شیرازی ها به جای ایرباس سوار فوکر شدند!

اقدام شرکت ایران ایر در فروش بلیت برای هواپیمای ایرباس و انجام سفر با هواپیمای فوکر، اعتراض مسافران در فرودگاه شیراز را به دنبال داشت.

ایسنا:عصر دوشنبه 26 آذر، پرواز هواپیمایی ایران ایر که قرار بود از مبدا شیراز به مقصد تهران و در ساعت 18 با هواپیمای ایرباس انجام شود، در کمال ناباوری مسافران، با هواپیمای فوکر انجام شد.

مسئولان فرودگاهی ایران ایر در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز در پاسخ به اعتراض مسافران ابتدا ابراز بی اطلاعی کردند اما با تداوم این اعتراض ها، اعلام کردند که هر مسافری نمی خواهد با فوکر پرواز کند، با کسر جریمه، بخشی از پول بلیت به او بازگردانده خواهد شد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد: شخصا و با توجه به اینکه اعلام شده بود پرواز با ایرباس انجام می شود، شب را برای سفر هوایی انتخاب کردم.

او گفت: اگر قرار بود با فوکر به تهران بروم، به جای شب ترجیح می دادم که بلیت صبح اول وقت را که هوا روشن است، خریداری کنم.

این مسافر تاکید کرد که مسئولان ایران ایر اعلام کرده اند که به دلیل کمبود تعداد مسافر به جای ایرباس، فوکر 100 برای انجام این پرواز انتخاب شده است!

وی گفت: به من گفتند که اگر تمایل به انجام این پرواز ندارم، بعد از کسر جریمه قانونی تنها بخش اندکی از قیمت بلیت به شما بازگردانده می شود.

این مسافر که از نحوه پاسخگویی مسئولان فرودگاه شیراز و گیت ایران ایر ناراضی و گلایه مند بود، گفت: دزدی تنها این نیست که از دیوار مردم بالا برویم، این اقدام ایران ایر یک دزدی محسوب می شود، موضوعی که باعث کم رنگتر شدن اعتمادها به این ایرلاین خواهد شد.

برگه تصویر گرفته شده توسط مسافران این پرواز از سایت فروش بلیط ایران ایر نشان دهنده آن است که در پرواز 423 این ایرلاین نوع هواپیما ایرباس قید شده اما مسافران اعلام کردند که پرواز آنان با فوکر 100 انجام شد.

The post شیرازی ها به جای ایرباس سوار فوکر شدند! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *