فرودگاه پیام به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با برنامه هایی که مسئولان فرودگاه پیام طی سال های اخیر داشته اند این فرودگاه به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

مهر: علی عابدزاده صبح سه شنبه در جریان بازدید وزرای راه و ارتباطات از فرودگاه بیت المللی پیام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

وی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: از ظرفیت ها و امکانات موجود در کشور باید حداکثر استفاده را ببریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت فرودگاه های کشور، گفت: ایجاد فرودگاه پیام برای استان البرز ظرفیتی ویژه محسوب می شود که باید برای توسعه حمل و نقل و هوایی از جمله مسافری، باری، تعمیر و نگهداری از آن استفاده شود.

عابدزاده با اشاره به حجم بالای مسافری فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد، گفت: فرودگاه پیام با توجه به جمعیت استان البرز و همجواری با استان قزوین در جا به جایی مسافر می تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی اضافه کرد: با برنامه هایی که مسئولان فرودگاه پیام طی سال های اخیر داشته اند این فرودگاه به بهره برداری نهایی خواهد رسید و قطعاً در توسعه استان البرز نقشی موثری خواهد داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر نقش فرودگاه در توسعه مناطق، گفت: به یقین فرودگاه بین المللی پیام در زمینه بار، مسافر و یا تاسیساتی می تواند موفق باشد.

The post فرودگاه پیام به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *