«خبر ورزشی» ۲۳ ساله شد/ تولد آتشفشان!

چند روز پیش سید هادی فیاضی مدیر مسوول روزنامه خبر ورزشی در حساب توییتری اش نوشت:« روزنامه زنده است». اشاره او اما به روزنامه روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه بود. جایی که این روزنامه برای اولین بار در بین رسانه های کشور از برانکو به عنوان گزینه جدید تیم ملی برای جانشینی ویلموتس خبر داده بود و البته یکی دو روز بعدش رسانه های دیگر-از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تا کانال های تلگرامی و.. به بازنشر این خبر پرداختند.

حتی کار به جایی رسید که سخنگوی فدراسیون فوتبال هم در گفت و گو با شبکه خبر تلویزیون این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و این بدان معناست که پشت پرده، خبرهایی است و واقعا تیتر اصلی خبر ورزشی: «نام برانکو وسط آمد» بر پایه مستندات بود.
من همانجا در پاسخش نوشتم:«روزنامه های خوب زنده اند» و تعریف از خود نباشد «خبر ورزشی» روزنامه خوبی است. روزنامه ای که حرفه ای است وپایبند به اخلاقیات.
قبلا در جای دیگری نوشته ام که حضور فیاضیِ جوان در راس خبر ورزشی باعث اتفاقات خوبی شده؛ او البته در این راه تنها نیست؛یکی مثل مهدی هژبری هم هست،سردبیر خبر ورزشی-که هرچند این روزها با حضور در برنامه های ورزشی تلویزیون کمی سرش شلوغ است- اما همچنان با تعصب خاصی هدایت تحریریه خبر ورزشی را بر عهده دارد. مثل فرهاد اشراقی و همکاران عزیز دیگر.
امروز ششم آذر بیست و سومین سالگرد انتشار روزنامه خبر ورزشی است. روزنامه ای که از سوی بعضی خبرنگاران و روزنامه نگاران حرفه ای به «آتشفشان» هم معروف بود.
ضمن تبریک این روز و تبریک به پایمردی عزیزانی مثل استاد واحدی پور-صاحب امتیاز-،سید هادی فیاضی-مدیر مسوول-،مهدی هژبری-سردبیر- و بقیه همکاران این روزنامه و همچنین گرامی داشت یاد مرحوم ناصر احمدپور-اولین سردبیر خبر ورزشی- که در این سالهای سخت همچنان به بهترین کیفیت ممکن خبر ورزشی را منتشر کرده و همچنان به این رسالت خوب پایبندند می خواهم از این فرصت استفاده کنم و منتقد آن باشم.
روزنامه خبر ورزشی زمانی با تییترهای جنجالی بین مردم شهره شد،جان گرفت و رقیب سرسخت خود را از میدان به در کرد؛
«خدا را شکر مایلی‌کهن رفت»، «کتک‌کاری استیلی و منصوریان در تیم ملی»، «دلیل باخت حجازی؛ ساق‌های خسته یا تفکرات بسته»، «دستگیری بازیکن تیم ملی به جرم قاچاق کالا»، «تیم‌ملی به کشک بادمجان باخت».
خبر ورزشی البته هنوز هم بر پایه اخبار صحیح و مستند خبرهای ناب،جنجالی و دسته اولی منتشر می کند مثل همان خبر تصادف بازیکن ملی پوش فوتسال بانوان در حالت عدم تعادل روانی که ابتدا و طبق معمول توسط رقبا تکذیب شد اما بعدن توسط رییس کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال در برنامه نود مورد تایید قرار گرفت.
مطلب طولانی تر از سهمیه ستون حاشیه نوشت نشود؛خبر ورزشی البته مدتی است متفاوت شده و مثلا در ماجرای ویلموتس و تیم ملی به خاطر منافع ملی ملاحظات را کنار گذاشته و بی محابا مسوولان وزارت ورزش،فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی را مورد انتقاد قرار داده است.
رویه ای که مخاطبان این روزنامه دوست داشتنی از آن انتظار دارند و می خواهند در زمانه حکمرانی فضای مجازی «خبر ورزشی» آتشفشان دل آنها باشد!

تبریک این روز و تبریک به پایمردی عزیزانی مثل استاد واحدی پور-صاحب امتیاز-،سید هادی فیاضی-مدیر مسوول-،مهدی هژبری-سردبیر- و بقیه همکاران این روزنامه و همچنین گرامی داشت یاد مرحوم ناصر احمدپور-اولین سردبیر خبر ورزشی- که در این سالهای سخت همچنان به بهترین کیفیت ممکن خبر ورزشی را منتشر کرده و همچنان به این رسالت خوب پایبندند

The post «خبر ورزشی» ۲۳ ساله شد/ تولد آتشفشان! appeared first on توریسم آنلاین.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *