دعوت از گردشگران معروف جهان برای معرفی بهتر ایران

یک گردشگر مشهدی گفت: ایران را با دعوت از گردشگران معروف خارجی بهتر می‌توان به مردم دنیا معرفی کرد.

ایسنا: فتانه صادقی درباره وضعیت گردشگری در ایران پیشنهاد داد: با دعوت از گرشگران معروف کشورهای دیگر به ایران به طوری که هزینه‌های آنان را پرداخت کنیم، می‌توان قدمی در تغییر نگرشی که دیگر کشورها نسبت به کشورمان دارند به وجود آورد و سبب افزایش توریست شد.

وی ادامه داد: به عنوان شهروند به تنهایی از طریق سایت کوچ سرفینگ با قبول هزینه‌های اقامت توریست می‌توان قدمی در تغییر نگرش توریست‌ها و دیدن تصورات بهتر از کشور برداشت.

این گردشگر یادآور شد: بوم‌گردی‌ها در کشورمان نقش بسیاری در تعامل فرهنگی دارند و سبب می‌شود گردشگران کشورهای دیگر به خوبی با غذاهای سنتی و به نوعی با خانه‌های اصیل ایرانی آشنا شوند.

صادقی درباره تنها سفر کردن‌هایش می‌گوید: چون خانم هستید امکان خطرهای بیشتر نیز هست اما با این وجود ممکن است به این دلیل که خانم هستید کمک‌ها و تشویق‌های روانی بسیاری داشته باشید؛ زمانی که تنها سفر می‌کنید با رعایت کردن اصولی می‌توان احتمال بروز خطر را کاهش داد.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که سفر را شروع می‌کنید و به مقصد می‌رسید به آن دلیل که شناخت بهتری از خودتان پیدا کرده‌اید سفر شما را به مقصدهای دیگری نیز خواهد برد.

این گردشگر در خصوص کار در سفر ادامه داد: در سفر به کشورهای دیگر به آن دلیل که کارت اعتباری نداریم مشکل انتقال پول از کشورمان به کشوری که رفته‌ایم وجود دارد و مجبور هستیم پول نقد به همراه ببریم که احتمال دزدی و گم شدن وجه نقد نیز هست که این سبب شده به فکر کار در سفر در سفرهایی به خارج از کشور باشم.

صادقی افزود: کار در سفرم آموزش زبان انگلیسی است در بنگلادش قرار بود به طور داوطلبانه به مردم محلی زبان یاد دهیم اما پس از آن مردم محلی مبلغی را بابت آموزش به ما دادند در مالزی نیز به شخصی که آزمونی داشت با او زبان تمرین کردیم همچنین در ارمنستان هم این اتفاق برایم افتاد.

وی درباره سه موردی که در سفرهایش از آن استفاده می‌کند، عنوان کرد: در سفرهایم از سیستم ترجمه گوگل استفاده بسیاری می‌کنم و همچنین شرایط آب‌وهوا و شرایط ویزا برای کشورهای دیگر از جمله مواردی است که بررسی می‌کنم تا دچار مشکل نشوم.

این گردشگر با اشاره به کوله کوچکش بیان کرد: در سفر شرایط را چندان سخت نمی‌گیرم و از لباس و وسایل بسیار محدودی استفاده می‌کنم برای اقامت نیز از هاستل و خانه مردم محلی استفاده می‌کنم که هزینه کمتری را برای من به همراه دارد.

The post دعوت از گردشگران معروف جهان برای معرفی بهتر ایران appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *