سهرابی خبر داد:پی گیری مجوز حفاری در آزاد راه شیراز اصفهان برای طرح توسعه ارتباطات روستایی

مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به همراه معاونان خود از دفتر پایگاه خبری-تحلیلی توریسم آنلاین در شیراز بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس  از پیگیری اداره کل ICT استان فارس جهت دریافت مجوز حفاری در آزاد راه شیراز اصفهان به منظور اجرای طرح توسعه ارتباطات روستایی (تار) خبر داد.

وی  گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به صورت ویژه و با توجه به اولویت پروژه ها و جهت تسریع کار، نسبت به پیگیری و دریافت مجوزهای لازم جهت رفع موانع توسعه ارتباطات روستایی از دستگاههای ذیربط اقدام می کند،

سهرابی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: پیمانکار این آزاد راه خصوصی است و در شیراز هم نیست که این خود مشکلاتی را بر سر تسریع در این کار روبروی ما قرار داده اما این مشکلات خیلی جدی نیست و قابل حل است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در عین حال تصریح کرد:ما برای اجرای این طرح مشکلی نداریم. مجوزهای مربوطه اخذ شده و ان شالله در آینده ای نه چندان دور این اتفاق رخ خواهد داد.

وی همچنین در مورد نسل۵G که در آینده جایگزین نسل ۴G می شود گفت: این نسل اینترنت برای کاربردهای بسیار بالا استفاده می شود که برای این نسل احتیاج به تجهیزات خاص و پرهزینه دارد. به طبع کوچ کردن از این نسل به نسل دیگه هم برای اجرا کننده و درخواست کننده هزینه بر خواهد بود اما با این وجود تا ۱۰ سال اینده در ایران نسل ۴G جوابگوی مصرف کنندگان خواهد بود.

The post سهرابی خبر داد:پی گیری مجوز حفاری در آزاد راه شیراز اصفهان برای طرح توسعه ارتباطات روستایی appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *