در زمستان به کدام کشور سفر کنیم؟

پارس توریسم؛ بهشت همیشه یک ساحل شنی نیست. همیشه کشورهای گرمسیر اروپا بهترین گزینه‎ها برای سفر کردن نیستند.  برخی‎ها شاید دوست دارند تعطیلات خو د را در سایه درختان نخل و یک آفتاب داغ بگذرانند و بعضی از ما سرما را دوست داریم. بعضی از افراد از شلوغی لذت می‎برند؛ مثل کانادایی‎ها که می‎گویند “هیچ چیز مانند هوای بد نیست.” مقاصد سردسیر اگر در زمان مناسب خود برای سفر انتخاب شوند؛ بسیار خوب خواهند بود. این مکان‎‎ها شاید آن چیزی که از سفر در ذهن ماست نباشند اما وقتی در آنها قرار گرفتید به هیچ چیز دیگر فکر نکنید و از سفرتان لذت ببرید.

کانادا

کشورها ی برتر جهان برای بازدید زمستانی

در زمستان، کارهای زیادی برای انجام دادن در کانادا وجود دارد که متاسفانه در هنگام گرم شدن هوا نمی‎توان این فعالیت‎ها را انجام داد. وقتی دمای هوا کاهش پیدا می‎کند می‎توانید در بهترین کوه‎‌‎های کانادا به اسکی بپردازید. می‎توانید با اسب سواری، اسکی روی یخ، ماهیگیری یخی و… تعطیلات مهیجی داشته باشید و  یا می‎توانید به تماشای چراغ‎های شمالی بروید.

ژاپن

کشورها ی برتر جهان برای بازدید زمستانی

هر فصل در ژاپن چیزی برای ارائه دارد: شکوفه های گیلاس در بهار، جشنواره‎های تابستانی، برگ‎های رنگی در پاییز و البته اسکی و اسنوبورد در زمستان. در فصل زمستان جدا از ورزش زمستانی کارهای زیاد دیگری می‎توانید در ژاپن انجام دهید. می‎توانید از جاذبه‎های ژاپن دیدن کنید، به جشنواره‎های زمستانی بروید؛ از غذاهای زمستانی ژاپن بخورید و…

نروژ

کشورها ی برتر جهان برای بازدید زمستانی

در زمستان نروژ هر چیزی که خارج از خانه باشد، سرد است. شما آلتا و ترومسو، نورهای شمالی، رفتن به سورتمه، دیدن گله گوزن‎های شمالی را می‎توانید فقط در برف ببینید. همچنین در این فصل شما می‎توانید در نروژ خود را با اسکی و بیاتلون سرگرم کنید.

سوئیس

کشورها ی برتر جهان برای بازدید زمستانی

اکثر مردم در زمستان برای ورزش‎های زمستانی به سوی سوئیس کشانده می‎شوند. اما اگر شما فرصت سفر به این کشور در زمستان را پیدا کردید؛ به کشف فرهنگ زمستانی آن بپردازید. فستیوال‎های سنتی، مهمانی‎های قدیمی، کوهنوردی با سورتمه‎های چوبی سنتی، سنت‎های باستانی سال نو وکریسمس بخشی از این آداب و رسوم هستند.

قطب جنوب

کشورها ی برتر جهان برای بازدید زمستانی

قاره‎ای در پایین جهان که ممکن است   فکر کنید هدف نهایی از سفر به آنجا فقط سرما می‎ باشد اما اینطور نیست. این قاره، قاره‎ای ساکت و فوق‎العاده زیباست. در واقع بازدید از قطب جنوب یک تجربه به‎یاد ماندنی‎ خواهد بود. سفر با قایق از طریق گذرگاه دریک، برخورد با پنگوئن‎ها، بازدید از پایگاه تحقیقاتی، پیاده‎روی بر روی یخچال‎ها، تماشای نهنگ و… بخشی از جذابیت‎های سفر به قطب جنوب است.

نوشته در زمستان به کدام کشور سفر کنیم؟ اولین بار در پارس توریسم. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *