خرید بلیط هواپیما از پرطرفدارترین ایرلاین های کشور

عصر ایران گزارش می کند :اگر به فکر خرید بلیط هواپیما هستید و با قیمت های متفاوت و شرکت های هواپیمایی متفاوتی روبه رو شده اید احتمالا سوالاتی برایتان پیش آمده است.

سوالاتی از قبیل : چرا قیمت های ارایه شده توسط ایرلاین های مختلف برای مسیرهای یکسان متفاوت است؟ چرا بلیط هواپیما بعضی از ایرلاین ها نسبت به سایرین پرفروش تر است؟ از کدام ایرلاین بلیط هواپیما خود را خریداری کنیم؟ سطح کیفیت ارایه شده خدمات در کدام شرکت های هواپیمایی بیشتر است؟ خرید بلیط هواپیما و سفر با آن یکی از آسان ترین و پرطرفدارترین راه های سفر است. ایرلاین های مختلف خارجی همچون لوفت هانزا، قطر ایرویز به مقاصد خارجی و ایرلاین های داخلی همچون هواپیمایی ماهان، کیش ایر، ایران ایر، قشم ایر و …. روزانه مسافران زیادی را به مقاصد مختلف داخلی و خارجی جابه جا می کنند. اما تعدادی از این ایرلاین ها طرفداران بیشتری نسبت به سایرین دارند. به عنوان مثال بلیط هواپیما ایران ایر که سابقه طولانی در صنعت هوایی کشور و یا بلیط هواپیما کیش ایر که قدمت چندان زیادی ندرد اشاره کرد که هر دو آنها جزو پرفروش ترین بلیط های هواپیمایی کشور محسوب می شوند. اما دلیل محبوبیت بیشتر این ایرلاین ها چیست. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

نظرسنجی ایرلاین ها
موارد مختلفی همچون نحوه برخورد پرسنل، کترینگ، نظافت، عدم تاخیر و وقت شناسی برای مسافران اهمیت دارد و قاعدتا شرکت هواپیمایی که در این موارد خوب عمل کند بین مسافران به محبوبیت می رسد. عموما اگر مسافران تجربه سفری خوب با ایرلاینی داشته باشند خود مبلغ آن می شوند و در سفرهای بعدی خود نیز از همان ایرلاین بلیط هواپیما تهیه می کنند. نکته جالب اینکه در نظرسنجی های مختلفی که صورت گرفته است افرادی که بلیط هواپیما کیش ایر و یا ایران ایر را خریداری کرده اند امتیاز نسبتا خوبی به این دو ایرلاین داخلی کشور داده اند. برای اطلاع از میزان رضایت مسافران از هواپیمایی های مختلف، برای کسانی که بلیط هواپیما سفرمی را خریده اند نظرسنجی بر روی خدمات مختلف ارایه شده به مسافران توسط این سایت صورت گرفته است. با بررسی سطح امتیاز بخش های مختلف این ایرلاین، مسافران می توانند به راحتی قبل از خرید بلیط هواپیما از تجربه مسافران قبلی استفاده کنند و در صورت داشتن تجربه سفر با آنها در این نظرسنجی شرکت کنند.

مقاصد داخلی و خارجی تحت پوشش کیش ایر
از دیگر مواردی که باعث افزایش فروش بلیط هواپیما ایرلاین خاصی می شود شبکه پروازی تحت پوشش آن است. بلیط هواپیما کیش ایر برای مقاصد خارجی پرترددی همچون دبی و ابوظبی و مقاصد داخلی به شهرهای مهم و صنعتی کشور مانند کیش، اصفهان، مشهد، رشت، تبریز، بندرعباس، آبادان، یزد، کرمانشاه، عسلویه و ابوموسی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مزایای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین
اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلفی هستید می توانید به راحتی بلیط هواپیما خود را از سایت ها یا اپلیکیشن های معتبر خریداری کنید. از مزایای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می توان به امکان مقایسه قیمت بلیط ها، جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام خرید و بررسی نظرات سایر مسافران در مورد کیفیت ایرلاین اشاره کرد. علاوه بر آن بسیاری از سایت ها دارای باشگاه مشتریان هستند که با افزایش تعداد خریدتان می توانید خدمات ویژه ای از آنان دریافت کنید. در سایت هایی مانند سفرمی امکانات دیگری نیز برای مسافران فراهم شده است. مسافران می توانند قیمت بلیط دلخواه خود را در سایت سفرمی ثبت کنند. سایت سفرمی به محض رسیدن قیمت بلیط هواپیما به قیمت دلخواه مسافر، به آنها خبر رسانی می کند.

مقاصد داخلی و خارجی تحت پوشش ایران ایر
در مورد بلیط هواپیما ایران ایر هم می توان گفت این شرکت هواپیمایی عموم مسیرهای داخلی کشور را تحت پوشش خود قرار می دهد و در عموم پروازها به مقاصد خارجی که از ایران امکان پذیرند مسافر جابجا می کند. مقاصدی مانند استکهلم، آنکارا، استانبول، آمستردام، باکو، بلگراد، بمبئی، کلن، سن پترزبورگ، بیروت، پاریس، تاشکند، دنیزلی،دوحه ، دبی، فرانکفورت، کراچی، کوالالامپور، کویت، گوتنبرگ، لندن، مسکو، میلان، پکن، وین و هامبورگ از جمله پروازهای خارجی هواپیمایی ایران ایر است. بلیط هواپیما ایران ایر برای مقاصدی همچون یزد، همدان، نوشهر، مشهد، لار، گرگان، کیش، کرمانشاه، کرمان، قشم، کاشان، عسلویه، شیراز، شاهرود، سنندج، ساری، زاهدان، ساری، رشت، رامسر، خوی، خرم آباد، چابهار، تهران، جهرم، تبریز، بوشهر، بندرلنگه، بندرعباس، بجنورد، آبادان، ایلام، ایرانشهر، اهواز، اصفهان، ارومیه و اردبیل نیز توسط این ایرلاین در اختیار مسافران قرار می گیرد.

خرید بلیط هواپیما
مسافرانی که خرید بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین از سایت سفرمی انجام می دهند می توانند بلیط هواپیما خود را از هر ایرلاینی به صورت آنی دریافت کنند و یا اگر به دلایل مختلفی ناچار به کنسلی سفر خود شدند می توانند به صورت آنلاین بلیط هواپیما خود را تنها در چند دقیقه کنسل کنند. علاوه بر این موارد بهتر است از سایتی با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بلیط خود را خریداری کنید. درمیان معتبرترین سایت های خرید بلیط هواپیما می توان به سایت سفرمی اشاره کرد. مسافران در هر ساعت از شبانه روز که در خرید خود با سوالی روبه رو شوند و یا قصد کنسلی بلیط هواپیما خود را داشته باشند می توانند با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از راهنمایی آنها استفاده کنند. برای خرید بلیط هواپیما از سایت سفرمی ( www.safarme.com )تنها کافیست مبدا و مقصد خود و زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها و شرکت های هواپیمایی مختلف برای شما به نمایش گذاشته شود.
طول عمر ناوگان هوایی کشور
اولین ناوگان هوایی کشور هواپیمایی ایران ایر است که در سال ۱۳۲۳ تاسیس شد. بنابراین دور از ذهن نیست که بلیط هواپیما ایران ایر جزو پرفروش ترین ها و خطوط هوایی تحت پوشش آن نسبت به سایرین بیشتر باشد.

 

The post خرید بلیط هواپیما از پرطرفدارترین ایرلاین های کشور appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *