رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت کمی ابری است

امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور برای برخی مناطق رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور با شدت ضعیفی خواهیم بود و براین اساس در پاره‌ای از مناطق هرمزگان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، دریای عمان، تنگه هرمز و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس در ساعات عصر و شب رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر افزایش ابر، افت دما، وزش باد در سواحل و بارندگی در بخش‌های غربی آن پیش بینی می‌شود که در روز سه شنبه از مقدار بارش‌ها کاسته خواهد شد.

روز سه شنبه شاهد فعالیت سامانه جنوبی با شدت ضعیفی در بخش‌هایی از استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان و بوشهر و بخش‌هایی از خلیج فارس و دریای عمان خواهیم بود. در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه مجدد با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

The post رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت کمی ابری است appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *