رابطه پرفراز و نشیب این مرد و زن مشهور/تصاویر

اگر چه پرنس ویلیام و کیت میدلتون که اکنون با عنوان «دوشس کمبریج» شناخته می‌شود بیش از ۱۵ سال است با یکدیگر زندگی کرده، اما رابطه آن‌ها همواره بدون مشکل نبوده است.

برترین ها: بعد از ملاقات در سال ۲۰۰۱ و در نهایت نامزدی، این دو بیش از یک بار از هم جدا شده اند، اما هر بار راه بازگشت را پیدا کرده اند. اکنون ۷ سال از ازدواج این زوج دوست داشتنی و مشهور می‌گذرد و ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با واقعیاتی در مورد رابطه آن‌ها آشنا کنیم که هیچ جا نشنیده اید.

چیز‌هایی در مورد رابطه کیت میدلتون و پرنس ویلیام که هیچ جا نشنیده اید

۱۴- علایق مشترک

در طی یک سال فاصله بین دبیرستان و دانشگاه، هم کیت میدلتون و هم پرنس ویلیام به یک مسافرت داوطلبانه به شیلی رفتند. آن‌ها در این مدت یک دوره کار‌های خیریه یکسان ۱۰ هفته‌ای را تنها با یک ماه اختلاف تجربه کردند. ویلیام از اکتبر تا دسامبر ۲۰۰۰ به این سفر رفت، اما کیت در ژانویه ۲۰۰۱ در این کمپین خیریه شرکت کرد.

کیت میدلتون

۱۳- ملاقات

این دو در سال ۲۰۰۱ وقتی که هر دو در سالن سنت سالوادور، خوابگاه دانشگاه سنت اندروز زندگی می‌کردند، با یکدیگر آشنا شدند. کیت دعوت شده بود که همراه با ویلیام و دوستانش غذا بخورد. آن‌ها خیلی زود متوجه شدند که نقاط مشترک زیادی دارند. کیت دختری شهرستانی بود که علاقه زیادی به ورزش و به ویژه شنا داشت، همان ورزشی که ویلیام عاشق آن بود. همچنین کیت یک اسکی باز ماهر بود که یکی دیگر از علایق ویلیام به شمار می‌رفت. جالب‌تر این که هر دو در حال تحصیل در رشته تاریخ هنر بودند. همچنین کیت رابطه بسیار خوبی با دو دوست نزدیک ویلیام که به آن‌ها گروه «پسران سالی» گفته می‌شد داشت.

۱۲- دیدن کیت در نوری تازه

قبل از شب مراسم خیریه فشن شو سالانه «Don’t Walk»، ویلیام تنها به چشم یک دوست به کیت نگاه می‌کرد، اما بعد از تماشای او در این مراسم نظرش را تغییر داد و به دوستش فرگوس بوید گفته که کیت بسیار جذاب است. بعد از پایان این مراسم، ویلیام تصمیم گرفت دست به کار شود و کیت را به کناری کشانده و بابت موفقیتش به او تبریک می‌گوید و سعی می‌کند دل او را برباید، اما کیت این پیشنهاد را رد می‌کند، زیرا در آن زمان کیت با یک دانشجوی سال چهارمی به نام روپرت فینچ وارد رابطه شده بود.

۱۱- هم اتاقی‌ها

در طی سال دوم دانشگاه، شاهزاده ولز همراه با کیت، فرگوس و یکی دیگر از دوستانشان به نام اولیویا بلیزدیل همخانه می‌شوند. این اتفاق زمانی بود که کیت و ویلیام به تازگی نامزد شده بودند هر چند تلاش زیادی کرده بودند که رابطه عاشقانه خود را مخفی نگه دارند و بدین منظور خانه را در ساعات متفاوتی ترک کرده و جدا از هم به مهمانی‌ها می‌رفتند. در طی سال سوم، این دو از خوابگاه مشترکشان خارج شده و به یک عمارت خصوصی در چند صد متری خارج از شهر رفتند.

۱۰- عمومی شدن رابطه

کیت و ویلیام در آوریل ۲۰۰۴ و زمانی که برای اسکی به سوییس رفتند رابطه خود را علنی ساختند. در طول این سفر، ویلیام تلاشی برای مخفی کردن عشق خود به کیت نکرد و روزنامه «The Sun» توانست تصاویری از این سفر منتشر کند که رابطه عاشقانه این دو را تایید می‌کرد. البته از ماه‌ها قبل شایعاتی در مورد رابطه این دو وجود داشت، اما تا سفر سوییس کسی نتوانسته بود مدرکی دال بر واقعیت داشتن این رابطه بیابد.

کیت میدلتون

۹- جدایی‌های آزمایشی

در طی تابستان ۲۰۰۴، کیت و ویلیام برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند. ویلیام از محدودیت‌های که داشت خسته شده بود و تصمیم گرفت کمی از کیت فاصله بگیرد و مدتی را با آنا سلوان (که علاقه زیادی به ویلیام نداشت) و ایزابلا انستروثر-گوگ-کالثورپ (که ویلیام سعی داشت با او نامزد شود، اما موفق نشد) گذراند. وقتی که کیت و ویلیام پاییز بعد به دانشگاه سنت اندروز برگشتند در یک خانه مشترک ساکن شدند، اما بازگشت آن‌ها به رابطه در کریسمس رخ داد، اما تصمیم گرفتند که عجله نداشته باشند.

۸- شایعات نامزدی

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه سنت اندروز، رسانه‌ها از احتمال نامزدی کیت و ویلیام و تصمیم آن‌ها برای ازدواج سخت می‌گفتند، اما پرنس ویلی اعلام کرد که تا حداقل به ۲۸ یا ۳۰ سالگی نرسد ازدواج نخواهد کرد. در نتیجه به کیت لقب «ویتی کیتی» (Waity Katie) به معنای کیت منتظر دادند، زیرا به نظر می‌رسد که او منتظر است دیر یا زود با پیشنهاد پرنس ویلیام برای ازدواج روبرو شود.

کیت میدلتون

۷- جدایی

در سال ۲۰۰۷، بعد از این که تصویری از ویلیام منتشر شد که او را در کلوب‌های شبانه با چند دختر متفاوت نشان می‌داد، کیت به او اولتیماتوم داد که یا باید به او تعهد کامل داشته باشد یا از هم جدا شوند و ویلیام مورد دوم را انتخاب کرد. در حالی که کیت از این تصمیم دلشکسته بود، اما تصمیم گرفت خود را افسرده نکند. به جای آن او و خواهرش به گشت و گذار در شهر پرداختند. او همچنین به یک گروه دخترانه یا گروه خواهری «Sisterhood» پیوست، گروهی متشکل از ۲۱ زن که قصد داشتند بین «Dover» تا «Cap Gris Nez» را سوار یک قایق پارو بزنند و عواید حاصل را صرف امور خیریه کنند. در عرض چند هفته و پیش از این که کیت تمریناتش برای این مسابقه را تمام کند بار دیگر رابطه بین او و ویلیام از سر گرفته شده بود.

۶- نامزدی با دوست ویلیام

بعد از جدایی کیت و ویلیام در سال ۲۰۰۷، کیت شروع به برقراری ارتباط با هنری راپنر، از دوستان ویلیام، کرد و گفته شده که این دو رابطه‌ای فراتر از دو دوست معمولی داشته اند، گفته می‌شود که ویلیام از این موضوع بسیار ناراحت شده بود، زیرا راپنر یکی از دوستان دوران مدرسه او بود.

۵- قوی ویلیام

بعد از جدایی شان در سال ۲۰۰۷، ویلی در طی سفری که همراه با کیت به سیشل داشت با او عهدی در مورد زندگی آینده شان بست. آن‌ها توافق کردند که با هم مانده و ویلیام نیز قول داد که پس از پایان آموزش‌های نظامی اش با کیت ازدواج خواهد کرد.

کیت میدلتون

۴- خواستگاری و ازدواج

در طی یک سفر به کنیا در اکتبر ۲۰۱۰، بالاخره ویلیام در یک کلبه چوبی از عشق دوران دانشگاهش خواستگاری کرده و حلقه یاقوت آبی ۱۲ قیراطی مادرش را به عنوان انگشتر نامزدی به او دارد. به گفته پرنس ویلیام او می‌خواسته در سفر آفریقا از کیت خواستگاری کند، زیرا که آفریقا یکی از مکان‌هایی است که شاهزاده در آن احساس آرامش خاصی دارد. ویلیام در مصاحبه‌ای با سی ان ان در این باره چنین گفته است: «من معمولاً روز‌ها نیز رویاپردازی می‌کنم. آفریقا قطعاً یکی از مکان‌هایی است که در این رویا‌ها به آنجا می‌روم.

این منطقه مرا کاملاً آرام می‌کند. کیت می‌داند که در آفریقا بودن برای من چه معنایی دارد و همچنین علاقه ام به حفظ محیط زیست. واقعیت این است که از خیلی قبل برنامه ریزی نکرده بودم. فقط می‌دانستم که می‌خواهم جایی این کار را بکنم که احساس آرامش داشته باشم و می‌خواستم که معنای خاصی داشته باشد و تنها یک نامزدی ساده نباشد». این دو نامزدی خود را در نوامبر ۲۰۱۰ رسانه‌ای کرده و در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در وست مینستر اَبی با هم ازدواج کردند.

کیت میدلتون

۳- ماه عسل

کیت و ویلیام ماه عسل شان را در سیشل، مجموعه‌ای از ۱۱۵ جزیره در اقیانوس هند و در یک ویلای بسیار مجلل گذراندند که هزینه یک شب اقامت در آن ۶.۰۰۰ دلار بوده و دارای استخر آب تازه، باغ خصوصی، پاویلیون یوگا در فضای باز، سرآشپز شخصی و یک خدمتکار بوده است. در حالی که رسانه‌ها با مسئولان کاخ کنزیگتون به توافق رسیده بودند که در طی این دوره از کیت و ویلیام عکس نگیرند، اما ۱۵ ماه بعد تصاویری از ماه عسل این دو روی جلد مجله «Woman’s Day» منتشر شد.

۴- زندگی در کنار هم پیش از ازدواج

در سال ۲۰۱۰، کیت به انگلزی، در ولز نقل مکان کرد تا با ویلیام زندگی کند، زمانی که ویلیام مشغول آموزش برای خلبانی و تبدیل شدن به خلبانی ورزیده برای عملیات نجات بود. اگر چه بسیاری از مسیحیان آنگلیکن با این سبک زندگی مشترک پیش از ازدواج مخالف بودند، اما اسقف یورک از تصمیم این زوج حمایت کرده و گفت که زوجین زیادی می‌خواهند «قبل از خریدن گاو شیرش را مزه کنند». کیت و ویلیام تنها زوج خانواده سلطنتی هستند که قبل از ازدواج در یک خانه مشترک زندگی می‌کردند.

کیت میدلتون

۱- درخواست کیت برای داشتن دست کم ۳ فرزند

ویلیام تنها دو فرزند می‌خواسته، اما بر اساس ادعاها، کیت گفته که دستکم ۳ فرزند می‌خواهد. کیت و ویلیام اکنون سه فرزند دارند: جورج، شارلوت و لوییس.

The post رابطه پرفراز و نشیب این مرد و زن مشهور/تصاویر appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *