عضویت اراضی عباس‌آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگی است.

ایرنا: حسن خلیل آبادی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با اشاره به عضویت مجموعه اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری گفت: در روزهای گذشته خبر مسرت بخش عضویت مجموعه اراضی عباس آباد به سازمان جهانی گردشگری اعلام شد و نسبت به ارتقای این سند در کلانشهر تهران امیدوار شدیم.

وی افزود: این اتفاق مبارک روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سن پترزبورگ روسیه رخ داد تا دستاورد مهم دیگری برای شهرداری تهران به دست آید و مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین‌الملل شناخته شود.

خلیل آبادی ادامه داد: سازمان جهانی گردشگری به عنوان محل گفت و گوی کشورها درباره سیاست‌ها و تجارب علمی آن‌ها درباره دانشگری و نقش مرکزی و مهمی در ترفیع وضعیت تعهد و توانایی موجود کشورهای در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: ۱۵۸ کشور عضو صنعت گردشگری و سازمان جهانی گردشگری هستند و ۱۵ عضو این سازمان دارد و اضافه شدن اراضی عباس‌آباد به این سازمان بسیار حائز اهمیت بوده است.

سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل شود

وی در ادامه از شهرداری تهران خواست تا هر چه زودتر لایحه سازمان گردشگری را به صحن شورا ارائه دهد.
وی افزود: با ایجاد سازمان گردشگری، صنعت گردشگری رونق بیشتری می یابد و در این زمینه به شهرداری تهران تذکر و انتقاد وارد است.

فعالیت شورا محصول ‌دور اندیشی آیت الله طالقانی است

عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله طالقانی در گسترش و ایجاد پارلمان‌های محلی گفت:‌در حال حاضر ۱۲۰ هزار از نفر مردم امروز در پارلمان‌های محلی مشغول و مدیریت محلی انجام می‌دهند که این موضوع دستاورد نگاه دوراندیش آیت‌الله طالقانی بوده است.

The post عضویت اراضی عباس‌آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگی است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *