«دو باغ» تمدید شد

فراخوان ارسال ایده‌های اجرایی رویداد «دو باغ» تا ۳۱ مردادماه سال ۱۳۹۸ تمدید شد.

ایسنا: بنا به درخواست هنرمندان برای فرصت بیشتر در ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود، و همین‌طور استقبال هنرمندان از این طرح مهلت فراخوان رویداد دو باغ تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

رویداد دو باغ، تجربه‌ای بینارشته‌ای است که شکل‌گیری ایده هنری را موضوع خود قرار داده است.

در تیرماه گذشته به دعوت انجمن هنرمندان مجسمه ساز و با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی و خانه هنرمندان کرمان، هنرمندان مجسمه‌ساز در سفری سه‌روزه به باغ های ماهان و سنگی در کرمان سفر کردند تا پس از مطالعات میدانی ایده های خود را برای ساخت اثر هنری خود ارسال کنند.

اداره کل هنرهای تجسمی

رویداد دو باغ شامل سفر مطالعاتی، مشاهدات دیداری، پژوهش‌های بینارشته‌ای و تعامل میان هنرمندان و کارشناسان حوزه‌های دیگر از جمله جامعه‌شناسی و بوم‌شناسی بود و بر محور ارتباط فضای باغ سنگی و باغ شاهزاده ماهان با عبور از معنای واضح باغ، ارتباط زیرلایه‌های متکثر مفهومی میان آن دو را دستمایه‌ای برای پرسشگری قرار دهد تا هنرمند بر پایه مفاهیمی چون هستی و نیستی، رویش و زوال، آشتی و قهر، زیست و زندگی، سلطه و خشونت و مفاهیم دیگر عناصر حیات را تعریفی دوباره ببخشد و به گونه‌ای خلق اثر کند که گویی نه باغ همان باغ است و نه عناصر حیات همان.

دو باغ به همت انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی و خانه هنرمندان کرمان و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، برگزار می شود.

The post «دو باغ» تمدید شد appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *