سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند/تصاویر

آیا شما نیز تاکنون به این فکر کرده اید که با یک سلبریتی ازدواج کنید یا دستکم رویای آن را در سر داشته اید؟ شاید به نظرتان چنین چیزی غیرممکن باشد، اما سلبریتی‌های بسیاری هستند که با اشخاص عادی که برای مدتی طرفدار خود آن‌ها یا آثارشان بوده اند ازدواج کرده اند.

برترین‌ها:در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با تعدادی از سلبریتی‌های دوست داشتنی آشنا کنیم که ترجیح دادند با طرفدارانشان ازدواج کنند.

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با یک مرد حرفه‌ای در دنیای هالیوود ازدواج کرده که البته مشهور نیست. شوهر او یک فیلم بردار به نام دانیل مودر است که در سال ۲۰۰۰ و هنگام بازی در فیلم «مکزیکی» (The Mexican) با او آشنا شده و دو سال بعد ازدواج کردند. شایعاتی در مورد جدایی این دو وجود دارد، اما همکار بودن با یک سلبریتی برای آشنایی بیشتر بسیار مهم است.

آن هاتاوی

آن هاتاوی

شوهر آن هاتاوی یک بازیگر کمتر شناخته شده و یک طراح جواهرات به نام آدام شولمن است. این دو در سال ۲۰۰۸ و بعد از آشنایی از طریق دوستانم مشترک با هم آشنا شدند. این دو اگر چه خیلی زود به هم جذب شدند، اما فکر می‌کردند دیگری نامزد دارد و سعی کردند فاصله شان را از هم حفظ کنند. بعد از این که دریافتند هیچ کدام رابطه دیگری ندارد همه چیز سریع بین آن‌ها شکل گرفت. هاتاوی در مورد همسرش چنین می‌گوید: «او تمام آن چیزی است که می‌خواهید شریک زندگی تان باشد. من شادی را در حضور او پیدا کردم». او می‌گوید که هنوز با شوهرش به مهمانی شام می‌رود و خوش می‌گذراند. هاتاوی پس از رابطه پرتنشش با رافائلو فولیری که مرد خلافکاری بود و به زندان فدرال افتاد، به زندگی با یک فرد بسیار نرمال نیاز داشت که ظاهراً به آن رسیده است.

کیم کارداشیان

 کیم کارداشیان

کانیه وست به محض اولین دیدارش با کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۴ و زمانی که کیم هنوز به دستیار برندی بود شیفته او شد و پس از دیدن عکس‌های کیم در تعطیلات ۲۰۰۶ در پاریس نیز عشق او به همسر آینده اش بیشتر شد. علاقه او به کیم چنان زیاد بود که حتی سعی کرد او را از ادامه رابطه با کریس هامفریز باز دارد. اگر چه کانیه در به هم زدن رابطه کیم و همفریز پیش از عروسی شان ناموفق بود، اما رابطه این دو خیلی زود به تیرگی گرایید و کانیه در نهایت فرصتی که دنبالش می‌گشت را بدست آورد و به کیم پیشنهاد ازدواج داد.

 مت دیمون

 مت دیمون

یکی از نمونه‌های آشنایی در رستوران با همسر معمولی آینده در سال ۲۰۰۳ رخ داد زمانی که مت دیمون در حال بازی در فیلم «وابسته به تو» (Stuck on You) در میامی بود در رستوران محل کار همسر کنونی اش، لوسیانا باروسو، که یک زن آرژانتینی الاصل است با او آشنا شد. ظاهراً باروسو به دیمون کمک کرد که از دست مردمی که از او امضا می‌خواستند خلاص شود و نشان داد که مانند دیگر طرفداران نیست. گفته می‌شود که باروسو از قبل از طرفداران دیمون و فیلم هایش بود. پس از این حادثه بود که این دو نامزد شده و در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند. اکنون آن‌ها دارای سه فرزند هستند: ایزابلا، جیا و استلا.

 فرگی

 فرگی

قبل از دیدار با فرگی در محل فیلمبرداری فیلم «لاس وگاس» (Las Vegas)، جاش دوهامل مدعی شده بود که از قبل عاشق این خواننده بوده است: «خواب‌های تکراری من خواننده اصلی The Black Eyed Peas را در خود داشت. اوه خدای من. من به شدت عاشق او بودم. خدای من، او بسیار جذاب است». فرگی در مورد علاقه دوهامل به خود شنیده بود و وقتی با او روبرو شد در مورد خواب هایش از دومهال سوال کرد. این دو خیلی زود نامزد شده و در سال ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند. متاسفانه فرگی و دهامل در سال ۲۰۱۷ و پس از ۱۳ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

 جان تراولتا

 جان تراولتا

کلی پرستون بعد از این که عکس جان تراولتا را روی پوستر فیلم موزیکال «گریس» (Grease) دید شیفته او شد. وی خود در این باره چنین گفته است: «چیزی مانند صاعقه بود. از سینما بیرون آمدم و پوستر گریس را دیدم و فهمیدم که روزی با او خواهم بود. می‌دانستم. حدود ۱۶ سال سن داشتم. واقعاً می‌دانستم و با خود گفتم که با آن مرد ازدواج خواهم کرد». این دو در نهایت در سال ۱۹۹۱ با هم ازدواج کردند و هنوز هم با هم زندگی خوبی دارند.

تام کروز

 تام کروز

تام کروز و کیتی هولمز اگر چه دیگر با هم زندگی نمی‌کنند، اما کیتی در یک مصاحبه گفته بود که همیشه طرفدار تام کروز بوده و می‌خواسته با او ازدواج کند. کیتی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۵ در این باره چنین گفته است: «از لحظه‌ای که او را ملاقات کردم انگار که او را از همان اول می‌شناختم. هیجان زده شده بودم. او شگفت انگیزترین مرد جهان بود. او بسیار مهربان و بخشنده بود و به افراد زیادی کمک می‌کند؛ و باعث می‌شود طوری که تا حالا نخندیده ایم بخندم و او یک دوست بسیار خوب است».

The post سلبریتی‌هایی که با طرفداران خود ازدواج کردند/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *