در گرجستان کجا غذا بخوریم

در گرجستان کجا غذا بخوریم

غذا یکی از رکن‎های اصلی سفر است. در سفرهای خارجی که بودجه بیشتر نسبت به ایرانگردی نیاز دارد؛ مهم است که کجا  و چه غذایی می‎خورید. هر کشور چند غذای محلی و سنتی خود را دارد که  حیف است در  طول سفر به آن کشور آن غذا را  میل نکنید. پس انتخاب غذا و رستوران با توجه به فاکتورهای یاد شده انتخاب آسانی نیست. در مطالب قبلی درباره جاهای دیدنی گرجستان و دیگر اطلاعات مربوط به این کشور به تفصیل سخن گفته شد. پارس توریسم سعی دارد در این یاداشت شما را یا چند رستوران محبوب و چند جای دیگر که می‎توانید در طول سفر به گرجستان  برای تهیه غذا سری به آنها بزنید آشنا کند. در قسمت آخر راهنمای سفر به گرجستان با ما همراه باشید.

در گرجستان کجا غذا بخوریم

هزینه غذا در گرجستان متنوع است. یعنی هم می‎توانید تمام وعده‎های خود را در  رستوران لاکچری و لوکس بگذرانید و هم می‎توانید به رستوران‎های معمولی‎تر بروید یا برخی وعده‎ها را با خوردن غذای های خیابانی که بسیار هم خوشمزه هستند بگذرانید . همچنین اگر غذاهای محلی و سنتی گرجستان را دوست ندارید  می‎توانید به یک رستوران ایرانی در باتومی و یا تفلیس و یا هرجای دیگری در گرجستان مراجعه کنید و غذای باب میل خود را میل نمایید. همچنین از آنجایی که ایرانیان و مسلمانان زیادی گرجستان را به‎عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‎کنند؛ رستوران های حلال در باتومی و تفلیس وجود دارند که  شما را از نگرانی بابت این مساله آسوده کنند.

رستوران کندو گرجستان

رستوران کندو یکی از محبوب‎ترین رستوران‎های گرجستان در میان ایرانیان است. کیفیت بالای غذاها، محیطی شادی‎آفرین و محیطی دنج و دوست داشتنی از دلایل محبوبیت این رستوران می‎باشد. در این رستوران همچنین غذاهایی که با ذائقه ایرانیان هماهنگ باشد نیز در این رستوران سرو می‎شود. این رستوران دیزاین و طراحی ویژه‎ای دارد برای مثال اگر سفارش غذای شما سنتی باشد در ظرف سنتی برای شما سرو می‎شود.

رستوران نایب تفلیس

در گرجستان کجا غذا بخوریم

یکی دیگر از رستوران‎های با کیفیت که در تور تفلیس می‎توانید یک وعده غذایی را در آن میل کنید رستوران نایب است. اگر دوست دارید طعم خوب کباب در تفلیس را امتحان کنید پیشنهاد ما به شما رستوران نایب است. همچنین این رستوران یکی از بهترین رستوران‎هایی است که بهترین غذاهای حلال را در تفلیس ارائه می‎دهد. یکی دیگر از مزایای این رستوران وجود کارکنانی حرفه‎ای و بسیار خوش‎ برخورد است که با رفتار بسیار دوستانه به استقبال مهمانان می‎آیند.

رستوران شانذیز تفلیس

د ر گرجستان کجا غذا بخوریم

رستوران شاندیز یکی از زیباترین رستوران‎های گرجستان است. دکور داخلی، طراحی میزها و صندلی‎ها و نوع چیدمان غذاها بر روی میز همه نظر شما را جلب می‎کند. این رستوران غذای بیرون‎بر نیز دارد که فضای آن را کمی شلوغ  کرده است. محیطی شیک، چشم‎اندازی زیبا و وجود کارکنان مودب و خوش برخورد از جمله مزایای این هتل می‎باشد. رستوران شاندیز یک رستوران ایرانی در تفلیس است و بدیهی است غذاهای حلال که برای مسلمانان مناسب باشد نیز در این رستوران موجود می‎باشد.

رستوران پورتو فرانکو در باتومی

در گرجستان کجا غذا بخوریم

این رستوران یکی از رستوران‎های برتر باتومی است که انواع غذاهای گرجی، اروپایی و غذاهای مناسب با ذائقه گیاهخواران در منو  آن یافت می‎شود. شما می‎توانید هر  ۳وعده غذایی صبحانه، نهار، شام را در این رستوران میل فرمایید. بهترین و معروف‎ترین غذاهای گرجی در این رستوران سرو می‎شود، بنابراین اگر می‎خواهید در طول سفر خود یک بار غذای محلی بخورید به رستوران پورتو فرانکو سر بزنید. این رستوران از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. تنها عیبی که می‎توان بر روی این رستوران گذاشت نوع سرویس‎دهی است که نسبت به کیفیت غذا  کمی ضعیف است.

رستوران تاوادوری

در گرجستان کجا غذا بخوریم

رستوران تاوادوری یکی دیگر از رستوران‎ها ی محبوب در باتومی است. از مزایای این رستوران باید به غذای گرجی با کیفیت، محیطی جوان‎پسند، قیمت مناسب، پرسنل و سرویس‎دهی خوب و اینترنت رایگان، پارکینگ و تخفیف و هدیه به مناسبت روز تولد اشاره کرد. رستوران تاوادوری از ۹صبح تا ۱۲ شب باز است. این رستوران قیمت مناسبی برای غذاهای خود در  نظر گرفته و اگر می‎خواهید هزینه غذا در باتومی را تا حد ممکن پایین بیاورید حتما سری به این رستوران بزنید.

جدا از رستوران‎های باتومی و تفلیس، در گرجستان برای پایین اوردن هزینه غذا می‎توانید کارهای دیگری نیز بکنید. مثلا می‎توانید چند وعده را با غذاهای خیابانی بگدرانید که هم خوشمزه هستند و هم هزینه کمتری دارند. یا می‎توانید مواد غذایی خریده و خودتان آشپزی کنید. خرید فلافل در گرجستان هم برای یکی دو وعده می‏‎تواند گزینه مناسبی باشد و در نهایت لازم نیست تمام وعده‎های غذایی را در رستوران‎های لاکچری بگذرانید.رستوران‎‎های ارزان تفلیس و  باتومی نیز می‎توانند رضایت شما را  تا حدودی جلب کنند.

نوشته در گرجستان کجا غذا بخوریم اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *