ششمین ازدواج خانم سلبریتی مشهور/تصاویر

جنیفر لوپز، ستاره ۴۹ ساله هالیوودی، و الکس رودریگز بازیکن ۴۳ ساله بیسبال، پس از ۲ سال آشنایی، در ۹ مارس با هم نامزد کردند. این خبر را جنیفر لوپر با انتشار عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد. این عکس حلقه‌ای را نشان می‌دهد که الکس به جنیفر هدیه داد.

برترین ها : جنیفر لوپز، ستاره ۴۹ ساله هالیوودی، و الکس رودریگز بازیکن ۴۳ ساله بیسبال، پس از ۲ سال آشنایی، در ۹ مارس با هم نامزد کردند. این خبر را جنیفر لوپر با انتشار عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد. این عکس حلقه‌ای را نشان می‌دهد که الکس به جنیفر هدیه داد.

جنیفر لوپز

رابطه جنیفر و الکس رودریگز

جنیفر و الکس یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. جنیفر می گوید: «پس از آن دیدار ما یک بار در رستورانی در هتل « Bel Air» با هم قرار گذاشتیم. در انتهای شب، قبل از این که ما از هم خداحافظی کنیم، الکس به دستشویی رفت و به من پیغام داد: تو خیلی جذابی. همه چیز آن شب به خوبی پیش رفت و ما کم کم به هم علاقمند شدیم.»

جنیفر لوپز

الکس در سال ۲۰۱۸ گفته بود که می خواهد خواستگاری اش بسیار خاص و منحصر بفرد باشد. اگر به بک گراند عکس نامزدی آنها نگاه کنید، متوجه می شوید که مراسم نامزدی آنها در یکی از سواحل برگزار شده است. او درباره ازدواجش با جنیفر می گوید: «جنیفر از من مرد بهتری ساخت. او مرا کامل می کند. من در کنار او احساس می کنم که فاتح جهانم. از این رو می خواهم که باقی زندگی ام را در کنار این ستاره سر کنم. او نیمه گمشده من است. ما با هم اشتراکات زیادی داریم. مثلا این که ما هر دو اهل نیویورک هستیم، هر دو لانیم ایم و هر دو در دهه ۴۰ زندگی خود به سر می بریم…»

جنیفر لوپز

اینطور که پیداست فرزندان هر دو ستاره توانستند با هم ارتباط خوبی برقرار کنند، به طوری که الکس می گوید: «برای اولین بار دختران من فکر می کنند که من یک قهرمانم. آنها جنیفر را دوست دارند، در پشت صحنه به پیش او می روند، با او می رقصند و می خوانند.»

جنیفر لوپز

این ششمین ازدواج جنیفر لوپز می باشد. او قبل از الکس با افرادی چون اوجانی نوآ، کریس جاد، مارک آنتونی( که پدر دوقلوهایش است)، بن افلک و شان کامز یا پاف ددی نامزد کرد. الکس رودریگز نیز قبل از جنیفر لوپز با ستاره هایی چون کامرون دیاز، کیت هادسون و مدونا رابطه ای عاطفی داشت. در اداه خلاصه ای از روابط جنیفر را برایتان آورده ایم.

جنیفر لوپز

دیوید کروز

در سال ۱۹۸۴ و در سن ۱۵ سالگی، هنگامی که جنیفر کم‌ کم داشت به یک ستاره تبدیل می ‌شد، با دیوید کروز رابطه دوستانه برقرار کرد اما پس از ۱۰ سال، به روابط دوستانه ‌اش پایان داد. جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت: «دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.»

جنیفر لوپز

اوجانی نوآ

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌ کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعدها لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش استخدام کرد اما نوآ در همان سال اخراج شد. بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد. لوپز نیز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود. اما این دو در نهایت به‌ طور محرمانه با هم سازش کردند.

جنیفر لوپز

شان کامز

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ- هاپ، شان کامز رابطه داشت. این دو ستاره از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ در تمام مراسم و فرش قرمزها در کنار هم بودند. اما گویا رابطه آنها خیلی زود از هم پاشید به طوری که جنیفر در مصاحبه ای گفت: «این اولین باری بود که من با مردی بودم که به من خیانت می کرد. من در مدت زمانی که با او در ارتباط بودم، مدام گریه می کردم، دیوانه بازی از خودم در می آوردم و… من هیچوقت نتوانستم مچ او را بگیرم اما مطمئن بودم که او به من خیانت می کند. او یک شب به من گفت به یک کلاب می رود، اما از آن شب به بعد هیچوقت برنگشت.»

جنیفر لوپز

کریس جاد

کریس جاد و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند. جنیفر کریس برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ های جنیفر با نام « Love Don’t Cost A Thing» استخدام شد. آنها پس از یک سال آشنایی در سال ۲۰۰۱ با هم نامزد کردند اما یک سال بعد از هم جدا شدند. جنیفر در این باره می گوید: «من از یک رابطه وحشتناک بیرون آمده بودم، از این رو خیلی زود به کریس دل بستم. اما عشق برای ازدواج کافی نیست. من از رابطه های قبلی ام چیزهای زیادی یاد گرفتم. من کریس را دوست داشتم اما ما نمی توانستیم به رابطه جدی مان ادامه دهیم. جدا شدن از او برایم خیلی سخت بود اما مجبور بودم.»

بن افلک

بن افلک

بنیفر نام مشترکی بود که جنیفر و بن افلک پس از شروع رابطه شان انتخاب کردند. این دو ستاره یکدیگر را در فیلم «Gigli» ملاقات و در سال ۲۰۰۲ با هم نامزد کردند. آنها حتی یک موزیک ویدیوی مشترک با هم برای آهنگ « Jenny from the Block» ساختند. آنها تصمیم داشتند تا در سال ۲۰۰۳ مراسم عروسی شان را برپا کنند اما ۴ روز قبل از مراسم بن افلک تمام برنامه ها را بهم زد و به بهانه این که رسانه ها بیش از حد روی آنها تمرکز کرده اند، عروسی شان را به تعویق انداخت. عروسی آنها هیچوقت برپا نشد و آنها در نهایت در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر در این باره می گوید: «ما خیلی دوست نداشتیم که در معرض عموم قرار بگیریم. در آن زمان که توجهات زیادی روی ما بود، خیلی تحت فشار بودیم.»

جنیفر لوپز

مارک آنتونی

چند ماه پس از جدایی جنیفر از بن افلک، او در سال ۲۰۰۴ با مارک آنتونی در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. رابطه آنها برای همگان شوکه کننده بود، از این رو که قبل از ازدواج هیچکس حتی در مورد رابطه عاطفی آنها چیزی نمی دانست. آنها در سال ۲۰۰۸ صاحب دو فرزند دوقلو شدند اما ۳ سال بعد جدایی شان را اعلام کردند. آنها در مصاحبه ای گفتند: «این تصمیم واقعا برایمان سخت بود اما ما در هر زمینه ای به بن بست خورده بودیم.» علارغم جدایی، آنها رابطه خود را به عنوان دو دوست معمولی با هم ادامه دادند.

جنیفر لوپز

کسپر اسمارت

جنیفر لوپز پس از جدایی اش از مارک آنتونی، با یکی از رقاصان خود با نام کسپر اسمارت وارد رابطه شد. او در مورد دلیل این رابطه اش گفت: «من از یک رابطه شکست خورده جدا شده بودم و کسپر باعث شد که من دوباره خودم را پیدا کنم. او در آن دوران هیچوقت مرا تنها نگذاشت.» این زوج در مدت زمانی که با هم بودند مدام قهر و آشتی می کردند اما در نهایت در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. منبعی می گوید که دلیل جدایی جنیفر از کسپر، خیانت هایی بود که او به جنیفر کرد.

The post ششمین ازدواج خانم سلبریتی مشهور/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *