صنایع دستی از میراث فرهنگی جدا نمی‌شود

ایرنا- معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هیچ بحث و برنامه‌ای برای جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه مطرح نیست.

ایرنا: پویا محمودیان تاکید کرد: با توجه به اینکه به تازگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل شده است، هیچ بحثی در خصوص جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه و الحاق آن به وزارت صنعت، معدن تجارت وجود ندارد.

وی افزود: هم‌اینک با برگزاری جلسات کارشناسی در حال تعریف ساختار تشکیلاتی، شرح ماموریت‌ها و شرح وظایف معاونت صنایع دستی به عنوان یکی از ۳ معاونت تخصصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم.

محمودیان تصریح کرد: پس از مصوب شدن ساختار تشکیلاتی، شرح ماموریت ها و شرح وظایف معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌توان قدرتمندتر از گذشته در این حوزه فعالیت مؤثر، نظارت و حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، پس از تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شایعات فراوانی مبنی بر جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه و الحاق آن به وزارت صنعت، معدن تجارت مطرح شده بود.

The post صنایع دستی از میراث فرهنگی جدا نمی‌شود appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *