سلبرتی معروف دست به دامن آتش نشان خصوصی شد/تصاویر

یکی از سلبرتی های معروف آمریکایی برای در امان ماندن خانه و اموالش از آتش سوزی کالیفرنیا مجبور به استخدام آتشنشان شخصی شد.

باشگاه خبرنگاران: آتش سوزی سهمگین ایالت کالیفرنیای آمریکا و نگرانی در خصوص گسترش آن یکی از مشهورترین سلبرتی های این کشور را به فکر چاره انداخت.

” کیم کارداشیان ” و همسر رپر او ” کانیه وست” مجبور به استخدام آتشنشان خصوصی برای در امان ماندن خانه و اموالشان از این آتش سوزی مرگبار شدند. روز جمعه عده ای از آتشنشانان در نزدیکی خانه این زوج مشهور آمریکایی در هیدن هیلز مستقر شدند.

کارداشیان

پیش از آن و در روز پنجشنبه کارداشیان و همسرش به همراه سه فرزندشان خانه خود را ترک کرده بودند. بنا به گفته یک منبع آگاه هدف از استخدام این آتشنشانان نگرانی آنها بابت همسایگان و همچنین عمارت 60 میلیون دلاری خودشان بوده است.

این منبع آگاه گفت : ” بله آنها تیمی از آتشنشانان خصوصی را استخدام کردند تا از خانه آنها و همسایگانشان در برابر این آتش سوزی حفاظت کنند.

کارداشیان

کارداشیان همچنین با انتشار یک توئیت از آتشنشانانی که از عمارت او و همسرش محافظت می کنند قدردانی کرد. او در این توئیت نوشت : ” آتشنشانان ، من شما را دوست دارم و از اینکه شما تمام تلاشتان را انجام می دهید تا از ما مراقبت کنید سپاسگزارم.”

کارداشیان

چند روزی از آتش سوزی سهمگین کالیفرنیا که از آن به عنوان مرگبارترین آتش سوزی تاریخ این ایالت یاد می شود می گذرد. این آتش سوزی که از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد شهر پارادایز را به ویرانه تبدیل کرده است. گفته می شود شمار قربانیان این آتش سوزی به 48 نفر افزایش یافته است. این در حالی است که پلیس محلی کالیفرنیا از مفقودی دهها نفر دیگر خبر داده است. بنا به اعلام سازمان آتش سوزی کالیفرنیا تاکنون حدود 39 هزار هکتار از جنگل های این ایالت در اثر این آتش سوزی نابود شده اند.

The post سلبرتی معروف دست به دامن آتش نشان خصوصی شد/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *