زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹ /تصاویر

مدل‌ها چهره‌های صنعت مد و فشن هستند. شاید به دیده مردم آن‌ها شغلی شاد و بدون استرس دارند، اما واقعیت چیز دیگری ست. آن‌ها برای این که بتوانند به عنوان مدل در این صنعت فعالیت کنند، سختی‌های زیادی را از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و بی خوابی، تحمل می‌کنند.

برترین ها: مدل ها چهره های صنعت مد و فشن هستند. شاید به دیده مردم آنها شغلی شاد و بدون استرس دارند اما واقعیت چیز دیگری ست. آنها برای این که بتوانند به عنوان مدل در این صنعت فعالیت کنند، سختی های زیادی را از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و بی خوابی، تحمل می کنند. اما چه خصوصیاتی یک مدل را تبدیل به یک سوپر مدل می کند؟

سوپرمدل در واقع مدلی ست که حقوق بالایی دارد، با مشهورترین برندهای جهان کار می کند و نامش را به عنوان یک مدل برتر در صنعت مد و فشن ثبت کرده است. در دنیایی که رقابت زیادی برای دیده شدن وجود دارد، برخی از مدل ها توانستند نامشان را فراتر از مدل برده و به عنوان سوپرمدل ثبت کنند. اگر دوست دارید که با جذاب ترین سوپرمدل های جهان آشنا شوید، در این مطلب همراه مان باشید.

نائومی کمبل

نائومی کمبل

نائومی کمبل سوپرمدل جامائیکایی تبار است که نامش به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های جهان ثبت شده است. او برای رسیدن به مقام سوپرمدل تلاش های زیادی را به خصوص در دهه های ۸۰ و ۹۰ کرد که در نهایت نتیجه آنها را هم گرفت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین مدل سیاه‌پوستی است که تصویرش روی جلد مجله ووگ چاپ شد. او آنقدر خودش را در صنعت مد و فشن نشان داد که در ویدئوهای خوانندگان مشهوری چون مایکل جکسون، آرتا فرانکلین و جورج مایکل ایفای نقش کرد. او در مورد حرفه اش می گوید: «من به خاطر رنگ پوستم نمی توانستم وارد این صنعت شوم، پس از ورود به این صنعت هم سختی های زیادی را تحمل کردم زیرا هیچکس یک سیاه پوست را برای تبلیغاتش نمی خواست. من باید تلاش زیادی می کردم، من مجبور بودم که دو برابر یک سفید پوست تلاش کنم تا به خواسته ام دست یابم.» اما تمام این سختی ها ارزشش را داشت زیرا او اکنون در جایی که لایقش بوده، ایستاده است.

آدریانا لیما

آدریانا لیما

آدریانا لیما، ملکه ویکتوریا سیکرت، مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد.

او کارش را در سال ۱۹۹۹ آغاز و در سال ۲۰۱۸ خودش را بازنشست کرد. البته او پس از بازنشستگی، به طور کامل خودش را از این حرفه کنار نکشید. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹، او در کمپین برند میومیو در کنار کندال جنر حضور یافت. علاوه بر آن با برند پوما نیز همکاری کرده است. او در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد. آدریانا در این باره می گوید: «من سالهای زیادی کار کردم اما حال می خواهم که وقتم را بیشتر با دو دخترم بگذرانم و مراقب آنها باشم.»

جی جی حدید

جی جی حدید

جی جی حدید یکی از مشهورترین و در عین حال زیباترین سوپرمدل های جهان است. او با چهره زیبا و البته معصوم اش طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است به طوری که در حال حاضر بیشترین فالوور را در اینستاگرام نسبت به دیگر مدل ها دارد و نامش در کنار نام مدل های دیگری چون کندال جنر و بلا جدید به عنوان «مدل برتر شبکه های اجتماعی» ثبت شده است.

جی جی جدید در سن ۲۳ سالگی، با درآمدی حدود ۸ میلیون دلار، به عنوان یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان معرفی شد. او این درآمدش را مدیون همکاری با برندهایی، چون Maybelline، Tommy Hilfiger، و Reebok بود. درست شبیه بلا، جی جی نیز در حرفه اش بسیار جدی و سخت کوش است. او ابتدا بیشتر زمانش را در فشن شو‌ها و راه رفتن روی دفیله‌ها می‌گذارند، اما حال بیشتر در سفر است و به عنوان مدل برای برند‌های مختلف کار می‌کند. او اعتراف می‌کند که این موفقیت اش را مدیون مادرش می‌باشد: «مادر من یک مدل بود. او از سن ۱۶ سالگی وارد این حرفه شد تا بتواند هزینه‌های زندگی خود و خانواده اش را در هلند بدهد. من هم سخت کار می‌کنم تا راهی را که مادرم در پیش گرفته بود، به احترام او ادامه دهم.»

او در مورد کارش می گوید: «من دوست دارم با افرادی کار کنم که عاشق کارشان هستند، افرادی که در دهه ۳۰، ۴۰ و ۵۰ زندگی شان به دنبال آنچه قلب شان می گفته، رفته اند. درست شبیه خودم.»

رابین لاولی

رابین لاولی

رابین لاولی مدل استرالیایی است که نامش در لیست زیباترین سوپرمدل های جهان ثبت شده است. فرقی که او با بقیه مدل ها دارد، در اندامش است. در واقع او مانند دیگر سوپرمدل ها خیلی لاغر نیست، بلکه در زمینه مدل برای لباس های سایز بزرگ فعالیت می کند. زمانی که او نوجوان بود، پیدا کردن کار برای مدل سایز بزرگ در استرالیا خیلی سخت بود. او با کمپانی های زیادی مصاحبه کرد اما به خاطر سایز بزرگش در هیچکدام استخدام نمی شد حتی بعد از اینکه رژیم های متفاوتی رو دنبال کرد باز هم بدنش برای مادلینگ مورد نظر آژانس ها آماده نبود. از این رو، او تمام رژیم هایش را رها کرد و با آژانس Bella Model Management قرار ملاقاتی گذاشت. آنها نیز او را همانگونه که هست پذیرفتند و از او خواستند که در نیویورک به آنها بپیوندد. نتیجه تلاش ها و اصرارهای او این بود که عکس های او در نهایت روی جلد مجله های Vogue ایتالیا و Elle فرانسه چاپ شد. او همچنین نام مدل برتر «سایز بزرگ» را نیز از آن خود کرد.

میراندا کر

میراندا کر

میراندا کر مانکن استرالیایی و یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سیکرت است. اگرچه اکثر مدل ها از دوران نوجوانی وارد حرفه مادلینگ می شوند اما میراندا کر در آن سن در اوج خود به سر می برد به طوری که برای اولین بار تصویرش روی جلد مجله چاپ شد و در همان سال موفق به کسب مجله سالانه دالی شد. او پس از این که نامش را به عنوان مدل در استرالیا ثبت کرد، برای همکاری با برند Maybelline به آمریکا نقل مکان کرد. چند سال بعد، او به عنوان اولین مدل استرالیایی به ویکتوریا سیکرت راه یافت. تصویر او نیز در سال ۲۰۱۱ به عنوان اولین مدل باردار روی جلد مجله ووگ رفت.

اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید، به زیبایی طبیعی صورت اش پی خواهید برد. بدون شک او جزو یکی از جذاب ترین سوپرمدل های جهان به شمار می رود.

کارا دلوین

کارا دلوین

کارا دلوین مدل و بازیگر انگلیسی ست. او در سن ده سالگی مادلینگ را آغاز و پس از حضورش در هفته مد لندن کم کم نامش را در این حرفه ثبت کرد. او مدتی از کار مادلینگ کناره گیری کرد و به جای آن تمرکزش را بر بازیگری گذاشت. او خودش علت این کار را استرس بیش از حد و بیماری پوستی اش اعلام کرد. به گفته خودش «مادلینگ پس از مدتی به من احساس پوچی داد. به نظرم هیچ رشدی در شخصیتم طی آن سال‌ها نداشتم و اصلا جوانی کردن را فراموش کردم. احساس می‌کردم که پیر شدم.» البته او در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر در فشن شو شرکت کرد و ۱۰ میلیون دلار به دارایی اش افزود.

لیو ون

لیو ون

لیو ون مدل چینی است که در بسیاری زمینه ها، نام خود را به عنوان اولین ها ثبت کرد: اولین مدل چینی که به ویکتوریا سیکرت راه پیدا کرد، اولین مدل چینی که تصویرش روی جلد مجله ووگ آمریکایی چاپ شد و در مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین مدل سال قرار گرفت. او بیشتر به خاطر فعالیت اش با برند «Estée Lauder» شهرت دارد. زمانی که او فعالیت با این برند را قطع کرد، استه لودر اعلام کرد: «ما بعد از ۷ سال یکی از مهره های مهم مان را از دست دادیم. او به ما کمک کرد تا با نسل جدیدی از مشتریان، نه تنها در چین بلکه در کل جهان، آشنا شویم.»

هیلی بالدوین

هیلی بالدوین

هیلی بالدوین یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال ۲۰۱۴ فعالیت

The post زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹ /تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *