رکورد جدید برانکو در پرسپولیس

پرسپولیس لیگ هجدهم را با ۴ کلین‌شیت متوالی آغاز کرد تا از همان ابتدا برای سومین سال پیاپی مدعی اصلی کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر باشد.

خبرورزشی: پرسپولیس در مسیر ثبت بهترین خط دفاع لیگ، یک رکورد جالب و جدید را هم رقم زده که دریافت نهایتاً یک گل در هر بازی است. پرسپولیس لیگ هجدهم، خوردن دو گل یا بیشتر را مقابل هیچ تیمی تجربه نکرده و تنها در بازی‌هایی که دروازه‌اش باز شده یک گل خورده است. پرسپولیس برانکو در حالی بازی با دو گل خورده را تجربه نکرد که فصول گذشته زیر نظر برانکو بازی‌هایی با دو گل خورده یا بیشتر را تجربه کرده بود. در ادامه، تقابل‌هایی که پرسپولیس تحت هدایت برانکو دریافت دو گل یا بیشتر را تجربه کرده را بررسی می‌کنیم.

خط دفاع تحمیلی

برانکو لیگ چهاردهم به پرسپولیس آمد تا این تیم را از سقوط نجات دهد. او مجبور بود با تیمی کار کند که نه در دفاع خوب بود و نه در حمله. برانکو که نقشی در بسته شدن تیم نداشت کارش را در این تیم با یک تساوی و یک شکست آغاز کرد و تنها در ۶ بازی ۳ بار دریافت ۲ گل را تجربه کرد.

فستیوال دریافت گل‌های متنوع

پرسپولیس لیگ پانزدهم تغییرات زیادی داشت و خط حمله این تیم به بهترین خط حمله لیگ برتر تبدیل شد، اما تغییرات در دفاع جواب نداد و تیم برانکو انواع و اقسام گل خوردن را تجربه کرد. دریافت ۲ گل در ۱۱ بازی که حاصل آن ۳ برد، ۴ تساوی و ۴ شکست بود، نشان می‌دهد خط دفاع سرخپوشان اتوبان محبوب تیم‌های لیگ برتری بود و این خط دفاع حتی دریافت ۴ گل از سپاهان را هم تجربه کرد تا بدترین شکست برانکو در لیگ برتر رقم بخورد.

مأموریتی که به پایان نرسید

پرسپولیس لیگ شانزدهم با تغییر در دفاع و دروازه، خط دفاع قدرتمندی را تشکیل داد و نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم از هیچ تیمی دو گل یا بیشتر را تجربه نکرد، اما مأموریت برانکو در پرسپولیس تکمیل نشد و آن‌ها نیم‌فصل دوم مقابل استقلال و ذوب‌آهن ۳ گل خورده در یک بازی را تجربه کردند.

ادامه روند صعودی

پرسپولیس روند خوب دفاعی‌اش را در لیگ هفدهم ادامه داد و این بار خبری از ۳ یا ۴ تایی شدن دیگر نبود، اما آن‌ها در تقابل با سپاهان، سایپا و ذو‌ب‌آهن دریافت دو گل را تجربه کردند که هر سه بازی خارج از خانه بود.

بازی‌هایی که پرسپولیس تحت هدایت برانکو بیش از یک گل خورده را تجربه کرد

لیگ چهاردهم

پرسپولیس یک – سپاهان ۲

سایپا ۲- پرسپولیس ۲

گسترش فولاد ۲- پرسپولیس یک

لیگ پانزدهم

پرسپولیس ۲- پدیده ۲

استقلال خوزستان ۲- پرسپولیس یک

سپاهان ۴- پرسپولیس ۲

پرسپولیس یک – ذوب‌آهن ۲

پرسپولیس یک- سایپا ۲

پدیده ۲- پرسپولیس ۲

پرسپولیس ۲- سپاهان ۲

ذوب‌آهن ۲- پرسپولیس ۲

پرسپولیس ۳- سیاه‌جامگان۲

پرسپولیس ۴- استقلال ۲

پرسپولیس صفر- نفت تهران ۲

گسترش ۲- پرسپولیس ۴

لیگ شانزدهم

پرسپولیس ۲- استقلال ۳

پرسپولیس ۳- ذوب‌آهن ۳

لیگ هفدهم

سپاهان ۲- پرسپولیس ۲

سایپا ۲- پرسپولیس یک

ذوب‌آهن ۲- پرسپولیس یک

پرسپولیس برای کامل کردن این رکورد باید همین روند را ادامه دهد و مثل لیگ شانزدهم در قدم‌های آخر کم نیاورد.

The post رکورد جدید برانکو در پرسپولیس appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *