فیلم‌های جشنواره فجر سی و هفتم در کدام سالن‌های سینما روی پرده می‌روند؟

فیلم‌های جشنواره فجر سی و هفتم در کدام سالن‌های سینما روی پرده می‌روند؟

روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نقل از مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر، فهرست سینماهای مردمی جشنواره را معرفی کرد. اغلب سالن‌های جشنواره امسال در پردیس‌های سینمایی واقع شده‌اند.

محمدرضا فرجی گفته بعد از بررسی سینماهای متقاضی نمایش، این سینماها به عنوان نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره برای مخاطبان مردمی انتخاب شده‌اند:
آزادی (شهر فرنگ، شهر قصه، شهر هنر و شهرهفتم)، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال این دوره در اختیار جشنواره هستند. نکته جالب این است که پردیس چارسو که در سال‌های اخیر از محل‌های نمایش فیلم‌های جشنواره بود، امسال در فهرست نیست

همچنین اعلام شده حضور سینما شکوفه و ایران مال در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود و نظر نهایی با در نظر گرفتن رعایت این قوانین اعلام خواهد شد.

روابط عمومی جشنواره همچنین اعلام کرده که با پیشنهاد دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نظر مساعد حسین انتظامی سرپرست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، ۵۰ درصد از مبلغ فروش بلیت‌ها در سینماهای مردمی که پیش از این به جشنواره تعلق می‌گرفت بعد از پایان جشنواره و پس از کسورات قانونی به صاحبان آثار پرداخت شود. ۵۰ درصد دیگر نیز سهم سالن‌های سینما خواهد بود که به روال گذشته پرداخت خواهد شد.

منبع

نوشته فیلم‌های جشنواره فجر سی و هفتم در کدام سالن‌های سینما روی پرده می‌روند؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *