خیانت‌ زن بعداز۱۵‌سال زندگی مشترک

مردی بعد از 15 سال زندگی مشترک با دیدن چت‌های تلگرامی همسرش به خیانت این زن و رابطه با همکارش پی برد.

دوات آنلاین: رئیس پلیس فتا استان یزد در این باره گفت: رعایت حدود روابط در زمان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یک اصل است که کاربران به خصوص متاهلین باید بیشتر به آن توجه کنند.

سرهنگ دوم مرتضی ابوطالبی توضیح داد: مردی با حضور در پلیس فتا از همسرش به دلیل خیانت به وی و ارتباط اینترنتی با همکارش که در یک اتاق مشغول به کار است، شکایت کرد.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی معلوم شد از مدت‌ها پیش در پی بهانه جویی‌ها و تغییر رفتار همسرش، احتمال رابطه ‌پنهانی همسرش با شخصی در ذهنش جرقه خورده که تصمیم می‌گیرد به صورت نامحسوس مخاطبان و چت‌های تلگرامی او را بررسی و علت تغییر رفتارش را پیدا کند.

رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: شاکی مدعی شده که پس از بررسی تلگرام همسرم به مدت چند روز، متوجه شدم او با مردی از همکاران خود که بعدا متوجه شدم در یک اتاق مشغول به کار هستند، از طریق تماس و پیام‌های تلگرامی ارتباط دارد و همسرم کمک مالی نیز به او داشته است.

سرهنگ ابوطالبی یادآور شد: پس از بررسی ادله‌های مربوطه اعم از پرینت‌های حساب همسر شاکی و … با دستور قاضی پرونده شاکی به همراه همسرش به این پلیس احضار، که متهمه بعد از رو برو شدن با ادله کشف شده به ارتباط خود با همکارش اعتراف کرد که پرونده پس از اخذ اظهارات همسر شاکی به دادگاه ارجاع شد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص آسیب‌های روابط در فضای مجازی افزود: گسترش روابط دوستی در دنیای مجازی، در کنار محاسن اندکی که دارد، معایب بزرگی نیز در بر داشته و بسیاری از زنان و مردان متاهل، به دلیل فضای آزادی که شبکه‌های اجتماعی در اختیارشان قرار می‌دهد، وارد روابط نا‌متعارفی شده و تصور می‌کنند که این نوع رابطه‌ها صرفا یک سرگرمی است. اما در طولانی مدت اثرات مخربی را متوجه خود و کانون خانواده‌شان می‌کنند.

وی در ادامه گفت: به طور مثال نمونه پرونده‌های همچون مورد بالا که اشاره شد در محیط های اداری به بهانه‌های مختلف کاری و …، با افراد مختلف وارد گفت‌وگو می‌شوند اما رفته رفته، صمیمت روابط افزایش یافته و دامنه ‌آن گسترده می‌شود. روابطی که بدون هیچ‌گونه مانعی، رشد یافته و دامن‌گیر بسیاری از زندگی‌ها شده و مسبب طلاق بسیاری از زن و مردها در سطح جامعه شده که والدین باید دقت داشته باشند که فرزندان خود را قربانی لذت‌ها و سهل انگاری خود در فضای مجازی نکنند.

The post خیانت‌ زن بعداز15‌سال زندگی مشترک appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *