دستور رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر بر زیباسازی ورودی های شهرها و روستاها کشور

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نامه ای خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها دستور داد تا با همکاری سازمان همیاری شهرداری، اقدام به ساماندهی و زیبا سازی ورودی شهرها و روستاها کنند.

در نامه ولی تیموری معاون گردشگری کشور خطاب به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها به عنوان دبیران ستاد خدمات سفر در هر استان آمده است:

«همان گونه که آگاهی دارید، در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حجم گسترده مسافرت های داخلی و بین المللی به تمام نقاط کشور هستیم و یکی از مهمترین عوامل موثر بر فرآیند سفر، تاثیر ورودی های مسیر و مقاصد است.

معمولا شهرها را بر حسب ورودی های آن ها قضاوت می کنند و هر اندازه مجموعه دستگاه های خدمت رسان خواسته باشند تسهیلات مناسب برای مهمانان فراهم کنند اما به ساماندهی و زیباسازی ورودی ها توجه نشود آن زحمات و خدمات بی نتیجه و کم اثر می نماید.

بدین لحاظ مقتضی است از طریق ستاد اجرایی خدمات سفر استان و ضمن همکاری و مشارکت کامل با سازمان های همیاری شهرداری، شهرداری ها، دهیاری ها و دیگر دستگاه های مرتبط و موثر نسبت به ساماندهی و زیباسازی ورودی شهرها و روستاها اقدامات لازم را به عمل آوردید و نتیجه اقدامات را در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کنید.

منبع

نوشته دستور رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر بر زیباسازی ورودی های شهرها و روستاها کشور اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *