتند به مشهد بروند و اصطلاحاً آرزو به دل می ماندند.چقدر سخت بود پیاده و با قاطر و یا اسب رفتن هزاران کیلومتر راه به همین خاطر به کسانی که مشهد مشرف می شدند لقب مشهدی می دادند و اینگونه مثل حاجی و کربلائی ، مشهدی هم اعتبار خاصی داشت.یعنی کسی که رنج سفر را به دوستداری مولایش امام رضا (ع) تحمل کرده و به مشهد مشرف شده. کمی قبل از ما هم با اتوبوس و مینی بوس رفتن این راه هنوز کمی سختی داشت ولی بسیاری را زائر مشهد نمود و مردم در یک روز خود را به مشهد می رساندند.

یادش بخیر اتوبوس های ایران پیما میلیون ها نفر را زائر امام نمودند. اکنون نیز سالانه بیست میلیون ایرانی فقط زائر حرم رضوی می شوند و این را مدیون اتوبوس های پیشرفته و راحت و قطار های مسافری و هواپیما ها هستند که رنج سفر را به حداقل رسانده اند.وقتی به کیفیت سفرهای گذشته ام به مشهد فکر می کنم یادم می آید که در گذشته چقدر سخت تر سفر می کردم و کیفیت هتل ها و غذاها را چطور تحمل می کردم و بازهم به مشهد می آمدم و هر روز آن را دوست داشتم.ولی مثلاً وقتی به مشهد می رسیدیم یک روز باید می خوابیدیم تا گرفتگیهای بدنمان از تکان های اتوبوس برطرف شود .و بازهم وقتی بازمی گشتیم یک روزدر خانه خواب بودیم و برای استحمام باید به حمام های عمومی با آن اوضاع که خودتان می دانید می رفتیم!

چقدر خوب تحمل می کردیم ولی امروز اوضاع فرق کرده ، کیفیت سفر تور مشهد به قدری بالا رفته که تقریباً سختی خاصی را حس نمی کنی .هتل هابه قدری تمیزو خوب هستند که از خانه خود آدم گاهی راحت ترند. دیگر برای یک استحمام ساده و یا یک غسل زیارت نیازی نیست ساعت ها برای رفتن به یک حمام عمومی در صف بایستی . و یا نیازی نیست دو روز را با کوفتگی دست و پنجه نرم کنی و کمتر یک ساعت و یا در همین حدود با هواپیما به مشهد خواهی رسید و یا قطار ها ظرف ۸ ساعت تورا به مشهد می رسانند . برای کسی امروز مشهد رفتن آرزو نیست و با هر بودجه ای می تواند زائر مشهد شود و از سفر خود لذت ببرد . با ما و برای دیدار یار همسفر شوید در تور مشهد فاراگشت  کوروش کبیر .

تبریز

تور تبریز

تبریز از جمله زیباترین و بهترین شهرهای کشورمان می باشد که به عنوان پایتخت تاریخی معروف می باشد این شهر بزرگ شمال غربی ایران با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و شرایط اقلیمی کوهستانی یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای کشورمان می باشد. تبریز با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بی شمار هرساله مقصد بسیاری از گردشگران و توریست های داخلی و خارجی واقع می شود. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر تاریخی و کهن را در نظر دارید همین الان جهت خرید و رزرو تور تبریز اقدام به عمل آورید.

 در سال های اخیر با توجه به علاقه مسافران و توریست ها جهت بازدید از جاذبه های دیدنی شهر تبریز شاهد افزایش و رونق خرید تور تبریز می باشیم. مسافران می توانند با ثبت نام در تور تبریز سفر بسیار خاطره انگیز و تکرار نشدنی را تجربه کنند. تور تبریز با ارائه خدمات و امکانات درجه یک توانسته است نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. اگر قصد خرید و ثبت نام در تور تبریز را دارید می توانید با ورود به وب سایت رسمی ما با بهترین و ارزن ترین قیمت تور تبریز را خریداری نمایید هم چنین می توانید اطلاعات دقیقی در خصوص خدمات ارائه شده در این تور و هزینه تور و موارد بسیار دیگر به دست اورید.

 با توجه به شرایط اقلیمی شهر تبریز بهترن زمان برگزاری تور فصل بهار و تابستان می باشد البته افرادی که خواهان خرید تور ارزان تبریز می باشند می توانند در فصل پاییز اقدام به رزرو تور نمایند که در این فصل با توجه به خنک شدن هوای سطح شهر تبریز و نیز شروع مدارس و دانشگاه افراد کمتری قصد سفر و تفریح به این شهر خواهند داشت از این رو می توانید سفری آرامش و به دور از شلوغی را تجربه نمایید. می توان گفت تور تبریز در فصل بهار و تابستان از جمله پرطرفدار ترین و محبوب ترین تورهای برگزاری در کشورمان می باشد که می توانید با ثبت نام در این تور بهترین سفر داخلی تان را تجربه کنید.

از کجا بفهمیم که یک آژانس مسافرتی معتبر است؟

همانطور که اول مقاله صحبت کردیم انتخاب سفر و آژانس معتبر یکی از دغدغه های مسافرین شده ، البته این حق همه مسافرین است که با خیال راحت فقط به فکر لذت از سفر باشند ، یک آژانس معتبر که تجربه حرفه ای در تور ایرانگردی دارد باید دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد و سابقه خوشنامی در سازمان مربوطه هم جزو پوئن های مثبت آن حساب میشود ، از طرف دیگر رضایت اکثریت مسافرین را باید جلب کرده باشد ، بعنوان مثال آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با یاری و محبت خداوند بینهایت مهربان چندین سال است که با رضایت اکثریت مسافرین تورهای ایرانگردی ادامه میدهد و دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری نیز میباشد ، البته به همین هم بسنده نکرده و نماد اعتماد ملی را هم جزو کارنامه های خود ثبت کرده تا مسافرین با خیال راحت فقط فکر سفر و لذت از آن باشند ، پیشنهاد میکنم شما هم از تورهای آژانس فارا گشت کوروش کبیر استفاده کنید مطمئنا یکی از مطمئن ترین و خاطره انگیز ترین سفرهای زندگی شما خواهد شد.

نوشته مطمئن ترین تورهای داخلی با معتبرترین آژانس مسافرتی اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *