رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید موقتی در ۳ استان کشور/پیش بینی وزش باد برای آسمان پایتخت

طی ۲ روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای برخی مناطق افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی ۲ روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

همچنین طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. در ساعات بعدازظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابر‌های همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

The post رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید موقتی در ۳ استان کشور/پیش بینی وزش باد برای آسمان پایتخت appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *