راهنمای انتخاب هتل در گرجستان

هتل های گرجستان

مساله اقامت همیشه یکی از اصلی‎ترین مسائل سفر است؛ بعید است کسی قصد سفر کند و قبل از آن به محل اقامت خود فکر نکرده باشد. اینکه چه نوع اقامتگاهی را   انتخاب کنید بستگی به  ۲ فاکتور سلیقه و میزان بودجه  دارد. اگرچه اقامت در هتل‎های لاکچری می‎تواند سفر شما را بسیار مفرح‎تر و جذاب‎تر کند اما درصورتی که هزینه‎های سفر برایتان اهمیت بیشتری دارد هتل‎هایی با ستاره کمتر نیز هستند که از امکانات استانداردی برخوردارند و احساس راحتی و آرامش به شما می‎دهند اگرچه به اندازه هتل‎های ۵ستاره امکانات رفاهی ندارند.

  تور گرجستان  هم مانند هر تور دیگری با انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت معنا می‎یابد. در این یاداشت می‎خواهیم شما را با هتل های گرجستان که شامل هتل‎های تفلیس و باتومی دو شهر توریستی این کشور می‎شود؛ آشنا کنیم. با پارس توریسم  همراه باشید.

اگر بخواهیم  از هتل های مرکز شهر تفلیس شروع کنیم ابتدا باید به هتل شرایتون گرجستان اشاره کنیم. هتل ۵ستاره شرایتون متچی پالاس (Sheraton Grand Tbilisi metechi palace) را به جرعت می‎توان مناسب ترین هتل تفلیس برای اقامت دانست. این هتل از امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی برخوردار است. محیط مطبوع این هتل شما را در آرامشی بی‎نظیر قرار می‎‌دهد و تعطیلاتی فوق‎العاده  را برای شما به ارمغان می‎آورد.

هتل های گرجستان

هتل شرایتون تفلیس دارای استخر باز، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، اتاق جلسه، اینترنت وایرلس و… بخشی از امکانات رفاهی این هتل لوکس است. این هتل از حضور پرسنلی حرفه‎ای و کارآزموده که با اصول بین‎المللی هتل‎داری آشنایی دارند؛ به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و شما به راحتی در طول اقامت خود در این هتل می‎توانید با این پرسنل ارتباط برقرار کنید.

از هتل‎های  ۳ ستاره گرجستان می‎توان به  هتل لوکسین (Hotel Lux) گرجستان اشاره کرد. این هتل در شهر تفلیس قرار دارد و جدا از امکانات خوبی که در اختیار مسافران قرار می‎دهد قیمت مناسبی نیز دارد. اگر به دنبال کم کردن هزینه‎های سفر خود هستید؛ هتل لوکسین می‎تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.  از امکانات این هتل باید به تهویه مطبوع، سرویس و وسایل بهداشتی، اینترنت و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، صبحانه و خشکشویی اشاره کرد.

به‎طور کلی بهتر است در تفلیس، یکی از هتل‎های خیابان روستاولی تفلیس یا هتل های خیابان مرجانیشولی  تفلیس را انتخاب کنید. زیرا این هتل به بازارها و مراکز خرید و همچنین جاذبه‎های توریستی این  شهر نزدیک هستند. این ۲خیابان به‎عنوان بهترین موقعیت مکانی هتل های تفلیس شناخته می‎شوند.

در مورد هتل های باتومی هم بگذارید ابتدا به معرفی  هتل ۵ستاره رادیسون بلو (Radisson Blu) بپردازیم. هتل رادیسون بلو یکی از لوکس ترین و مجهزترین و همچنین محبوب‎ترین هتلهای باتومی به‎حساب می‎آید. این هتل دارای اتاق‎هایی نورگیر و بزرگ است که چشم‎اندازی رویایی به شهر دارند. از دیگر مزایای رادیسون بلو باید به موقعیت مکانی بسیار مناسبش اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باتومی ۷کیلومتر و تا ساحل ایوریا ۳دقیقه است. از امکانات هتل رادیسون بلو می‎توان به اینترنت، استخر، پارکینگ، اسپا و مرکز سلامت، بار، رستوران، لاندری، اتاق مخصوص معلولین و… اشاره کرد.

هتل های گرجستان

اگر بخواهیم هتلی با امکانات معمولی و قیمتی مناسب‎تر برای اقامت در گرجستان معرفی کنیم باید درباره هتل جی ام جی زوبی ( Hotel GNG) اشاره کنیم این هتل ۳ ستاره جدا  از قیمت مناسبش امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد. وجود اتاق‎هایی با دکوراسیون زیبا و همچنین امکانات استاندارد آرامش شما را در طول سفر بیشتر خواهد کرد.  سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، یخچال، سشوار و… نمونه‎هایی از امکانات این هتل هستند.

هتل های گرجستانبهترین هتل های تفلیس و باتومی همان هتل‎های لوکس و ۵ ستاره و هتل های ۴ ستاره با قیمتی مناسب تر و امکانات بسیار عالی هستند. سعی کنید هتل های دو ستاره گرجستان را برای اقامت انتخاب نکنید چراکه اگرچه قیمت کمتری نسبت به سایر هتل ‎ها دارند ولی ممکن است امکاناتشان کمی در ذوق شما بزند و سفرتان را خراب کند.

نوشته راهنمای انتخاب هتل در گرجستان اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *