ماندن نیمار در این شرایط به سود هیچکس نیست

اخبار گردشگری

نیمار بعد از دو فصل بازی کردن در فرانسه دوباره علاقمند به بازگشت به بارسلوناست و شرایط بین او و پاری سن ژرمن در هفته های اخیر خوب پیش نرفته است. تیاگو موتا مدعی شد طرفین باید راه حلی در این رابطه پیدا کنند وگرنه ادامه این روند به سود هیچکس نخواهد بود.

تیاگو موتا گقت: “وقتی یک رابطه خوب پیش نمی رود باید راه حلی پیدا کرد. اگر قصد نیمار به ماندن است باید دو طرف تلاش کنند تا متوجه شوند کجای کار اشتباه پی رفته است. ماندن نیمار در این شرایط برای هیچیک از طرفین خوب نیست زیرا وقتی امروز توافقی بین طرفین وجود ندارد در آینده نیز حاصل نخواهد شد و باید در این مورد بحث و گفت و گو صورت گیرد.

من و نیمار برای یک سال کنار هم بازی کرده ایم و او یک بازیکن استثنایی است. نیمار پسر خوبی است اما شما باید با او صحبت کنید و وقتی اوضاع خوب نیست باید به او بگویید. اگر چیزی را از نیمار پنهان کنید می توانم به شما اطمینان دهم که این پسر می تواند چهره ای عصبانی هم داشته باشد. نیمار بازیکن باهوش و نه فریبکار است و اگر او به شما اعتماد کند با ۲۰۰ درصد توان بازی خواهد کرد.

یافتن بازیکنی در اندازه های نیمار برای پاری سن ژرمن دشوار است. او تفاوت ها را در زمین رقم می زند اما امروز باید راه حلی پیدا کنیم زیرا اگر شرایط اینگونه بماند به تیم هم ضربه خواهد زد.”

منبع: ورزش۳

نوشته ماندن نیمار در این شرایط به سود هیچکس نیست اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *