سفر به گرجستان در نوروز ۹۸

تور گرجستان نوروز 98

پارس توریسم؛ کشور گرجستان یکی از کشورهایی است که در مرز آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد. این کشور در همسایگی روسیه، ترکیه، ارمنستان و آذربایجان قرار گرفته است.

تور گرجستان از آن دسته تورهایی است که در سال‎های اخیر ایرانیان از آن استقبال خوبی به‎‌عمل آورده‎اند. قیمت ارزان تور گرجستان، نزدیکی به ایران و وجود تشابهات فرهنگی را می‎توان بخشی از دلایل استقبال ایرانیان از این تور دانست.

نوروز زمان مناسبی است تا با یک برنامه‎ریزی درست راهی گرجستان شد. در تور گرجستان نوروز ۹۸ هم فرصت کافی برای این سفر وجود دارد و هم حال‎وهوای این کشور در تعطیلات نوروز بسیار شاد و دوست داشتنی است.

از مزایای تور گرجستان نوروز ۹۸ می‎توان به تنوع زیاد این تورها در ایام نوروز اشاره کرد. این تنوع باعث می‎شود شما بتوانید از میان گزینه‎های فراوانی که برای رزرو تور گرجستان وجود دارد؛ بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین دیگر مزیت این تنوع این است که تورهای لحظه‎های آخری گرجستان بیشتر از قبل در دسترس مردم قرار خواهد بود.

تور نوروز ۹۸ گرجستان هم به‎صورت زمینی و هم به‎صورت تور هوایی گرجستان وجود دارد. بدیهی است که به وجود پروازهای عالی و ارزان به مقصد این کشور کمتر کسی تور زمینی گرجستان نوروز ۹۸ را به تور هوایی ترجیح می‎دهد.

 چرا تور گرجستان نوروز ۹۸ ؟

تور گرجستان نوروز 98

یکی از اصلی‎ترین دلایل برای انتخاب گرجستان به‎‏عنوان مقصد نوروزی این است که این کشور خود نیز مراسم نوروز را به بهترین نحو برگزار می‎کند. جالب است از نزدیک ببینیم؛ دیگر کشورها مهم‎ترین و باشکوه‎ترین مراسم باستانی ما را چگونه برگزار می‎کنند. فستیوال‎های نوروزی و جشن‎های مختلفی که در این ایام در گرجستان برگزار می‎شود؛ می‎تواند سفر شما به این کشور را بسیار خاطره‎انگیز کند. یادتان باشد در این فستیوال‎ها حتما از شیرینی‎های خوشمزه و لذیذی که مخصوص این ایام درست می‎شود؛ امتحان کنید.

قیمت تورهای گرجستان در نوروز

مسلما تعطیلات نوروز ارزانترین زمان سفر به گرجستان نیست. در ایام نوروز به‎دلیل تقاضای بیشتر برای سفر ظرفیت تورها زودتر از همیشه پر می‎شود و این مساله قیمت‎ها را ۳۰ تا ۴۰ درصد نسبت به ایام دیگر افزایش می‎دهد. با این همه هنوز نمی‎توان تور گرجستان را یک تور گران‎قیمت دانست. جدا از این راه‎های زیادی هم وجود دارد که هزینه‎های سفر به گرجستان را تا حد ممکن کاهش دهیم. یکی از راه‎ها این است که دست کم ۴۰روز قبل از نوروز برای رزرو تور مورد نظرتان اقدام کنید. راه دیگر این است که همه تعطیلات را آماده سفر باشید و به محض اینکه یک تور گرجستان لحظه آخری و ارزان  پیدا کردید اقدام به سفر کنید. راه سوم پایین آوردن هزینه‎ها از طریق انتخاب اقامتگاه ارزان، رفتن به رستوران‎های معمولی و کاهش خرید در سفر می‎باشد. با رعایت این موارد شما می‎توانید یک سفر ارزان به گرجستان داشته باشید.

باز هم چرا تور گرجستان؟

تور گرجستان نوروز 98

جدا از تمام ویزگی‎های مثبتی که برای تور گرجستان نوروز ۹۸ ذکر شد، این کشور در همه ایام سال جاذبه‎های تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوانی برای گردشگران دارد. این جاذبه‎ها یک سفر رویایی، رنگارنگ و زیبا به کسانی که گرجستان را به‎عنوان یک مقصد انتخاب کرده‎اند هدیه می‎دهد.

نوشته سفر به گرجستان در نوروز ۹۸ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *