سفر به کشور شکوفه‎های گیلاس

ژاپن یکی از کشورهای زیبا و رویایی شرق آسیا است که  هر سفر دوستی آرزوی دیدن آن را دارد. اگرچه برای ایرانیان سفر به ژاپن سفری گران محسوب می‎ شود اما این کشور به قدری زیباست که ارزش پرداخت چنین هزینه‎ای را دارد. ژاپن را باید تلفیقی از یک کشور فوق مدرن با سنت‎های ریشه‎دار  و زیبا دانست.

ژاپن جاذبه‎های توریستی فراوانی دارد که از میان آنها حتما باید از عمارت طلایی، کوه فوجی،کاخ سلطنتی ژاپن، برج توکیو، معبد تودای جی، قصر هیمجی، پارک میمون جیگو کودانی، یاد بود صلح هیروشیما و… دیدن کرد. همچنین اگر بتوانید در فصلی به این کشور سفر کنید که فصل شکوفه‎های گیلاس باشد تصویر زیبایی‎های این کشور دیگر هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد.

البته در یاداشتی دیگر درباره جاذبههای توریستی ژاپن  به تفصیل توضیح خواهیم داد. در این یاداشت سعی کردیم یک راهنمای سفر مختصر و مفید به ژاپن تهیه کنیم.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سفر با پارس توریسم همراه باشید.

هزینه‎های سفر به ژاپن

همانطور که گفته شد ژاپن یک کشور نسبتا گران برای مسافرت است. با این حال مانند تمام کشورهای دیگر راه‎هایی هم برای مسافران این کشور نیز  وجود دارد که هزینه‎های سفر خود را تا حدودی کاهش دهند. هزینه‎های معمول  در ژاپن هزینه اقامت، خوراک، گردش و حمل و  نقل  می‎باشد.

ژاپن

متوسط هزینه اقامت در ژاپن

هزینه یک شب اقامت در یک هتل لوکس ۵ستاره در ژاپن بسیار زیاد است بنابراین بر ای اقامت در فکر هاستل، هتل کپسولی و هتل ارزان قیمت باشید. متوسط یک شب اقامت در هاستل چیزی حدود ۴هزار ین یا۳۹دلار می‎باشد. متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل کمپسولی و در یک اتاق فوق کوچک  حدود ۵هزار ین یا ۴۸دلار و هزینه اقامت در یک هتل ارزان قیمت با امکانات قابل قبول چیزی حدود ۸هزار و ۵۰۰ ین یا ۸۵ دلار می‎باشد. برای کسانی که می‎خواهند هزینه‎های سفر خود را پایین بیاورند بهترین گزینه اقامت در هاستل است.

هزینه اقامت در ژاپن

متوسط هزینه خوراک در ژاپن

اگرچه ژاپن پر است از رستوران‎های لاکچری ولی شما به راحتی می‎توانید در این کشور غذاهای ارزان قیمت  مانند نودل، میسو و… تهیه کنید. اگر این راه را پیش بگیرید بین ۳دلار تا ۱۲دلار هزینه غذا برای هر وعده غذای شماست.   راه دیگر این است که مواد اولیه تهیه کرده و خودتان  آشپزی کنید. در صورت گرفتن این تصمیم برای یک هفته اقامت باید تا ۵هزار ین یا ۴۸ دلار کنار بگذارید و این یعنی یک صرفه‎جویی چشمگیر در هزینه‎های سفر.

هزینه خوراک در ژاپن

 جدا از این هزینه‎ها مگر می‎شود تا ژاپن رفت و سوشی غذای معروف این کشور را نخورد. شما می‎توانید یک وعده از غذاهای سفر خود را لاکچری بگذرانید. هزینه یک وعده سوشی در یک رستوران معمولا حدود ۲۰دلار و هزینه یک وعده غذا در یک رستوران لاچکری ژاپن حدود ۶۰ تا ۶۰دلار می‎باشد.

سوشی

هزینه حمل‎ونقل در ژاپن

باید اعتراف کرد که حمل و نقل در ژاپن بسیار گران است. بنابراین استفاده از حمل و نقل عمومی در طول سفر منطقی‎ترین کار به نظر می‎رسد. اگر بخواهید با تاکسی به مقاصد مورد نظر خود بروید هزینه تاکسی به این‎صورت است که از ۶۱۰ین شروع می‎شود و به ازای هر ۱ کیلومتر باید ۳۳۸ پرداخت کنید. برای سفرهای درون شهری این هزینه زیادی است بنابراین بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی که در تمام ساعات شبانه روز موجود هستند و همچنین بسیار منظم نیز می‎باشند استفاده کنید.

حمل و نقل در ژاپن

نوشته سفر به کشور شکوفه‎های گیلاس اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *