عکس های جدید خانم سلبریتی برای مجله مد ونتی فر/تصاویر

ناتالی پورتمن بازیگر آمریکایی  به تازگی عکس های جدید و زیبایی برای همکار با مجله ونتی فر گرفته است که در ادامه آنها را ملاحظه خواهید کرد

سیمرغ: ناتالی پورتمن زاده شده در تاریخ ۹ ژوئن ۱۹۸۱ هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی سینما و تلویزیون است. او نخستین بار در فیلم لئون حرفه‌ای در مقابل ژان رنو ایفای نقش کرد. اما موفقیت اصلی زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانه جدید جنگ ستارگان انتخاب شد.

ناتالی پورتمن ناتالی پورتمن

در سال ۲۰۰۱، پورتمن در تئاتر مرغ دریایی اثر آنتون چخوف ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۰۵، به خاطر بازی در فیلم درام نزدیک‌تر برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار در رده بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او برای نقش آفرینی در فیلم وی مثل وندتا برنده جایزه ساترن برای بهترین بازیگر شد. او نقش اصلی را در درام‌های تاریخی همچون اشباح گویا و دختر دیگر بولین بازی کرد. در مه ۲۰۰۸ به عنوان جوانترین عضو هیئت منصفه در شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن حضور داشت.نخستین فیلم کوتاه پورتمن به نام «حوا»، در شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. پورتمن همچنین بخشی از فیلم جمعی نیویورک، دوستت دارم را کارگردانی کرد. او به خاطر بازی در نقش «جین فاستر» در فیلم‌های ثور و ثور: دنیای تاریک نیز شناخته شده که این شخصیت معشوقه ابرقهرمانی به نام «ثور» در مارول کامیکس است.

ناتالی پورتمن

در سال ۲۰۱۰، پورتمن در تریلر روانشناسانه قوی سیاه ایفای نقش کرد. حضور او در این فیلم با ستایش همگان مواجه شد و یک جایزه گلدن گلوب دیگر، یک جایزه انجمن بازیگران فیلم، یک جایزه بفتا، یک جایزه گزینش منتقدان فیلم، و یک جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن برای او به ارمغان آورد.

ناتالی پورتمن

ونتی‌فر Vanity Fair به معنی «بازار فخرفروشی» مجله‌ای است پیرامون فرهنگ عامه، مد و سیاست که توسط کوند نست منتشر می‌شود. ونتی فر اولین بار در سال ۱۹۸۳ منتشر شد و در چهار کشور اروپایی و همچنین ایالات متحده آمریکا منتشر می‌شود. این مجله نسخه احیا شده نشریه‌ای بود که بعد از یک دوره فعالیت از ۱۹۱۳ تا ۱۹۳۵ متوقف شده بود. سردبیر فعلی نشریه گریدون کارتر است.

ناتالی پورتمن به تازگی عکس هایی زیبا  برای این مجله مد گرفته است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

The post عکس های جدید خانم سلبریتی برای مجله مد ونتی فر/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *