رکورد بازدید از مجموعه نیاوران در ۵ سال اخیر شکست |شمار بازدیدکنندگان به مرز ۸۱ هزار نفر رسید

۸۰ هزار و ۸۳۵ گردشگر در ۱۶ روز آغازین سال ۱۳۹۸ در آمار ورودی مجموعه نیاوران ثبت شده و میزان گردش بازدید از پنج موزه فعال این مجموعه ۳۳۳ هزار و ۹۶ نفر- بازدید بوده است.

چمدان: مجموعه نیاوران به ترتیب در تاریخ های چهارم، سوم، دوم و نهم فروردین ماه سال جاری شاهد حضور حداکثری گردشگران بود و با ورود ۹ هزار و ۲۰۸ گردشگر به این مجموعه در روز چهارم فروردین ماه، رکورد بازدیدهای نوروزی مجموعه نیاوران در سال جاری و همچنین نسبت به زمان مشابه آن در ۵ سال اخیر شکسته شد.

همچنین با ثبت ۳۴ هزار و ۲۷۳ نفر- بازدید در این تاریخ، شاهد افزایش ۲۱ درصدی آمار بازدید از پنج موزه فعال این مجموعه نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته بودیم.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در سومین روز بهار هم با ورود ۸ هزار و ۷۹۹ نفر بازدیدکننده، نسبت به زمان مشابه خود در سال گذشته با رشد ۷.۵ درصدی آمار گردشگران مواجه بود.

کاخ اختصاصی نیاوران با ۷۷ هزار و ۸۲۹ بازدیدکننده و کوشک احمدشاهی با ۵۳ هزار و ۵۵۰ بازدیدکننده، بیشترین میزان بازدید از موزه های مجموعه نیاوران را در این مدت به خود اختصاص داده است.

همچنین موزه های خودروهای اختصاصی با ۴۸ هزار و ۵۰۷ بازدیدکننده، موزه جهان نما با ۴۱ هزار و ۹۲۸ بازدیدکننده و کتابخانه اختصاصی با ۳۰ هزار و ۴۴۵ بازدیدکننده به ترتیب پربازدیدترین موزه های این مجموعه طی ۱۶ روز نخست سال جاری بودند.

یادآور می شود مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان جهت بازدید می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و موزه ها تا ساعت ۱۹ فعال هستند.

The post رکورد بازدید از مجموعه نیاوران در ۵ سال اخیر شکست |شمار بازدیدکنندگان به مرز ۸۱ هزار نفر رسید appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *