رئیس سازمان هواپیمایی کشور: شرکت های هواپیمایی اطلاعیه ای مبنی بر ممانعت پرواز در آسمان ایران نداده اند

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: هیچ شرکت هواپیمایی خارجی تا این لحظه در خصوص تغییر مسیرهای خود و ممانعت از پروازدر آسمان ایران اطلاعیه‌ای به سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نداده‌ است.

ایرنا: «علی عابدزاده» با تاکید بر اینکه تمامی پروازهای عبوری از آسمان ایران در حال انجام است افزود: مجوز عبور ایرلاین‌ها و شرکت‌های خارجی از حریم هوایی ایران را سازمان هواپیمایی بعد از درخواست ایرلاین‌ها بررسی و صادر می‌کند.

وی افزود: فضای ایران برای کلیه پروازهای عبوری امن بوده و پروازها به طور عادی درحال انجام است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: حریم هوایی ایران هم در حوزه خلیج فارس و هم در داخل کشور امن است و همه شرکت‌های خارجی به پروازهای خود در حوزه هوایی ایران ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: پروازهای عبوری از حریم ایران کاهش نیافته است و به طور عادی در جریان است.

به گفته وی، در دو سال گذشته و در پی افزایش ناامنی‌ها در منطقه و ایمن بودن حریم هوایی ایران، پروازهای عبوری از آسمان ایران به بیش از یک هزار پرواز در روز رسید و عبور از آسمان ایران به دلیل کوتاه شدن مسیرهای پروازی و امنیت بالا برای شرکت‌های هواپیمایی خارجی جذابیت دارد.
امروز اخبار منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از شرکت های هواپیمایی به دلیل حوادث اخیر منطقه و سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا، برای پروازهای خود از آسمان خلیج فارس و دریای عمان محدودیت هایی را اعمال کرده اند.

The post رئیس سازمان هواپیمایی کشور: شرکت های هواپیمایی اطلاعیه ای مبنی بر ممانعت پرواز در آسمان ایران نداده اند appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *