رونمایی از بانک اطلاعات مصرف‌کنندگان در ۱۸ کشور جهان

ایرنا- معاون صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: درسی‌ و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، از بانک اطلاعات مصرف کنندگان ۱۸ کشور جهان رونمایی می شود.

پویا محمودیان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ افتتاح می‌شود و تا ۹ شهریور ادامه دارد، ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نظر گرفته شده و بازدید از این نمایشگاه برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان صنایع‌دستی به‌صورت رایگان است.

محمودیان ادامه داد: سی‌ و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در سالن‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۲۵A تا ۲۵E نمایشگاه بین‌المللی تهران در فضایی بالغ بر ۸هزار مترمربع و در قالب بیش از ۶۰۰ غرفه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه هنرمندانی از ۳۱ استان کشور، فروشگاه‌های مجازی، واحدهای صنفی، صادرکنندگان، دانشجویان و جوانان علاقه‌مند به حوزه صنایع‌دستی حضور دارند.

معاون صنایع‌ دستی کشور ادامه داد: در افتتاحیه این نمایشگاه دو اثر از استاد بهرام الیاسی هنرمند قلم‌زنی از استان اصفهان و نیز پنج اثر از خانم سیف‌اللهی هنرمند رشته نگارگری از دانشگاه الزهرا با مضامین غدیر رونمایی می‌شود.

محمودیان گفت: ضمن این‌که در این نمایشگاه، بانک اطلاعاتی مصرف‌کنندگان صنایع‌دستی در ۱۸ کشور جهان رونمایی خواهد شد.

محمودیان افزود: همچنین در زمان برگزاری سی‌ودومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، تفاهم‌نامه‌هایی با برخی از دستگاه‌های دولتی منعقد خواهد شد.

وی اختصاص فضای مشخص به روستاها و شهرهای ملی، و نیز اختصاص فضا به مساحت ۲۴۰ مترمربع به‌صورت رایگان به هنرمندان برخی از مناطق محروم، برپایی ۱۳ سیاه‌چادر عشایری، حضور گروه‌های موسیقی و هنری و اختصاص فضایی برای آموزش را از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و گفت: آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بانک گردشگری، بانک توسعه تعاون و شبکه ایران کالا از مهم‌ترین اسپانسرهای این نمایشگاه به حساب می‌آیند.

معاون صنایع دستی کشور اضافه کرد: شعار سی‌و ‌دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، صنایع‌دستی، رونق تولید، افتخاری جهانیانتخاب شده است که مهم‌ترین هدف آن حمایت از تولید ملی به‌خصوص صنایع‌دستی ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برپایی این نمایشگاه در سال رونق تولید، بسترسازی برای تعامل هرچه بهتر با بازیگران زیست‌بوم صنایع‌دستی از جمله هنرمندان، صنعتگران، فروشندگان، تجار و صادرکنندگان است. ضمن این‌که عرضه آخرین دستاوردهای هنرمندان ۳۱ استان کشور و ایجاد بستری برای ارتقای فروش صنایع‌دستی و فرصت‌سازی برای سفارش پذیری کالاهای صنایع‌دستی از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه به‌حساب می‌آید.

The post رونمایی از بانک اطلاعات مصرف‌کنندگان در ۱۸ کشور جهان appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *