روز کیش و تخفیفات کیش – ۲۰ آبان در کیش چه خبر است

20 آبان و برنامه های روز کیش

روز، پاییز است و هفت، آبان / ماه، کیش است و فصل، وحدت

همانطور که می دانید ۲۰ آبان را روز کیش نامیده اند و آشنایی گردشگران داخلی و خارجی با این جزیره زیبا و دیدنی، هدف از این نامگذاری است.

جالب است بدانید سازمان KDS، کیش را چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا مطرح کرده و به همین دلیل به واسطه این روز، باید کیش به هویت مشخص و زنده ای تبدیل شود و جزیره، رنگ و بوی منحصر به فردی به خود بگیرد.

برای سفر ارزان به جزیره زیبای کیش می توانید از تور لحظه آخری کیش استفاده کنید. شما می توانید هر روز آخرین قیمت تور کیش را بر روی سایت ما مشاهده کرده و با خرید تور کیش ارزان دقیقه ۹۰ هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

همین حالا با سالیان سفر ما تماس بگیرید: ۲۲۰۲۰۱۸۸

به مناسبت روز کیش و هفته وحدت، مراسم های مهیج تفریحی و فرهنگی مختلفی برگزار می شود که سفری بیش از یک خوش گذرانی را می توانید به خاطره تبدیل کنید.

آن هایی که دوست دارند افسانه های کیش را از زبان پژوهشگر میراث ناملموس کیش بشنوند، روز ۱۹آبان در شهر تاریحی حریره در ساعت ۱۸ تا ۲۰ به دور هم جمع شوند؛ همچنین در ساعت ۲۰ تا ۲۴ جشن مردمی با حضور فعالان فضای مجازی در پارک شهر برگزار خواهد شد که حضور در آنجا هم خالی از لطف نیست.

به مناسبت روز کیش در ۲۰ آبان، قرار است دانش آموزان کیش در ساعت ۱۰صبح و همچنین در ساعت ۱۵ با تشکیل زنجیره انسانی در اسکله تفریحی به دور هم جمع شوند و این روز را گرامی بدارند.

جشن روز کیش

هتل شایگان هم در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه به مناسبت گشایش مجموعه ورزشی و تفریحی بانوان مراسمی را برگزار می کند.

فستیوال غذا و صنایع دستی یکی دیگر از جشن های مهیج این روز است که از ساعت ۱۸ تا ۲۴ در اسکله تفریحی با اجرای موسیقی و نمایش برگزار می شود.

اگر عاشق آتش بازی و راه اندازی کارناوال هستید حتما ساعت ۲۲ خودتان را به تالار شهر برسانید.

دکتر پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، با اشاره به توزیع ۵۰۰ بلیت رایگان تاکسی فرودگاهی و ۴۰۰۰ بلیت رایگان تاکسی های تلفنی و خطی در شهر گفت: حمل و نقل مینی بوس های شهری در ۲۰آبان رایگان است و جامع هتلداران نیز تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی ارائه خواهند داد و همچنین کلوپ های تفریحات دریایی نیز به مناسبت همین روز تخفیفاتی در نظر گرفته است.

همچنین در روزهای ۲۱ آبان، مراسم شب شعر در سالن ابن سینا و ۲۲آبان مراسم جشن بزرگ مهربانی در پارک ماهیگیر و ۲۳آبان جشنواره خانواده شاد در پارک مینا، همگی در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شوند.

نوشته روز کیش و تخفیفات کیش – ۲۰ آبان در کیش چه خبر است اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *