سنگاپور به روایت تصویر

جاذبه های گردشگری سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از توریست‎پذیرترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است که امکانات فوق‎العاده‌ای را در اختیار توریست‎ها قرار می‎دهد. منظور از این امکانات این است که گردشگران می‎توانند از میان هتل‎ها، مراکز خرید، تفریحات، رستوران‎ها و… بهترین گزینه‎ها را برای انتخاب داشته باشند. مطمئن باشند پروازشان در یکی از بهترین فرودگاه‎های آسیا می‎نشنید و قرار است سفر راحتی در پیش داشته باشند. همه این عوامل باعث می‎شود تور سنگاپور یکی از تورهای محبوب درمیان مردم جهان باشد. قبلا درباره زندگی و تحصیل در سنگاپور توضیحات مفصلی دادیم. در این یاداشت سعی داریم شما را با  محبوب‎ترین جاذبه‎های گردشگری کشور سنگاپور آشنا کنیم. با پارس توریسم  همراه باشید.

سنگاپور فلایر  Singapore Flight 

یک نمایش نمایش نفس‎گیر در آسیا! تنها یک مکان در سنگاپور وجود دارد که از بالای آن  می‎توان مانند یک پرنده کل جزیره را دید. سنگاپور فلایر در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. این چرخ و فلک ۱۶۵ متر ارتفاع و ۱۵۰ متر قطر دارد و بنابراین از بزرگ‎ترین فلایرهای جهان محسوب می‎شود. اتاق‎های فلایر سنگاپور دارای سیستم تهویه مناسب هستند. این اتاق‎ها همچنین ۲۸ نفر را در خود جای می‎دهند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاده باغ سنگاپور

جاده باغ یکی از یکی از اصلی‎ترین خیابان‎های سنگاپور است که همیشه از حضور توریست‎ها شلوغ است. در این خیابان تعداد زیادی رستوران، کافی‎شاپ . مرکز خرید معروف در این خیابان وجود دارد. همچنین چند هتل معروف سنگاپور در این این خیابان قرار دارد. در جاده باغ تزئیناتی وجود دارد که در بیننده شور و شوق به وجود می‎آورد. جالب است بدانید رئیس جمهور سنگاپور نیز در این خیابان سکونت دارد.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

اسکله کلارک Clarke Quay

اسکله کلارک یکی دیگر از جاذبه‎های سنگاپور است که در شب بسیار دیدنی است. در واقع زندگی شبانه سنگاپور را می‎توان در این اسکله به وضوح مشاهده کرد. این اسکله که حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد؛ یک تلفیق از فرهنگ آسیا و اروپا می‎باشد. چراغ مغازه‎هایی که در اسکله قرار دارند تا پاسی از شب روشن است. همچنین غذاخوری‎‌های روباز زیادی نیز در این اسکله وجود دارند که پاسی از شب غذا سرو می‎کنند.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

معبد دندان بودا Temple of the Sacred Tooth Relic

معبد دالادا مالیگاوا که به معبد دندان بودا معروف است یکی از سازه‎های مذهبی سنگاپور است که در جزیره کندی قرار دارد. این معبد حدود ۲۵۰ سال قدمت دارد. یک هشت ضلعی نقش محراب معبد را دارد. در نزدیکی معبد یک گنبد نیز قرار دارد که به گنبد سیلان بودایی معروف است. جالب است بدانید دندان بودا که در سال ۳۷۱ به سیلان آورده شده در این معبد نگهداری می‎شود. این معبد نه تنها نام خود را از این ماجرا قرض گرفته است بلکه محبوبیت و شهرت آن نیز به همین خاطر است.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

باغ گیاهشناسی سنگاپور Singapore Botanic Gardens

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور باغ گیاه‎شناسی می‎باشد. این باغ در پارک فورت کنینگ قرار دارد. در این باغ مجموعه‎ای از گیاهان غنی و کمیاب و شگفت‎انگیز وجود دارد. این باغ گیاه‎شناسی در سال ۲۰۱۲ به‎عنوان میراث جهانی شناخته شده است. این باغ ۱۵۰ ساله در قلب شهر سنگاپور قرار گرفته است.

از دیگر جاذبه‎ های گردشگری سنگاپور باید به پارک آبی سنگاپور،باغ‎های خلیج، هتل رافلز، تفریحگاه ساحلی شن‎های خلیج و… اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

 

نوشته سنگاپور به روایت تصویر اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *