رستوران های محلی استانبول و گرجستان

رستوران های محلی تفلیس

رستوران Barbarestan تفلیس گرجستان

گرجی‎ها بسیار علاقه مند به تاریخ کشور خود و مواد غذایی خوب هستند، گرجستانیها رستوران بربرستان را برای برای لذت بردن از طعم و مزه بار خوب قدیمی.نیز انتخاب میکنند در این رستوران شما ۲ نوع منوی غذایی :خواهید دید یکی منو غنی در دستور العمل های از کتاب آشپزی نوشته شده توسط barbare به Jorjadze، آشپز ودیگری منوی فمینیستی از قرن ۱۹ است. فضای گفتگوی و دستور العمل همراه با کیفیت مدرن و خدمات که این ایده یکی از بنیانگذاران یک خانواده با ۱۰ فرزند بود. آنها می دانند، چگونه یک رستوران خانواده نوع باید طعم و مانند نگاه کنید. در کوتاه مدت، فضای بسیار لذت بخش و متفاوت از تمام رستوران سنتی در منطقه است. مکانی بسیار زیبا همراه با مزه های به یاد ماندنی که نباید در تور گرجستان از دست داد.

رستوران Georgian room تفلیس گرجستان

هنگامی که شما به ما بپیوندید در تور گرجستان ، تنها رستوران فوربس پنج ستاره گرجستان، شما می توانید بهترین مواد غذایی را تجربه کنید انتظار می رود. مواد غذایی است که سنتی، در عین حال مدرن. شما در حال نشسته به بیش از یک وعده غذایی. برای یک تجربه آشپزی غیر منتظره است. خدمه ی این رستوران بهترین خوردنی و نوشیدنی را به شما ارائه میدهند. لوستر، چین با دست رنگ آمیزی، همه ی امکانات این رستوران یاد اور اروپا و کشورهایی اروپایی میباشند. این یک رستوران پنج ستاره است اما فراموش نکنید که ستاره های واقعی خدمه ها و سر آشپز بسیار خبره و کار بلد این رستوران میباشند. حداقل صرف یک وعده ی غذایی در این رستوران را در تور گرجستان فراموش نکنید. رستوران اتاق گرجستان به طور موقت برای انجام خدمات بازسازی بسته است اما در دومین ماه از سال ۲۰۱۷ بازگشایی خواهد شد.

رستوران فاتان Phaeton

این رستوران یکی از جالب ترین رستوران‌های تفلیس است و بهترین رستوران برای مسافران و گردشگرانه که می خواهند غذا میل کنند مناسب است . این رستوران، خارج از شهر قرار دارد و مسافران تفلیس را به سوی خود کشانده . در این رستوران می‌توانید مراحل پخت نان‌های سنتی را از نزدیک ببینید. منوی این رستوران با وجود غذاهای لذیذ محلی و فضای جذاب و خاص رستوان بخاطر همین است که این رستوران محبوبه. آفر تور ارزان گرجستان را از دست ندهید.

رستوران فیونیکولار Funicular

این رستوران بهترین نما شهر را دارد که باعث خاص بودن این رستوران شده. اگر دلتون می خواد بهترین غذاهای محلی را در محیطی دلنشین با نمایی دیدنی نوش جان کنید، این رستوران بهترین انتخاب برای غذا خوردن است . این رستوران اوایل قرن بیستم شروع به کار کرده تا امروز غذاهای محلی منوی این رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

رستوران پور پور Pur Pur

این رستوران با فضایی محلی و خاص ، یک رستوران کوچک در مرکز شهر تفلیس است ودر نزدیکی میدان اصلی شهر قرار دارد .در این رستوران اجرای زنده‌ی موسیقی جاز، گردشگران را با دید دیگری از زندگی اهالی شهر آشنا کرده. منوی این رستوران هم درست مثل طراحی آن، کاملا گلچین شده و خاص است. بهترین غذاها و دسرهای محلی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران های محلی استانبول

رستوران تراس العماد استانبول – El Amed Terrace Restaurant

انواع غذا در این رستوران : غذا دریایی و انواع کباب

یکی از رستوران  های خوب و قیمت مناسب در تور استانبول رستوران العماد است که در محله سلطان مهمد قرار گرفته است. غذا در این رستوران بسیار خوشمزه است و به مشتریان به خوبی سرویس دهی می شود. در این رستورا ناصلا احساس غریبی نخواهید کرد چرا که کارکنان این رستوران رفتاری بسیار دوستانه و گرم دارند. بعد از بازدید از مسجد ایا صوفیه، کاخ توپکاپی و دیگر اماکن دیدنی محله سلطان مهمد می توانید یک ناهار و یا شام دلچسب را در محوطه آرام رستوران العماد با قیمیتی کاملا مناسب صرف کنید.

رستوران ولوت استانبول ترکیه – Velvet Cafe

انواع غذا در این رستوران : انواع غذا های ترکی و محلی، انوع غذا مخصوص گیاه خواران

از دیگر رستوران های خوب و قیمت مناسب استانبول رستوران ولول استانبول است که در محله بی اوغلو استانبول قرار دارد. جالب است بدانید که رستوران ولوت یکی از ۱۰ رستوران برتر استانبول است در سال ۲۰۱۵ به دلیل حلوا خوشمزه محلی ترکی خود بسیار معروف و محبوب شد.بعد از بازدید از برج گاتالا، تنها ۲۰ قدم آنطرف تر می توانید رستوران ولوت را پیدا کنید. این رستوران رستوران جدیدی نیست و هنوز که هنوزه دیزاین قدیمی و کلاسیک خود را حفظ کرده است، در طول سفر با تور استانبول بعد از یک وعده غذای خوشمزه، یک قهوه ترک دلچسب را بر روی مبلمان راحت این رستوران صرف کنید و خود را مهمان جرعه ای از آرامش کنید. ت

رستوران اوبا اِت لوکانتاسی استانبول ترکیه – Oba Et Lokantasi

انواع غذا در این رستوران : انواع غذا های ترکی و محلی، انوع کباب

این رستوران یکی ازرستوران های خوب استانبول برای صرف انواع کباب است، اگر شما هم عاشق کباب هستید، رستوران اوبا اِت لوکانتاسی استانبول جاییست که باید در آن غذا بخورید. کیفیت غذا در این رستوران به خوبی یک رستوران لوکس است و در میان اهالی استانبول د ررده رستوران های محبوب است. کبابی به خوشمزگی کباب های این رستوران در استانبول پیدا نخواهید کرد، لازم به ذکر است که قیمت صرف غذا در این رستوران بسیار مناسب و ارزان است

رستوران ماهی سیبالی کاپی استانبول ترکیه

(واقع در شاخ طلایی)

رستوران ماهی سیبالی کاپی استانبول یادآور فیلم های قدیمی ترکی است، دورانی که دوستان در منطقه قدیمی استانبول کنار هم جمع می شدند تا از خوردن غذای خوب و نوشیدنی و همینطور موسیقی دلچسب لذت ببرند و تا دیر وقت با یکدیگر صبحت کنند. رستوران ماهی سیبالی کاپی استانبول یک ساختمان چوبی با کف چوبی است که با میز و صندلی های چوبی پر شده است.

رستوران ۳۶۰ استانبول ترکیه

(واقع در خیابان استقلال، تکسیم و بی اغلو)

رستوران ۳۶۰ استانبول در زمینه سرو غذاهای ترکی و بین المللی یکی از بهترین ها در استانبول است. در رستوران ۳۶۰ درجه سرو غذا با مزه (پیش غذا) شروع می شود. مزه یا همان پیش غذا برای کل افرادی که سر یک میز نشسته اند، مشترکا سرو می شود. این پیش غذاهای عالی با دقت انتخاب شده اند و گلچینی از مزه های گیاهی، سوشی، شیرینی های ترد و خوشمزه، ماهی و صدف، سالادها و سوپ ها هستند. بعد غذای اصلی نیز دسر سرو می شود که گلچینی از سبزیجات، پاستا، پیتزا، گوشت و مرغ و ماهی هایی است که با روش مخصوصی طبخ شده اند. تعداد زیادی از غذاهای اصلی که با همان دستور پخت اصلی شان و با ترکیبی از طعم های ترکی و بین المللی طبخ می شوند و همراه با نوشیدنی های مختلف و دسرهای خوشمزه سرو می شوند، علاقه مندان زیادی در بین مشتریان و خصوصا زوج هایی دارند که رستوران ۳۶۰ استانبول را انتخاب می کنند. تور لحظه آخری  استانبول را در سایت سفر باتو ببینید

 

رستوران سیناس گالاتا استانبول ترکیه – Sinas Galata

انواع غذا در این رستوران : انواع غذا های ترکی و محلی، انوع غذا های گیاهی

رستوران سیناس گالاتا یکی از رستوران های خوب استانبول نزدیک به محله بی اغلو کمی آن طرف تر از برج گالاتا است که انواع غذا های سنتی ترکی را با کیفیتی عالی سرو می کند. همه غذا های این رستوران از غذا های خانگی هستند و چای و قهوه ای که بعد از غذا در این رستوران میل می کنید خستگی سفر را از جانتان به در می کند. در طول سفر به استانبول اگر از خردن کباب و کباب دونر خسته شدید، سری به این رستوران بزنید تا غذایی متفاوت نوش جان کنید.

 

نوشته رستوران های محلی استانبول و گرجستان اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *