محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی

پلیس راه همزمان با پایان تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به مازندران را اعلام کرد.

چمدان: پلیس راه کشور اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۲ بامداد روز دوشنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محور چالوس – کرج

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تمامی تریلرها در محور هراز در این مدت ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و نهم شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه سی ام شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ۲ بامداد روز بعد ازآب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه سی و یکم شهریور تا ۲ بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ۲ بامداد روز پنجشنبه و از ساعت ۶ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه) تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ شهریور از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است.

The post محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای شمالی در سه روز پایانی تعطیلات تابستانی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *